eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami niebezpiecznymi i innymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Rybnik: usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami niebezpiecznymi i innymi
Numer ogłoszenia: 140450 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami niebezpiecznymi i innymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami niebezpiecznymi i innymi powstającymi na terenie SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, sklasyfikowanymi wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz.1206). Zamówienie podzielone jest na 5 pakietów (części) wymienionych w formularzu cenowym (stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), natomiast orientacyjnie scharakteryzowanych w załączniku I do niniejszego ogłoszenia (Informacje dotyczące ofert częściowych). Po zakończeniu postępowania zostaną zawarte umowy na okres 1 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, iż wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1665) oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy, a w szczególności - posiada zezwolenie właściwego organu dotyczące transportu, zbierania oraz unieszkodliwiania odpadów o kodach określonych w formularzu cenowym (w pełnym zakresie kodów dla danego pakietu, na który wykonawca składa ofertę). Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków wymieniono poniżej. Przedmiotowe oświadczenia oraz dokumenty, sporządzone zgodnie z instrukcją zawartą w punkcie III specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będą stanowić podstawę do oceny wykonawcy, pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia), dlatego z ich treści musi jednoznacznie wynikać spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie - ww. dokumenty (poza poz. 1) należy złożyć odpowiednio dla wszystkich podmiotów (tj. dla każdego podmiotu w takim zakresie, w jakim bierze on udział w realizacji zamówienia). w odniesieniu do każdego z elementów objętych zakresem zamówienia należy wykazać, że warunki określone w punkcie I.b specyfikacji są spełnione odpowiednio przez podmioty występujące wspólnie w szczególności dokumenty określone w pkt III.b.3 (tj zezwolenia) należy złożyć odpowiednio dla każdego podmiotu w takim zakresie, w jakim bierze on udział w realizacji zamówienia, przy czym zezwolenia będą oceniane łącznie. Oznacza to, iż zezwolenia przedłożone w ramach danego pakietu przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie muszą być komplementarne, tj. muszą łącznie obejmować cały zakres usług (transport, zbieranie oraz unieszkodliwianie) dla wszystkich kodów występujących w danym pakiecie. Pomimo dopuszczenia podwykonawstwa przy realizacji zamówienia, zamawiający nie przewiduje możliwości potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez dołączenie do oferty zezwoleń wydanych wyłącznie dla podwykonawców. Jeżeli wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, to fakt ten nie zwalnia go z dołączenia ww. zezwoleń, dla zakresu przewidzianego do powierzenia, wydanych dla samego wykonawcy, natomiast zezwolenia dla podwykonawców (obejmujące część zamówienia powierzoną podwykonawcom) wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany przedłożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Stosowne oświadczenie zawarte we wzorze formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zezwolenie właściwego organu dotyczące transportu, zbierania oraz unieszkodliwiania odpadów o kodach określonych w formularzu cenowym (w pełnym zakresie kodów dla danego pakietu, na który wykonawca składa ofertę). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - w przypadku dokumentu nr 2 należy zastosować zasady zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. 2006 Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie szpitala (kancelaria - w budynku Administracji, pok. nr 1), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.3.6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik; oferty należy składać w sekretariacie, w budynku Administracji - pok. 23..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego - w godzinach pracy kasy, tj. 9:00-13:00 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.3.1. Wzory wniosków o wydanie specyfikacji lub jej przesłanie za pobraniem dostępne są na stronie internetowej szpitala (wnioski należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego podaną w punkcie II.1.1 i numer referencyjny: EAG-236-pPN/28-2008). Koszt specyfikacji: 16,00 zł (nie obejmuje kosztów przesłania).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami niebezpiecznymi i innymi z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami niebezpiecznymi i innymi z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej - umowa na okres 1 roku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami w postaci baterii oraz urządzeń elektrycznych i elektronicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami w postaci baterii oraz urządzeń elektrycznych i elektronicznych - umowa na okres 1 roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami w postaci elementów usuniętych ze zużytych urządzeń oraz odpadów zawierających rtęć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami w postaci elementów usuniętych ze zużytych urządzeń oraz odpadów zawierających rtęć - umowa na okres 1 roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami w postaci chemikalii oraz odpadów z uzdatniania wody i odpadów opakowaniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami w postaci chemikalii oraz odpadów z uzdatniania wody i odpadów opakowaniowych - umowa na okres 1 roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami w postaci gazów w pojemnikach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami w postaci gazów w pojemnikach - umowa na okres 1 roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.