To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-10
Płock: Budowa budynku Stacji Pogotowia Ratunkowego w Wyszogrodzie zlokalizowanego przy ul. Płockiej w Wyszogrodzie na działce o nr ewid. 965/5. Oznaczenie postępowania TZPiZI.3813/01/RB/13.
Numer ogłoszenia: 140508 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47748 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku, ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678400, faks 024 2678415.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Stacji Pogotowia Ratunkowego w Wyszogrodzie zlokalizowanego przy ul. Płockiej w Wyszogrodzie na działce o nr ewid. 965/5. Oznaczenie postępowania TZPiZI.3813/01/RB/13..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2 Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego realizowanego pod nazwą - Budowa budynku Stacji Pogotowia Ratunkowego w Wyszogrodzie zlokalizowanego przy ul. Płockiej w Wyszogrodzie na działce o nr ewid. 965/5. Parametry techniczne obiektu: 1. Powierzchnia zabudowy około 267,0 m2 2. Powierzchnia użytkowa około 351,0 m2 3. Powierzchnia całkowita około 480,3 m2 4. Kubatura około 1793,6 m3 5. Długość około 25,5 m2 6. Szerokość około 15,2 m2 7. Wysokość około 9,5 m2 Zestawienie powierzchni działki: 1. Powierzchnia działki około 760,0 m2 2. Powierzchnia zabudowy około 267,0 m2 3. Powierzchnia utwardzeń około 267,0 m2 4. Powierzchnia zieleni izolacyjnej i rekreacyjnej około 226,0 m2 Dokumenty formalno-prawne załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Budowę należy realizować zgodnie z Decyzją Starosty Płockiego z dnia 19.11.2012 r. znak AB-II.6740.1410.2012 - kategoria obiektu XI wraz z dwoma zjazdami - kategoria obiektu IV i przyłączeniami wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej o parametrach technicznych określonych w projekcie budowlanym. 3) Działka położona jest w granicach strefy ochrony konserwatorskiej elementów przestrzennych, w bezpośrednim sąsiedztwie zabytkowego układu urbanistycznego i wszelkie prace ziemne związane z realizacja inwestycji należy wykonywać pod ścisłym nadzorem archeologicznym, 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ w skład której wchodzą: Projekt budowlany i wykonawczy: - architektura tom I i II, - konstrukcja - instalacje sanitarne wraz z przyłączeniami - instalacje elektryczne - wytyczne realizacyjne Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: - branży budowlanej - branży sanitarnej - branży elektrycznej Przedmiar robót.: - ogólnobudowlany - sanitarny - elektryczny - w ofercie należy uwzględnić wytyczne realizacyjne - prace te nie zostały ujęte w przedmiarze. UWAGA: Wszystkie wskazane nazwy wyrobów należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3, Zamawiający dopuszcza składanie ofert z wyrobami równoważnymi, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż określone w Przedmiarze robot, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wykonawca projektu nie dopuszcza zastosowania innej technologii wykonania ścian zewnętrznych niż ściana jednowarstwowa o wymaganych parametrach izolacyjności. 5) Dodatkowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Podstawą rozpoczęcia robót jest podpisanie umowy wraz z harmonogramem robót z uwzględnieniem warunków atmosferycznych i przekazanie terenu budowy, b) udzielenie gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy. c) zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w formie ryczałtowej - w dwóch ratach po 50% wartości oferty w latach 2013, 2014 co należy uwzględnić w harmonogramie robót. d) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu uzyskania informacji potrzebnych do przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym e) Wykonawca zabezpieczy teren budowy przez cały okres trwania budowy. f) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych - śmieci, gruz i inne. g) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. h) Zamawiający upoważnia Wykonawcę do ustanowienia Kierownika Budowy i Kierownika Robót. Wykonawca ma obowiązek w dniu podpisania umowy, przedstawić Zamawiającemu osobę-y Kierownika Budowy-Kierownika Robót. Załączyć CV, dokument poświadczający posiadane uprawnienia budowlane, aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany Kierownika Budowy-Kierownika Robót. i) Wykonawca ma obowiązek skompletowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, jak i podlegających przekazaniu innych dokumentów i decyzji, książki pomieszczeń obiektu ze szczególnym opisem elementów wykończeniowych, instalacyjnych i innych trwale wbudowanych, a także w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji, decyzji Dozoru Technicznego dotyczących instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 6) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu i przekazać je Zamawiającemu -certyfikat energetyczny. 7) Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie wybudowanego obiektu. 8) Zamawiający zapewni pełnienie pełno-branżowego nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem archeologicznym...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Zagospodarowania Terenów Zielonych BUDROX Sp. z o.o., ul. Płocka 44 A, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1439510,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1294445,85
Oferta z najniższą ceną: 1294445,85 / Oferta z najwyższą ceną: 2583030,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup wyposażenia w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- ,,Aleja Platanowa dla Płocka - budżet obywatelski''
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
- Remont sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 im. Druha Wacława Milke w Płocku.
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap II
- Przebudowa drogi gminnej - ul. A. Mickiewicza w Nowogrodźcu
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.