Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-13
Świnoujście: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla realizacji zadania: budowa ciągu pieszo rowerowego przy ulicy 1-go Maja w Karsiborzu.
Numer ogłoszenia: 140492 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, fax (091) 321 59 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla realizacji zadania: budowa ciągu pieszo rowerowego przy ulicy 1-go Maja w Karsiborzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji (projektu budowlano-wykonawczego) w celu uzyskania pozwolenia na budowę, a następnie wybudowania ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulicy 1-go Maja w Karsiborzu. Na zakres ten składają się następujące części dokumentacji: - opracowanie koncepcji ciągu pieszo rowerowego wraz z oświetleniem ulicy, - przygotowanie i złożenie w imieniu inwestora wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego do właściwego organu, - projekt podziału gruntów obrazujący nowe granice pasa drogowego ulicy, - badania podłoża gruntowego, - inwentaryzacja zieleni z planem wyrębu, - projekt bud -wykonawczy ciągu pieszo rowerowego z zagospodarowaniem zieleni, - projekt bud - wykonawczy oświetlenia ulicy 1-go Maja - projekt docelowej organizacji ruchu, - przedmiary robót dla poszczególnych branż, - kosztorysy inwestorskie, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp spełniający ponadto następujące warunki: a) zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, b) wykonali z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie - projekty budowlane bądź projekty budowlano-wykonawcze dla budowy albo przebudowy ulic o długości minimalnej 1000m lub dla budowy albo przebudowy ciągów pieszych lub rowerowych o długości minimalnej 1000 m, realizacja których została potwierdzona dokumentami (np. referencjami) wystawionymi przez zamawiających. c) złożą ofertę zgodnie wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z wypełnionym załącznikiem nr 2.1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) pn: Zakres rzeczowo - finansowy. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 3 Dokument lub dokumenty identyfikujące Wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 4. Informacja o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą wykonywać zamówienie ze strony Wykonawcy wraz z kserokopiami tych uprawnień oraz kserokopiami zaświadczeń o przynależności do izby inżynierów, 5. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wykaz podwykonawców z określeniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza im powierzyć) lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami, 6. Wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) zadań - usług, w tym co najmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie - projekty budowlane bądź projekty budowlano-wykonawcze dla budowy albo przebudowy ulic o długości minimalnej 1000m lub dla budowy albo przebudowy ciągów pieszych lub rowerowych o długości minimalnej 1000 m, realizacja których została potwierdzona dokumentami (np. referencjami) wystawionymi przez zamawiających. (powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.b SIWZ), 7. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3. SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swinoujscie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujścia Wydział Inżyniera Miasta ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego lokal nr 102 - Sekretariat Prezydenta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Świadczenie usługi prania i naprawy bielizny szpitalnej oraz zakupu bielizny szpitalnej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Przegląd systemów wentylacji w tunelu
- "Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie bieżące w stałej sprawności technicznej sygnalizacji świetlnej, urządzeń ITS i aktywnych przejść dla pieszych w Świnoujściu w latach 2024 - 2025"
- Remont i przebudowa instalacji elektrycznych w Przedszkolu Miejskim nr 1 przy ul. Warszawskiej 13 w Świnoujściu
- Remont nabrzeża MP 71 w kk 4370
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej"
- OPRAC. KOMPL. DOK. PROJ.DLA ZAD.PN.ROZBUDOWA DR.POW. 1514C MĄKOWARSKO-SOKOLE KUŹNICA-KORONOWO W RAM. ZAD.:ROZWÓJ TRAS TURYST. POPRZEZ BUDOWĘ ŚCIEŻKI ROW. SOKOLE KUŹ.-KORONOWO WRAZ Z PEŁ. NADZ.AUTOR.
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu basenów letnich z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Granicznej w Mińsku Maz. na podstawie koncepcji architektonicznej i PFU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.