eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont konstrukcji górnego tarasu przy fontannie na Wałach Chrobrego w Szczecinie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-10

Szczecin: Remont konstrukcji górnego tarasu przy fontannie na Wałach Chrobrego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 140526 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 441340 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont konstrukcji górnego tarasu przy fontannie na Wałach Chrobrego w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy opisanego w projekcie budowlanym na remont konstrukcji górnego tarasu przy fontannie na Wałach Chrobrego w Szczecinie opracowanego przez mgr inż. Henryka Demkowicza we wrześniu 2012 r., wykonanego jako opracowanie uzupełniające do projektu remontu fontanny na Wałach Chrobrego w związku z pojawieniem się zacieków na wyremontowanych ścianach. Prace zrealizowane zostaną zgodnie z projektem budowlanym - wersja II projektowanych robót naprawczych oraz zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 2.Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje m. in.: 1) demontaż płyt granitowych wraz z oczyszczeniem komór, wykonaniem nowej izolacji i podpór żelbetowych oraz ponowny montaż, 2)wykonanie uszczelnień styków płyt, 3)wykonanie uszczelnień spoin wraz z nowym wypełnieniem w murze balustrady wokół tarasu wykonanego z bloków piaskowca, 4)wymianę włazów do komór wraz z obramieniem, 5)wymianę wpustów ściekowych i instalacji deszczowej, 6)udrożnienie instalacji podposadzkowych i kanałów w posadzkach komór. 3.W dniu przekazania placu budowy, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, zatwierdzonego przez Zamawiającego, harmonogramu rzeczowo - finansowo - terminowego. W zależności od potrzeb, na żądanie Zamawiającego, rzeczony harmonogram będzie aktualizowany w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tak by odpowiadał stanowi faktycznemu w zakresie rzeczowym, finansowym i terminowym. 4.Wykonawca zobowiązany będzie - na własny koszt i we własnym zakresie - również do: 1)organizacji placu budowy wraz z właściwym ogrodzeniem i zabezpieczeniem placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalno - biurowego, 2)organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zajęciem pasa drogowego łącznie z naliczonymi opłatami, oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego, 3)utrzymania właściwego porządku przy wyjeździe z placu budowy na drogi publiczne, 4)zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz utrzymywania w należytym stanie tymczasowego zabezpieczenia, np. barier, oznakowania stref niebezpiecznych, znaków drogowych, 5)zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, 6)zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż. i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, 7)opracowania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 8)wykonania i umieszczenia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej, 9)prowadzenia dziennika budowy, 10)powiadomienia wszystkich zainteresowanych, wskazanych w projekcie, o rozpoczęciu prac, dostosowanie się wydanych uzgodnień i zaleceń - np. Konserwator Zabytków, 11)uzgadniania z Zamawiającym sposobu zagospodarowania materiałów z rozbiórki (np. przewóz we wskazane miejsce wraz z załadunkiem i rozładunkiem), 12)wykonania i przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych badań laboratoryjnych, np. kruszywa, betonu, stali, itd. oraz certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, itp. na wbudowywane materiały (w języku polskim), 13)wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi, kartami katalogowymi, itp. w języku polskim oraz geodezji powykonawczej - w 3 egz., 14)opracowanie dokumentacji powykonawczej przebiegu prac i ich wyników, opracowanej w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację wszystkich czynności (w uzgodnieniu z Konserwatorem Zabytków) - w 3 egz., 15)opracowanie instrukcji użytkowania instalacji związanej z odwodnieniem, 16)sporządzania raportów miesięcznych z postępu prac wg wskazań Zamawiającego, 17)przygotowania niezbędnych dokumentów oraz współpraca przy uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, 18)zabezpieczenia terenu budowy na czas trwania imprez organizowanych w sąsiedztwie fontanny i górnego tarasu. 5.Zamawiający zobowiązuje się: 1)przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, 2)dokonać odbioru wykonanych prac, 3)zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Dotyczy projektu pn.: Remont fontanny na Wałach Chrobrego w Szczecinie - umowa nr UDA-RPZP.06.02.02-32-011/11-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont konstrukcji górnego tarasu przy fontannie na Wałach Chrobrego w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jan Rosiek & Dariusz Sobczyński S.C. Zakład Usług Inżynieryjno - Budowalnych, ul. Lubelska 30, 71-043 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 311460,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 350000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 350000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 350000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Udzielenie zamówienia dodatkowego przy spełnieniu przesłanek ustawowych, czyli: - dotychczasowemu wykonawcy prac, - o wartości nie przekraczającej 50 % wartości realizowanego zamówienia, - roboty budowlane nie były objęte zamówieniem podstawowym, - wykonania robót budowlanych jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, - wykonanie robót budowlanych stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, - z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. W trakcie realizacji robót budowlanych związanych z remontem fontanny na Wałach Chrobrego w Szczecinie zaistniała konieczność wykonania dodatkowego opracowania projektowego na odwodnienie górnego tarasu. Powodem takiego stanu rzeczy była awaria kanalizacji deszczowej odwadniającej górny taras. W związku z zaistniała sytuacją stwierdzono: - przeciekanie ściany z piaskowca w wyniku braku odprowadzania przez kanalizacje deszczową, - podwyższenia poziomu wód gruntowych w wyniku braku odprowadzenia wody przez kanalizacje deszczową, co skutkuje zalewaniem komory technicznej. Z uwagi na fakt, że roboty budowlane (objęte zamówieniem dodatkowym) są niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego oraz, że nie mogły zostać przewidziane w trakcie postępowania przetargowego dot. zamówienia podstawowego, konieczne jest udzielenie zamówienia dodatkowego dotychczasowemu Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.