eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wyposażenie przedszkola w urządzenia kuchenne i meble biurowe w ramach realizacji zadania pn.Budowa przedszkola na terenie Odolan przy ul. Boguszewskiej w Warszawie - IV etap (znak sprawy59/ZP/16)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-05

Warszawa: Wyposażenie przedszkola w urządzenia kuchenne i meble biurowe w ramach realizacji zadania pn.: Budowa przedszkola na terenie Odolan przy ul. Boguszewskiej w Warszawie - IV etap (znak sprawy: 59/ZP/16)
Numer ogłoszenia: 140550 - 2016; data zamieszczenia: 05.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161055 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie przedszkola w urządzenia kuchenne i meble biurowe w ramach realizacji zadania pn.: Budowa przedszkola na terenie Odolan przy ul. Boguszewskiej w Warszawie - IV etap (znak sprawy: 59/ZP/16).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na wyposażeniu przedszkola w urządzenia kuchenne i meble w ramach realizacji zadania pn.: Budowa przedszkola na terenie Odolan przy ul. Boguszewskiej w Warszawie - IV etap. 2) Zakres prac do wykonania: a) dostarczenie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych urządzeń kuchennych i mebli, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń i ustawieniem we wskazanych miejscach oraz montażem -na gotowo-, umożliwiającym natychmiastowe użytkowanie, b) montaż urządzeń kuchennych odbywać się będzie w zakresie branży sanitarnej i elektrycznej. W związku z tym wymagany jest udział podczas realizacji zamówienia osób posiadających odpowiednie uprawnienia, które nadzorować będą montaż urządzeń, c) przeprowadzanie wymaganych przepisami badań oraz pomiarów, d) wszystkie wymiary urządzeń i mebli, należy bezwzględnie zweryfikować na budowie przed przystąpieniem do montażu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i wymagania dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa n/w dokumentacja projektowa (autorstwa AC STUDIO Jarosław Romański, Jacek Sołgała - opracowanie z 20 czerwca 2014 r.): a) Projekt budowlano-wykonawczy, część dotycząca: - technologii kuchni (opis technologii kuchni, rzut parteru - technologia kuchni), - wyposażenie biurowe (opis wyposażenia biurowego, zestawienie wyposażenia biurowego, prezentacja proponowanego wyposażenia biurowego), - zestawienia wyposażenia przedszkolnego, przykładowe wizualizacje sal, - rzut parteru, - rzut I piętra, b) STWiOR SST 15.0, część dotycząca wyposażenia. c) Dokument nazwany: Zestawienie wartości kosztorysowych wyposażenia obiektu, w/w dokumentacja stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Oraz wzór umowy - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 5) Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2016 r., z zastrzeżeniem, iż: - wyposażenie przedszkola w urządzenia kuchenne wraz z ich montażem oraz wykonaniem koniecznych zabudów do dnia 30.10.2016 r. - wyposażenie przedszkola w meble wraz z ich montażem i ustawieniem do dnia 15.12.2016 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwem Handlowo-Produkcyjnym AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 481722,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 470991,60

  • Oferta z najniższą ceną: 470991,60 / Oferta z najwyższą ceną: 617448,93

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.