eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horyniec-Zdrój › Modernizacja oraz rozbudowa obiektu sanatoryjnego Jawor przeznaczonego dla celów zamieszkiwania czasowego oraz termomodernizacja budynku administracji, oraz obiektówModrzew i Jawor w ramach projektu pn. Zwiększenie efektywności energetycznej Uzdrowiska Horyniec w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii realizowanego przez NFOŚiGW - etap trzeci

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-18

Horyniec-Zdrój: Modernizacja oraz rozbudowa obiektu sanatoryjnego Jawor przeznaczonego dla celów zamieszkiwania czasowego oraz termomodernizacja budynku administracji, oraz obiektów: Modrzew i Jawor w ramach projektu pn. Zwiększenie efektywności energetycznej Uzdrowiska Horyniec w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii realizowanego przez NFOŚiGW - etap trzeci
Numer ogłoszenia: 140371 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55041 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Horyniec sp. z o.o., ul. Sanatoryjna 3, 37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 016 6313088, 6313147, faks 016 6313355.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Własność samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oraz rozbudowa obiektu sanatoryjnego Jawor przeznaczonego dla celów zamieszkiwania czasowego oraz termomodernizacja budynku administracji, oraz obiektów: Modrzew i Jawor w ramach projektu pn. Zwiększenie efektywności energetycznej Uzdrowiska Horyniec w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii realizowanego przez NFOŚiGW - etap trzeci.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) modernizacja oraz rozbudowa obiektu sanatoryjnego Jawor oraz 2) termomodernizacja budynków Uzdrowiska Horyniec w ramach projektu pn. Zwiększenie efektywności energetycznej Uzdrowiska Horyniec w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii realizowanego przez NFOŚiGW - etap trzeci docieplenie i wymiana stolarki budynku administracyjnego, oraz obiektów: Modrzew i Jawor. 1.2. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) modernizacja oraz rozbudowa obiektu sanatoryjnego Jawor, 2) roboty termomodernizacyjne na obiektach Zamawiającego: - ocieplenie stropodachu, docieplenie ścian zewnętrznych oraz wymiana stolarki okiennej wraz z robotami izolacyjnymi, ziemnymi i przygotowawczymi budynku Modrzew, - ocieplenie stropodachu, docieplenie ścian zewnętrznych, oraz wymiana stolarki okiennej wraz z robotami izolacyjnymi, ziemnymi i przygotowawczymi budynku Jawor (który będzie modernizowany i rozbudowywany - jak w ppkt 1 pkt 1.2. SIWZ), - ocieplenie stropodachu, docieplenie ścian zewnętrznych i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami izolacyjnymi, ziemnymi i przygotowawczymi Budynku Administracji. Uwaga: Ppkt 2) realizowany jest w ramach projektu pn. Zwiększenie efektywności energetycznej Uzdrowiska Horyniec w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii realizowanego przez NFOŚiGW. 1.2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty zawarte w powyżej wskazanym załączniku należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności lub wieloznaczności Wykonawca z powołaniem się na taką okoliczność nie może ograniczać ani zakresu zamówienia, ani zakresu należytej staranności. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu umowy, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego wcześniejszego uzyskania decyzji w tym zakresie od Zamawiającego. 1.3. Wymogi dotyczące materiałów i urządzeń. 1.3.1 Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia (materiały i urządzenia) muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentach Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. projekcie technicznym - opisach technicznych i rysunkach, projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne (na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp). Do urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej dla których są wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować urządzenia i materiały równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych i estetycznych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny posiadać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze lub lepsze od założeń projektowych (na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 1.3.2. Urządzenia i materiały musza być oznaczone znakiem CE oraz posiadać stosowne certyfikaty, atesty, świadectwa jakości, dopuszczenia i inne dokumenty przewidziane obowiązującymi przepisami prawa. 1.3.3. Urządzenia muszą posiadać świadectwa jakości dopuszczające do użytkowania przez właściwe organy. 1.3.4. Zamawiający zrównuje okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały (elementy) i zamontowane urządzenia. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w okresie gwarancyjnym zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 10 do SIWZ). 1.4. Wymóg dotyczący zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. Na podstawie art. 29 ust. 4 oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit. d ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1502 z późn. zm.) przez Wykonawcę, co najmniej 15 osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie zatrudnienia nie dotyczą faktu zatrudnienia określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienie warunku określonego w rozdz. 