Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-21
Płaska: Wykonanie robót budowlanych na terenie Gminy Płaska w ramach zadania:
Rozbudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w strefie Kanału Augustowskiego
Numer ogłoszenia: 140396 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płaska , Płaska 53, 16-326 Płaska, woj. podlaskie, tel. 087 6439080, faks 087 6439081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug-plaska.pbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych na terenie Gminy Płaska w ramach zadania: Rozbudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w strefie Kanału Augustowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w strefie Kanału Augustowskiego, na terenie Gminy Płaska. W zakresie wykonania następujących robót budowlanych: CZEŚĆ I. Budowa budynku Centrum Informacji Turystycznej w Płaskiej. Zadanie dotyczy budowy: -Centrum Informacji Turystycznej w Płaskiej (w tym rozbiórka istniejącego budynku), - gminnego zespołu parkingowego wraz z przebudową wjazdu, oraz przebudowy wjazdu, budowy wewnętrznej drogi dojazdowej i ciągów pieszych. CZEŚĆ II. Budowa stadionu sportowego. Zadanie dotyczy budowy: - stadionu sportowego wraz z infrastrukturą sportową ( boiskami z nawierzchni sztucznej do gry w piłkę nożną i do tenisa ziemnego, boiskiem do gry w piłkę plażową, skocznią do skoków w dal, oświetleniem, szatniami, łazienkami, sauną, siłownią, ogrodzeniem), - obiektu trybun zewnętrznych z zapleczem rekreacyjno-sportowym, CZĘŚĆ III. Budowa ścieżki rowerowo-narciarskiej wzdłuż szlaku Kanału Augustowskiego w Gminie Płaska (od Centrum Turystyczno-Sportowego w Płaskiej do Rezerwatu Perkuć). Zadanie obejmuje budowę ścieżki rowerowo-narciarskiej, przebudowę linii napowietrznej NN kolidującej z planowaną ścieżką, zakup i montaż małej architektury (budowa ośmioosobowych wiat z siedziskami, wiat grillowych, tablic informacyjnych, budowa oświetlenia parkowego wzdłuż przebiegu ścieżki). Alternatywną funkcją ścieżki będzie w sezonie zimowym trasa narciarska. CZEŚĆ IV. Zagospodarowanie 3 plaż na terenie Gminy Płaska. Zadanie dotyczy turystycznego zagospodarowania: - bindugi w Jazach nad jeziorem Mikaszewo, w tym budowa wieży widokowej do celów p.poż., zakup i montaż małej architektury, budowa wiaty z siedziskami, wiat grillowych, tablic informacyjnych, przebieralni plażowej, wykonanie sanitariatów, pomostów drewnianych i parkingów, - bindugi w Paniewie nad jeziorem Paniewo, w tym wykonanie pomostów drewnianych, sanitariatów, zakup i montaż elementów małej architektury, budowa wiaty z siedziskami, wiat grillowych, tablic informacyjnych, przebieralni plażowej, budowa sieci rozdzielczej wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym oraz przyłącza elektrycznego nN z instalacją oświetleniową zewnętrzną, - plaża w Mołowistym nad jeziorem Serwy, w tym wykonanie pomostu, zakup i montaż małej architektury budowa wiaty z siedziskami, tablic informacyjnych, przebieralni plażowej, wykonanie oświetlenia terenu. Maksymalna liczba części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca wynosi - cztery (4.) Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera dokumentacja projektowa w skład której wchodzą przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty w punkcie 12 niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia objętego niniejszym postępowaniem Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju robót.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.42.10.00-4, 45.30.00.00-0, 45.21.20.00-6, 45.23.31.62-2, 45.23.32.22-1, 45.11.27.23-9, 45.23.24.10-9, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9, 45.23.22.10-7, 45.33.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium (uwaga: dotyczy całości zamówienia) w wysokości: 110 000,- zł (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych). Wadium dla każdej z części zamówienia wynosi: Zamówienie częściowe nr 1 -35 000,- zł Zamówienie częściowe nr 2 - 20 000,- zł Zamówienie częściowe nr 3 - 35 000,- zł Zamówienie częściowe nr 4 - 20 000,- zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Płaska nr konta: 11 93340001 0000 0056 0546 0008. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem składania ofert. 7. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty i powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. 8. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Powyższe wadium musi być wpłacone na konto Zamawiającego w terminie 14 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ust. 5 lub 4a ustawy . 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy . 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art.46 Ustawy . 12. