eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Utrzymanie jezdni masą mineralno-asfaltową na terenie miasta Gorzowa Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Gorzów Wielkopolski: Utrzymanie jezdni masą mineralno-asfaltową na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Numer ogłoszenia: 140545 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, fax 095 7355612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie jezdni masą mineralno-asfaltową na terenie miasta Gorzowa Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie jezdni masą mineralno-asfaltową na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Szacunkowa wartość zamóweinia: 697.678,00 PLN. Zamówienie należy wykonać zgodnie z umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i prowadzić zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający spełnienie wymagań określonych w art. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z póź. zm.). Wykonawca zapewni całodobowy dyżur w celu zabezpieczenia zgłoszonych uszkodzeń nawierzchni jezdni w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia (zgłoszenie telefoniczne, faksem itp.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 9000 PLN (słownie: dziewięć tysięcy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający następujące warunki: 3) wykonawcy posiadający lub mający dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do następującego sprzętu: - piła do cięcia asfaltu, lub podobnie działające urządzenia, - walec wibracyjny, - walec statyczny samojezdny, - walec ogumiony, - skrapiarka do bitumu, - rozkładarka mas bitumicznych, - sprężarka, - samochód samowyładowczy, - recykler, - frezarka do nawierzchni bitumicznych, - posiadający wytwórnię masy mineralno - asfaltowej (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) lub mający dostęp do masy mineralno - asfaltowej (przez umowę przedwstępną sprzedaży masy lub inny sposób). 4) Wykonawcy dysponujący co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach odnoszących się do robót objętych zamówieniem, tj. robót drogowych, będącą aktualnie członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) którzy wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN brutto i załączą dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 6) Wykonawcy posiadający polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 PLN, na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres, na który opiewa polisa jest krótszy, złoży oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia tj., do dnia 31.07.2009 r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku. W przypadku spółek cywilnych oświadczenie takie składają wszyscy wspólnicy. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi dotyczyć każdego ze wspólników. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółek cywilnych zaświadczenia muszą dotyczyć każdego ze wspólników. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych branży drogowej, o którym mowa w Rozdziale V pkt 1 ppkt 5, z podaniem ich zakresu, wartości, daty wykonania i odbioru wraz z dokumentami potwierdzającymi (np. referencje), że zostały one wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. 7) Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 8) Kserokopie uprawnień do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie objętym zamówieniem (roboty drogowe), wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzony przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995 roku) oraz ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i opłaceniu ubezpieczenia OC. 9) Wykaz sprzętu złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 10) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000 PLN, na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres, na który opiewa polisa jest krótszy, polisę lub inny dokument ubezpieczenia oraz oświadczenie Wykonawcy, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia tj., do dnia 31.07.2009 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. pok. 315 Specyfikacja w wersji wyrdrukowanej - płatna 25 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Dróg i Transportu Publicznego, ul. Okólna 2, 66-400 Gorzów Wlkp. pokój nr 101..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.