eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › PN-20/16 DOSTAWA EKSPANDERÓW, EKSPANDEROPROTEZ I ENDOPROTEZ PIERSI.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-05

Szczecin: PN-20/16 DOSTAWA EKSPANDERÓW, EKSPANDEROPROTEZ I ENDOPROTEZ PIERSI.
Numer ogłoszenia: 140446 - 2016; data zamieszczenia: 05.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108939 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251410, faks 091 4251406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-20/16 DOSTAWA EKSPANDERÓW, EKSPANDEROPROTEZ I ENDOPROTEZ PIERSI..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekspanderów, ekspanderoprotez i endoprotez piersi. 2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Apteka Szpitalna ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22 w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi (dojazd od ulicy Rolnej). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Do oferty należy dołączyć oświadczenie WYKONAWCY o treści: Oświadczamy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązujemy się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 876). Jednocześnie oświadczamy, że na każde żądanie ZAMAWIAJĄCEGO przedłożymy dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do obrotu w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania. W załączniku asortymentowym w kolumnie Nazwa handlowa produktu należy zamieścić informacje na temat nazwy handlowej każdego z oferowanych produktów oraz: a) dla pozycji nr 2 należy wpisać numery serii lub nazwy oferowanych minimum dziewięciu różnych kształtów endoprotez oraz zakres objętości, w jakich są oferowane; b) dla pozycji nr 3 należy wpisać nazwy oferowanych minimum 4 profili endoprotez oraz zakres objętości w jakich są oferowane; c) dla pozycji nr 1, 4 i 5 należy wpisać zakres objętości oferowanych ekspanderów lub ekspanderoprotez; d) w kolumnie Nazwa producenta należy podać nazwy producentów dla wszystkich oferowanych produktów. 2) Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane produkty wymagań zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć strony katalogowe zawierające wszystkie kody lub numery katalogowe oferowanych produktów. 3) Oferta powinna zawierać dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów przez wszystkie oferowane wyroby medyczne. W związku z tym do oferty należy dołączyć dla każdej pozycji: deklaracje zgodności producentów oraz certyfikaty wydane przez jednostki notyfikowane, jeśli konieczne jest potwierdzenie spełnienie wymagań zasadniczych dla oferowanych wyrobów medycznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.44.10 - Wewnętrzne protezy piersi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTAWA EKSPANDERÓW, EKSPANDEROPROTEZ I ENDOPROTEZ PIERSI.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.A.D. Technologies Ltd. Sp. z o. o, ul. Belgijska 11 lok. 9, 02-511 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221990,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221574,64

  • Oferta z najniższą ceną: 221574,64 / Oferta z najwyższą ceną: 221574,64

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.