eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Dostawa środków do utrzymania czystości pomieszczeń, dostawę środków chemicznych do utrzymania pływalni i uzdatniania wody basenowej, dostawa drobnego sprzętu gospodarczego oraz dostawa środków do utrzymania czystości dla Służby Żywnościowej do Jednostki Wojskowej 4220 Ustka - Lędowo 1Nw 2015 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-11

Ustka: Dostawa środków do utrzymania czystości pomieszczeń, dostawę środków chemicznych do utrzymania pływalni i uzdatniania wody basenowej, dostawa drobnego sprzętu gospodarczego oraz dostawa środków do utrzymania czystości dla Służby Żywnościowej do Jednostki Wojskowej 4220 Ustka - Lędowo 1Nw 2015 roku
Numer ogłoszenia: 140522 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4220 , Lędowo-Osiedle 1N, 76-271 Ustka, woj. pomorskie, tel. 261 231 377, faks 261 231 578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog..wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do utrzymania czystości pomieszczeń, dostawę środków chemicznych do utrzymania pływalni i uzdatniania wody basenowej, dostawa drobnego sprzętu gospodarczego oraz dostawa środków do utrzymania czystości dla Służby Żywnościowej do Jednostki Wojskowej 4220 Ustka - Lędowo 1Nw 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków do utrzymania czystości pomieszczeń, dostawę środków chemicznych do utrzymania pływalni i uzdatniania wody basenowej, dostawa drobnego sprzętu gospodarczego oraz dostawa środków do utrzymania czystości dla Służby Żywnościowej do Jednostki Wojskowej 4220 Ustka - Lędowo 1Nw 2015 roku. Dostawa asortymentu została podzielona na IV zadania: ZADANIE NR I Dostawa środków do utrzymania czystości pomieszczeń. ZADANIE NR II Dostawa środków chemicznych do utrzymania pływalni i uzdatniania wody basenowej. ZADANIE NR III Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego. ZADANIE NR IV Dostawa środków do utrzymania czystości pomieszczeń dla Służby Żywnościowej; zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załącznikach do oferty Formularze cenowe dla poszczególnych zadań, które są załącznikami do oferty.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3, 18.42.43.00-0, 18.93.00.00-7, 19.64.00.00-4, 24.45.50.00-8, 24.96.20.00-5, 33.71.19.00-6, 33.76.00.00-5, 33.76.10.00-2, 33.77.20.00-2, 39.22.40.00-8, 39.22.43.10-4, 39.80.00.00-8, 39.81.11.00-1, 39.83.17.00-3, 44.17.40.00-0, 44.41.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa powyżej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa powyżej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa powyżej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa powyżej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa powyżej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga się przedłożenia wraz z ofertą: - karty charakterystyki lub techniczne karty produktu dla wszystkich pozycji asortymentu wskazanego w formularzach cenowych dla zadań I, II, III i IV.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia tych zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin rozpatrzenia reklamacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego: - zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia, - zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych. - zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4220 Lędowo - Osiedle 1N 76 - 271 Ustka budynek nr 29 pok. 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4220 Lędowo - Osiedle 1N 76 - 271 Ustka budynek nr 25 pok. 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków do utrzymania czystości pomieszczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do utrzymania czystości pomieszczeń zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku do oferty Formularz cenowy dla zadania nr I, który jest załącznikiem do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 33.71.19.00-6, 33.76.00.00-5, 33.76.10.00-2, 33.77.20.00-2, 39.80.00.00-8, 39.81.11.00-1, 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków chemicznych do utrzymania pływalni i uzdatniania wody basenowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków chemicznych do utrzymania pływalni i uzdatniania wody basenowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku do oferty Formularz cenowy dot.zadania II, który jest załącznikiem do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00-5, 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku do oferty Formularz cenowy dla zadania III, który jest załącznikiemi do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 39.22.43.10-4, 39.83.17.00-3, 44.17.40.00-0, 44.41.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa środków do utrzymania czystości pomieszczeń dla Służby Żywnościowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do utrzymania czystości pomieszczeń dla Służby Żywnościowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku do oferty Formularz cenowy dla zadania IV, który jest załącznikiem do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3, 18.42.43.00-0, 19.64.00.00-4, 44.17.40.00-0, 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.