eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Nadzór inwestorski przy przebudowie i modernizacji zewnętrznej infrastruktury w Pawilonie nr 5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Warszawa: Nadzór inwestorski przy przebudowie i modernizacji zewnętrznej infrastruktury w Pawilonie nr 5
Numer ogłoszenia: 140247 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122191 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski przy przebudowie i modernizacji zewnętrznej infrastruktury w Pawilonie nr 5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nadzór inwestorski przy przebudowie i modernizacji zewnętrznej infrastruktury w Pawilonie nr 5. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych dla zadania inwestycyjnego pn. Pawilon Nr 5- Przebudowa i modernizacja infrastruktury zewnętrznej w tym: - schodów wejściowych, - zadaszonego podjazdu dla niepełnosprawnych, - wewnętrznej drogi dojazdowej do pawilonu wraz z chodnikami - robotami w zakresie szatą roślinną Szczegółowy zakres robót budowlanych dostępny jest pod adresem: http: zp.wolski.med.pl images paw5.zip Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 74.26.20.00- Usługi nadzoru budowlanego 74.26.21.00- Usługi nadzorowania placu budowy Do zadań Wykonawcy będzie należało: Sprawowanie nadzoru zgodnie z art.25 i 26 Prawa budowlanego; 1) Zapoznanie się z dokumentacją projektową i dokumentacją formalno-prawną. 2) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również zawartą umową pomiędzy Inwestorem a wykonawca robót. 3) Sprawdzenie jakości wykonanych robót , wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 4) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych w tym również ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i końcowego. 5) Potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usuniecie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. 6) W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających lub zaniechania wykonania pewnych robót, przygotowanie niezbędnych protokołów i przedstawienie ich inwestorowi do zatwierdzenia. 7) Udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego, 8) Udział w naradach koordynacyjnych budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 74.26.21.00 - 74.26.21.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Nadzór inwestorski przy przebudowie i modernizacji zewnętrznej infrastruktury w Pawilonie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Inwestycyjnych GOTYK, ul. Mickiewicza 12/10, 14-400 Pasłęk., kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.