To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-18
Głuchołazy: Przebudowa części pomieszczeń budynku przedszkola na pomieszczenia sanitarne oraz wydzielenie klatki schodowej w Bodzanowie (dz. nr 171, 172/3)
Numer ogłoszenia: 140191 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107461 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy, Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części pomieszczeń budynku przedszkola na pomieszczenia sanitarne oraz wydzielenie klatki schodowej w Bodzanowie (dz. nr 171, 172/3).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części pomieszczeń budynku przedszkola na pomieszczenia sanitarne oraz wydzielenie klatki schodowej w Bodzanowie (dz. nr 171, 172/3). 1.1 Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie n/w.: - Przebudowa części pomieszczeń budynku przedszkola, w tym m.in.: - Wykonanie wejścia głównego do budynku wraz z montażem zadaszenia nad wejściem. - Wykonanie przebudowy komunikacji polegającej na wykonaniu dodatkowego wejścia do budynku oraz montażu schodów. - Przebudowa pomieszczeń na parterze oraz piętrze na pomieszczenia sanitarne. - Wykonanie na poddaszu otworu na klapę oddymiającą oraz montaż kominów. - Montaż instalacji elektrycznej - Montaż kanalizacji sanitarnej wraz z nową instalacją - Montaż instalacji sanitarnej - Przełożenie instalacji C.O - przełożenie grzejników Wymienione elementy stanowią wyłącznie wyszczególnienie głównych robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 1 do SIWZ - dokumentacja projektowa. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi: - koszty wykonania dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej w ilości 3 egzemplarzy - koszty uzgodnień, odbiorów, włączeń i wyłączeń sieci w celu wykonania robót, - koszty badań i sprawdzeń ,wykonania badań laboratoryjnych, ekspertyz itp. - koszt wykonania inwentaryzacji powykonawczej dla każdej z branż, oraz uzyskania potwierdzenia odbioru wykonanego przyłącza, - koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowań, itp.(w przypadku wystąpienia potrzeb), - koszty sporządzenia Planu BIOZ w 2 egzemplarzach - koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, - koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem, skrzyżowania dróg gminnych z innymi drogami ( w przypadku wystąpienia potrzeb) - koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., - koszty dozoru budowy, - inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 1.3 Dodatkowe wymagania/warunki Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: - Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uwzględnienia wszystkich robót, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w projekcie, mających istotny wpływ na kształtowanie ceny ofert - Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym - Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy najpóźniej na dwa dni przed planowanym terminem zawarcia umowy. Warunek równoważności: Użycie w przedmiarach robót nazw marek wyrobów budowlanych, urządzeń czy technologii konkretyzującej producenta należy traktować, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wymóg użycia konkretnego wyrobu. Możliwe jest zastosowanie przez Wykonawców innych równoważnych wyrobów budowlanych, urządzeń i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1) Prawa budowlanego oraz zapisów ustawy o wyrobach budowlanych, a także pozwoli na zachowanie równoważnego standardu i poziomu jakości, nie gorszego od określonego w przedmiarach, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. Udokumentowanie równoważności w zakresie materiałów, urządzeń czy technologii opisanych w dokumentacji projektowej leży po stronie Wykonawców..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Robert Tajduś, Jarnołtówek 208B, 48-267 Jarnołtówek, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 255000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 251412,58
Oferta z najniższą ceną: 251412,58 / Oferta z najwyższą ceną: 251412,58
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i nabiału
- Wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II- Etap C
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.