To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-24
Piotrków Trybunalski: PRZEBUDOWA UL. KOLEJOWEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 140536 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117554 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA UL. KOLEJOWEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest PRZEBUDOWA ULICY KOLEJOWEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE: 1.Roboty pomiarowe. 2.Rozbiórka istniejącej nawierzchni, krawężników. 3.Wykonanie korytowania. 4.Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm. 5.Wykonanie podbudowy z tłucznia o grubości 20 cm. 6.Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4 cm. 7.Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek SMA grub. 4 cm 8.Wbudowanie krawężników betonowych. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: -Usunięcia wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy. Odpady stanowią własność Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę). -Opracowania projektu organizacji ruchu. -Pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją. -Wykonania inwentaryzacji geodezyjnej w wersji elektronicznej z możliwością odczytu krawędzi w programie CAD wersja nie wyższa niż 2004. -Wykonania, utrzymania w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót, oznakowania robót, zgodnie z projektem organizacji ruchu. -Wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów. -Zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych. -Przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót po uprzednim uzgodnieniu z referatem Geodezji Kartografii i Katastru Urzędu Miasta ul. Szkolna 28, 97-300 Piotrków Tryb. UWAGA ! Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączonych do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności. ZALECENIA ORGANIZACJI ROBÓT Wykonawca powinien realizować roboty przy zastosowaniu następujących wymagań organizacji robót (zalecenia GDDP w Warszawie): -przyspieszenie realizacji robót, -zmniejszenie utrudnień ruchu drogowego dla użytkowników. Dla osiągnięcia w/w celów należy zwrócić szczególną uwagę na: -zmianowość prac dla wybranych asortymentów robót, jak na przykład: roboty nawierzchniowe -12 godzinny dzień pracy (do zmierzchu). Tam, gdzie jest to możliwe należy wykorzystać odbiory częściowe prowadzonych prac w celu oddania fragmentu drogi do ruchu przed upływem terminu zakończenia całości zadania. UWAGA! Wykonawca wskaże lokalizację (dokładny adres) WYTWÓRNI MAS BITUMICZNYCH, z której będzie dostarczona mieszanka mineralno-bitumiczna. Odległość wytwórni powinna zapewnić przewiezienie i wbudowanie betonu asfaltowego w prawidłowej technologicznej temperaturze, tj. należy zapewnić dostawę mieszanki mineralno - bitumicznej na miejsce prowadzenia robót w czasie nie przekraczającym dwóch godzin, zgodnie z nieobowiązującą Polską Normą PN-S-96025:2000 pkt. 3.4.2 Czas transportu mieszanek mineralno - bitumicznych (od załadunku do rozładunku) nie powinien przekraczać 2 godzin. A TAKŻE WYKONAWCA POWINIEN POSIADAĆ LABORATORIUM LUB MIEĆ ZAWARTĄ UMOWĘ Z LABORATORIUM WYKONUJĄCYM BADANIA ZGODNOŚCI ZASTOSOWANYCH MATERIAŁÓW Z SST. ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności : 1.Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2.Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4.Zostały ujawnione wady opracowania projektowego lub rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym i przedmiarem robót o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 5.Jeżeli zostaną ujawnione elementy infrastruktury podziemnej, dotychczas niezinwentaryzowanej w zasobach zamawiającego, będące przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane. 6.Jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do pkt. 1,4,5 i 6 również z uwzględnieniem skutków finansowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
- PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SPÓŁKA Z O.O., UL. POŁUDNIOWA 17/19, 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228520,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 188191,56
Oferta z najniższą ceną: 188191,56 / Oferta z najwyższą ceną: 202550,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- PRZEBUDOWĘ CHODNIKA W CIĄGU ULICY STANISŁAWA STASZICA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ETAP I i ETAP II
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim - powtórzenie.
- PRZEBUDOWA JEZDNI UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI ORAZ JEZDNI UL. BELZACKIEJ OD UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ DO UL. KOTARBIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- Remont drogi wojewódzkiej nr 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 0+100 do km 5+143, odcinek Łąck - Zdwórz - nr postępowania 118/24
- Poprawa bezpieczeństwa i warunków życia mieszkańców byłego PGR poprzez przebudowę dróg
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Na Wzgórze w km od 0+215-0+593 w miejscowości Zdzięsławice
- Wykonanie remontu nawierzchni podwórza wraz z wymianą instalacji kanalizacji sanitarnych i robotami towarzyszącymi przy ul. Krzywoustego 51 w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.