Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-13
Górzno: Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego
Numer ogłoszenia: 140426 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Górznie, Górzno 131, 08-404 Górzno, woj. mazowieckie, tel. 025 6812254, 55, fax 025 6812257.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzno.ugm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedsięwzięcia obejmuje : 1. wieś Wólka Ostrożeńska: a) dobudowa nowego odcinka oświetlenia ulicznego napowietrznego na słupach z żerdzi żelbetowych i wirowanych strunobetonowych przewodem izolowanym AsXSn 2x25mm2 - długość 440 m, montaż opraw oświetlenia - 5 szt, b) zainstalowanie przewodu AsXSn 2x25mm2 na istniejących słupach - dł 1100 m, montaż opraw oświetlenia szt. 10, 2. wieś Mierżączka a) dobudowa nowego odcinka oświetlenia ulicznego napowietrznego na słupach z żerdzi żelbetowych i wirowanych strunobetonowych przewodem izolowanym AsXSn 2x25mm2 - długość 445 m, montaż opraw oświetlenia - 5 szt, b) montaż i postawienie słupa bliźniaczego żurawiem samochodowym, montaż linii napowietrznej NN - 0,06 km, montaż oprawy oświetlenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonane na rzecz jednego podmiotu, c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie zamawiający żąda, aby wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacji elektrycznych, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III pkt 3 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością,- wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 2 SIWZ. d) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. e) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ f) Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 do formularza oferty, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) - zgodnie z warunkami określonymi w Rozdz. II pkt 4 c. g) Dane dotyczące zakresu prac powierzonych podwykonawcom (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców)- załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzno.ugm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Górznie Górzno 131 08-404 Górzno cena 20 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Górznie Górzno 131 08-404 Górzno pokój nr 10 tj. sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GÓRZNO
więcej: przetargi GÓRZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa odcinka istniejącej telekomunikacyjnej linii napowietrznej w ramach zadania pn.: "Budowa trzech boisk wielofunkcyjnych przy Szkołach Podstawowych w Gliniku, Broniszowie i Brzezinach"
- Rozbudowa Nasielskiego Ośrodka Kultury - Poprawa infrastruktury kulturalnej - ETAP I
- Przebudowa parkingu przy siedzibie Nadleśnictwa Oborniki - etap I
- Przebudowa ulic w Czersku i Rytlu - etap I
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Wymiana oświetlenia drogowego na oprawy LED w miejscowościach na terenie gminy Stubno.
więcej: Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.