Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-26
Radymno: Dostawa piasku kopanego na Składowisko Odpadów w Młynach 5/P/2009
Numer ogłoszenia: 140349 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Radymno z/s w Skołoszowie , Skołoszów 341, 37-550 Radymno, woj. podkarpackie, tel. 0-61 62 81 265, faks 0-61 62 81 265.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkradymno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa piasku kopanego na Składowisko Odpadów w Młynach 5/P/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy obejmuje: Dostawę 1000 Mg piasku kopanego wraz z transportem w miejsce wbudowania tj. na czaszę eksploatowanych komór SK 1-2 Składowiska Odpadów w Młynach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.11.00 - Piasek naturalny 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży: 1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 1.2) Zaświadczenie o nadaniu nr NIP; 1.3) Zaświadczenie o nadaniu nr REGON. 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana na podstawie przedłożonych oświadczeń. Ocena spełnienia przez wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana według zasady; spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć: 1) Wypełniony druk oferty przetargowej stanowiącej załącznik nr 1 SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 3) Zaświadczenie o nadaniu nr NIP; 4) Zaświadczenie o nadaniu nr REGON. 5) Wykaz osób do występowania w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo oferenta - załącznik nr 2 SIWZ. 6) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż spełnia on warunki udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, - załącznik nr 3 SIWZ. Dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty należy złożyć w języku polskim..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkradymno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Radymno z/s w Skołoszowie
37-550 Radymno Skołoszów 341
lub
www.zgkradymno.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Radymno z/s w Skołoszowie 37-550 Radymno Skołoszów 341.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak.
INNE PRZETARGI RADYMNO
więcej: przetargi RADYMNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2024 r.
- Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół i przedszkola w formie sprzedaży biletów miesięcznych z zapewnieniem opieki
więcej: Piasek naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.