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości co najmniej 3 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dołączy dokumenty (np. referencje) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, t.j .sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ informację, że wyposażenie techniczne pozwoli na realizację zamówienia. - Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.6 ; wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz danych osoby z nazwiska i imienia oraz określeniem rodzaju funkcji jaką będą wykonywali, w tym: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - wymagane doświadczenie zawodowe minimum 5 lat po uzyskaniu uprawnień budowlanych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych - wymagane doświadczenie zawodowe minimum 5 lat po uzyskaniu uprawnień budowlanych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - wymagane doświadczenie zawodowe minimum 5 lat po uzyskaniu uprawnień budowlanych, w specjalności drogowej - wymagane doświadczenie zawodowe minimum 5 lat po uzyskaniu uprawnień budowlanych, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.8 ; Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować robotami przy realizacji zamówienia w branży budowlanej posiadają wymagane uprawnienia - należy dołączyć kserokopie uprawnień drogowych i elektrycznych i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300 000,0 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł, tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel. W przypadku załączników do dokumentu lub odniesienia jego treści do innych dokumentów muszą być dostarczone wszystkie dokumenty, na podstawie których możliwa będzie jednoznaczna ocena dokumentu, potwierdzającego wymagane ubezpieczenie - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Kalkulacja ceny oferty (tabela elementów scalonych) opracowaną na podstawie dokumentacji technicznej STT i przedmiarów robót zgodnie z załącznikiem nr 7 2)Kosztorys uproszczony jako, materiał pomocniczy do rozliczenia robót. 3) Harmonogram rzeczowo - finansowy robót dla danej części lub całości zmówienia. 4) Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 5)W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, wskazanie rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-plaska.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Płaska
Płaska 53, 16-326 Płaska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Płaska Płaska 53 16-326 Płaska pokój nr 2 (sekretariat) I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Rozbudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w strefie Kanału Augustowskiego współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa budynku Centrum Informacji Turystycznej w Płaskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZEŚĆ I. Budowa budynku Centrum Informacji Turystycznej w Płaskiej. Zadanie dotyczy budowy: - Centrum Informacji Turystycznej w Płaskiej (w tym rozbiórka istniejącego budynku), - gminnego zespołu parkingowego wraz z przebudową wjazdu, oraz przebudowy wjazdu, budowy wewnętrznej drogi dojazdowej i ciągów pieszych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.42.10.00-4, 45.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa stadionu sportowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZEŚĆ II. Budowa stadionu sportowego. Zadanie dotyczy budowy: - stadionu sportowego wraz z infrastrukturą sportową ( boiskami z nawierzchni sztucznej do gry w piłkę nożną i do tenisa ziemnego, boiskiem do gry w piłkę plażową, skocznią do skoków w dal, oświetleniem, szatniami, łazienkami, sauną, siłownią, ogrodzeniem), - obiektu trybun zewnętrznych z zapleczem rekreacyjno-sportowym,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00-6, 45.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa ścieżki rowerowo-narciarskiej wzdłuż szlaku Kanału Augustowskiego w Gminie Płaska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III. Budowa ścieżki rowerowo-narciarskiej wzdłuż szlaku Kanału Augustowskiego w Gminie Płaska (od Centrum Turystyczno-Sportowego w Płaskiej do Rezerwatu Perkuć). Zadanie obejmuje budowę ścieżki rowerowo-narciarskiej, przebudowę linii napowietrznej NN kolidującej z planowaną ścieżką, zakup i montaż małej architektury (budowa ośmioosobowych wiat z siedziskami, wiat grillowych, tablic informacyjnych, budowa oświetlenia parkowego wzdłuż przebiegu ścieżki). Alternatywną funkcją ścieżki będzie w sezonie zimowym trasa narciarska..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2, 45.23.14.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zagospodarowanie 3 plaż na terenie Gminy Płaska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZEŚĆ IV. Zagospodarowanie 3 plaż na terenie Gminy Płaska. Zadanie dotyczy turystycznego zagospodarowania: - bindugi w Jazach nad jeziorem Mikaszewo, w tym budowa wieży widokowej do celów p.poż., zakup i montaż małej architektury, budowa wiaty z siedziskami, wiat grillowych, tablic informacyjnych, przebieralni plażowej, wykonanie sanitariatów, pomostów drewnianych i parkingów, - bindugi w Paniewie nad jeziorem Paniewo, w tym wykonanie pomostów drewnianych, sanitariatów, zakup i montaż elementów małej architektury, budowa wiaty z siedziskami, wiat grillowych, tablic informacyjnych, przebieralni plażowej, budowa sieci rozdzielczej wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym oraz przyłącza elektrycznego nN z instalacją oświetleniową zewnętrzną, - plaża w Mołowistym nad jeziorem Serwy, w tym wykonanie pomostu, zakup i montaż małej architektury budowa wiaty z siedziskami, tablic informacyjnych, przebieralni plażowej, wykonanie oświetlenia terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.23.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Lubostroń, pałac, XVIII w., kontynuacja prac konserwatorsko-restauratorskich stolarki okiennej i drzwiowej- etap końcowy
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Raszyn
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
- STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Naprawa dachu oraz kominów i gzymsów na budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.