2 pkt 1.3. SIWZ samo tylko zatrudnienie pracowników, które następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób na umowy o pracę wskazanych w załączniku do umowy (stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ) oraz czynności, które będą wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. W sytuacji, gdy dana osoba w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on to zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia pracowników na umowę o pracę Wykonawca zapłaci kary umowne, o których mowa w projekcie umowy (załącznik nr 10 do SIWZ). 1.5. Harmonogram rzeczowo - finansowy. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego zamówienia bezwzględnie uwzględniającego maksimum trzy etapy, w tym dwa etapy odbiorów częściowych oraz odbiór końcowy. Zamawiający dopuszcza Harmonogram rzeczowo - finansowy powinien zawierać, co najmniej: - elementy robót, - zakres prac, - termin realizacji, - ewentualny udział Podwykonawców z wskazaniem szczegółowego zakresu wykonywanych robót oraz ich wartości, - wartość każdego z czterech etapów robót oraz wartości poszczególnych robót danego etapu. Wykonawca musi wziąć pod uwagę termin rozpoczęcia robót, termin przekazania placu budowy przez Zamawiającego, termin zakończenia robót wskazany przez Zamawiającego oraz fakt prowadzenia części robót (roboty termomodernizacyjne tj. ocieplenia i wymiana stolarki) objętych przedmiotem zamówienia w budynkach i przy budynkach, które nie są i nie będą w trakcie realizacji zamówienia wyłączone z użytkowania. Przedmiotowy harmonogram sporządzony będzie w ścisłym uzgodnieniu Zamawiającym i jego wytycznymi oraz podlega ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego. Wymagalne terminy odbiorów częściowych wynikające z harmonogramu rzeczowo - finansowego: a) odbiór częściowy robót, o których mowa w pkt 1.2. pkt 2 zgodnie z dokumentacją pn. Termomodernizacja zawarta w Szczegółowym opisie przedmiocie zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) najpóźniej do 30 września 2016 r., b) odbiór częściowy robót - zakończenie robót modernizacyjnych w części budynku Jawor I wraz z niezbędnymi instalacjami potrzebnymi do funkcjonowania części Jawor I zlokalizowanymi w części dobudowanego skrzydła (w dokumentacji zawartej w Szczegółowym opisie przedmiocie zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ pn. Jawor II) najpóźniej do dnia 31 października 2016 r., c) odbiór końcowy przedmiotu zamówienia - zakończenie wszystkich robót wraz z kompletnym wyposażeniem przewidzianym w Szczegółowym opisie przedmiocie zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ najpóźniej do dnia 30 grudnia 2016 r. 1.5.1 Zamawiający dopuszcza realizację zakresu zamówienia od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8 do 18. 1.6. Obowiązki Wykonawcy w związku z realizacją umowy. Informacje na temat obowiązków Wykonawcy dotyczących zobowiązań, jakie związane są z wykonaniem umowy, po udzieleniu zamówienia publicznego, zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 10 do SIWZ) i Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 1.7. Wizja lokalna. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia. Wizja lokalna tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego uprawnionym do kontaktu z Wykonawcami. 1.8. Zobowiązania Wykonawcy przed podpisaniem umowy. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: a) uzgodniony z Zamawiającym i zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo - finansowy, b) kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, c) kopię dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, d) umowy - oryginału dokumentu ubezpieczeniowego, o którym mowa poniżej i przekazanie mu jego kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; w przypadku, gdy dokument ubezpieczeniowy obejmować będzie okres krótszy niż okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu na każde jego żądanie oryginału dokumentu ubezpieczeniowego wraz z jego kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem, celem wykazania ciągłości ubezpieczenia na czas wymagany zgodny z umową. Treść ubezpieczenia: ubezpieczenia w całości przedmiotu niniejszej umowy, w tym ubezpieczenia terenu budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane - t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 (bez franszyzy redukcyjnej lub z franszyzą redukcyjną nie wyższą niż 10 % wartości kontraktu - sumy ubezpieczenia), od wszelkich szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej dotyczącej ludzi robót, urządzeń i sprzętu budowy oraz wszelkiego mienia ruchomego związanego bezpośrednio z wykonywaniem robót, od kradzieży, ognia i innych zdarzeń losowych, a także od odpowiedzialności cywilnej za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym ruchem pojazdów mechanicznych, na okres od dnia zawarcia niniejszej umowy do czasu odbioru końcowego robót; w przypadku, gdy polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy obejmuje okres krótszy niż okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego na cały okres realizacji przedmiotu umowy w sposób zapewniający ciągłość ubezpieczenia, zgodnie umową Przedłożenie ww. dokumentów stanowi bezwzględny warunek zawarcia umowy, nie przedłożenie choćby jednego uznane będzie za okoliczność uniemożliwiającą zawarcie umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zwiększenie efektywności energetycznej Uzdrowiska Horyniec w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii realizowanego przez NFOŚiGW..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Antoni Bar prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Zakład Usługowy Remontowo-Budowlany Antoni Bar, Ul. Władycze 16/5, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3911782,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4248372,24

  • Oferta z najniższą ceną: 4248372,24 / Oferta z najwyższą ceną: 4735500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.