eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › Remont dróg gminnych na terenie gminy Łagów w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych(droga gminna Czyżów - Wołyń, Łagów - Sędek, Baraniec - Olszowiec)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Łagów: Remont dróg gminnych na terenie gminy Łagów w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych(droga gminna Czyżów - Wołyń, Łagów - Sędek, Baraniec - Olszowiec)
Numer ogłoszenia: 140400 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łagów , ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 307 40 33, 307 41 21, faks (041) 307 42 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagow-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie gminy Łagów w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych(droga gminna Czyżów - Wołyń, Łagów - Sędek, Baraniec - Olszowiec).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem dróg gminnych na terenie gminy Łagów zniszczonych podczas intensywnych opadów deszczu w roku 2009. Remont dróg realizowany w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. 2.W ramach ww. postępowania przetargowego realizowany następujący zakres rzeczowy: 2.1. Zadanie 1: Remont drogi gminnej Czyżów - Wołyń od km 0+000 do km 0+750 , w tym odcinek drogi od km 0+000 do km 0+540 dofinansowany w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych W ramach realizacji ww. zadania zostanie wykonany remont drogi o dł. 750 mb. Na całym odcinku drogi zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa o szerokości 4,00 m i obustronne pobocza odmulone rowy. Remont drogi gminnej obejmuje w szczególności: - wykonanie stabilizacji gruntu, - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu w ilości 50 kg/m2, - warstwa ścieralna z asfaltobetonu grubości 4 cm, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm, na szerokości 0,5 m (obustronne), spadki poprzeczne 4%, - odmulenie rowów, - remont istniejących przepustów zjazdowych 2.2. Zadanie 2: Remont drogi gminnej Łagów- Sędek w km 0+000 do km 0+210, zadanie realizowane w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych W ramach zadania zostanie wykonany remont drogi Łagów- Sędek- długość odcinka drogi 210 mb, szerokość jezdni asfaltowej 3,50 m, pobocza o szerokości 0,50 m. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowany następujący zakres robót budowlanych: a) roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe, mechaniczne usunięcie warstwy ziemi b)roboty ziemne: podbudowa - koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, warstwa odsączająca, wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie, nawierzchnia z betonu asfaltowego, Konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna z asfaltobetonu grubości 3 cm - warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu 50 kg/m - podbudowa górna z tłucznia łamanego grubości 10 cm - podbudowa dolna z tłucznia łamanego grubości 20 cm - warstwa odsączająca z piasku grubości 15 cm c)Pobocza o szerokości 0,5 m, kruszywo łamane grubości 10 cm po zagęszczeniu, 2.3. Zadanie 3: Remont drogi gminnej Baraniec - Olszowiec od km 0+000 do km 1+005 na odcinku Baraniec - Kąty W ramach realizacji ww. zadania zostanie wykonany remont drogi o dł. 1005 mb, w tym odcinek drogi od km 0+000 do km 0+920 dofinansowany w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. Na całym odcinku drogi zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa o szerokości 3,00 m i obustronne pobocza utwardzone tłuczniem na szerokości 0,5 m. Remont drogi gminnej obejmuje: - wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej kruszywem stabilizowanym mechanicznie gr. 15 cm, - warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu 50 kg/m2, - warstwa ścieralna z asfaltobetonu grubości 4 cm, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm, na szerokości 0,5 m (obustronne), spadki poprzeczne 4% - remont przepustu drogowego o śr. 50 cm..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot umowy (tj. polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi) każda o wartości nie mniejszej niż: a) dla zadania nr 1 - 150.000,00 zł, b) dla zadania nr 2 - 30.000,00 zł, c) dla zadania nr 3 - 80.000,00 zł, d) w przypadku ubiegania się o realizację zadania 1, 2 i 3 - 260.000,00 zł każda (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków udziału odnoszących się do dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie ocenione według poniższych zasad:dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: drogowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej w drodze aneksu do przedmiotowej umowy, pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, a konieczność takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3.Zmiana umowy może nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy z przyczyn od niego niezależnych, których nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert, w następujących przypadkach 1) zmiana terminu - zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ustalonego w umowie, który może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności skutkujące zmianą terminu mogą wynikać z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), - warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, - konieczności oczekiwania na wprowadzenie przez Projektanta korekt i uściśleń w rozwiązaniach projektowych, - ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w gruncie lub w budynku, - realizacji robót dodatkowych, robót zamiennych lub zaniechania części robót. W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na wykonawcę obowiązek przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości. 2) zakresu umowy - powodem wprowadzenia zmian w zakresie umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane: a) wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli: - są korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy - stało się konieczne na skutek ujawnienia się przeszkód w terenie, lub błędów w dokumentacji projektowej, - pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, - dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy. b) zmiana zakresu umowy na skutek rezygnacji z robót zaniechanych jest możliwe jeśli: - konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy c)zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3) zmian osób reprezentujących strony umowy - w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania zamawiającego lub wykonawcy strony dokonają stosownych zmian 4.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lagow-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łagów, ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łagów, ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów, pokój nr 1- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie przewidzianne do dofinansowania w 2012 roku w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej Czyżów - Wołyń od km 0+000 do km 0+750.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej Czyżów - Wołyń od km 0+000 do km 0+750 , w tym odcinek drogi od km 0+000 do km 0+540 dofinansowany w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych W ramach realizacji ww. zadania zostanie wykonany remont drogi o dł. 750 mb. Na całym odcinku drogi zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa o szerokości 4,00 m i obustronne pobocza odmulone rowy. Remont drogi gminnej obejmuje w szczególności: - wykonanie stabilizacji gruntu, - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu w ilości 50 kg/m2, - warstwa ścieralna z asfaltobetonu grubości 4 cm, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm, na szerokości 0,5 m (obustronne), spadki poprzeczne 4%, - odmulenie rowów, - remont istniejących przepustów zjazdowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej Łagów- Sędek w km 0+000 do km 0+210.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej Łagów- Sędek w km 0+000 do km 0+210, zadanie realizowane w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych W ramach zadania zostanie wykonany remont drogi Łagów- Sędek- długość odcinka drogi 210 mb, szerokość jezdni asfaltowej 3,50 m, pobocza o szerokości 0,50 m. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowany następujący zakres robót budowlanych: a) roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe, mechaniczne usunięcie warstwy ziemi b) roboty ziemne: podbudowa - koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, warstwa odsączająca, wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie, nawierzchnia z betonu asfaltowego, Konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna z asfaltobetonu grubości 3 cm - warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu 50 kg/m - podbudowa górna z tłucznia łamanego grubości 10 cm - podbudowa dolna z tłucznia łamanego grubości 20 cm - warstwa odsączająca z piasku grubości 15 cm c)Pobocza o szerokości 0,5 m, kruszywo łamane grubości 10 cm po zagęszczeniu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej Baraniec - Olszowiec od km 0+000 do km 1+005.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej Baraniec - Olszowiec od km 0+000 do km 1+005 na odcinku Baraniec - Kąty W ramach realizacji ww. zadania zostanie wykonany remont drogi o dł. 1005 mb, w tym odcinek drogi od km 0+000 do km 0+920 dofinansowany w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. Na całym odcinku drogi zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa o szerokości 3,00 m i obustronne pobocza utwardzone tłuczniem na szerokości 0,5 m. Remont drogi gminnej obejmuje: - wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej kruszywem stabilizowanym mechanicznie gr. 15 cm, - warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu 50 kg/m2, - warstwa ścieralna z asfaltobetonu grubości 4 cm, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm, na szerokości 0,5 m (obustronne), spadki poprzeczne 4% - remont przepustu drogowego o śr. 50 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.