eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM MATERIAŁÓW DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-02

Grudziądz: DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM MATERIAŁÓW DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
Numer ogłoszenia: 140188 - 2016; data zamieszczenia: 02.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149993 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu, ul. Dworcowa 47, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 45 04 210, faks 56 46 59 287.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM MATERIAŁÓW DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę soli drogowej i wypadowej wraz z transportem, luzem z antyzbrylaczem oraz chlorku wapnia w szczelnych workach typu big-bag, według przedstawionej poniżej specyfikacji. Wielkość zamówienia oszacowano na: 1.1. 3000 Mg soli drogowej luzem bez opakowania z antyzbrylaczem do posypywania dróg [DR], 1.2. 300 Mg soli wypadowej luzem bez opakowania z antyzbrylaczem do wytwarzania solanki [WS], 1.3. 20 Mg chlorku wapnia [CW] w szczelnych workach typu big-bag przystosowanych do transportu materiałów sypkich - dno worka z lejem wysypowym o ładowności 0,5Mg. Wymagane właściwości fizyko-chemiczne zostały określone w formularzu ofertowym. 2. Zamówienie będzie realizowane z zastosowaniem prawa opcji : 2.1. ilość dostawy gwarantowanej przez Zamawiającego: 2.1.1. 800 Mg soli [DR], 2.1.2. 100 Mg soli [WS], 2.1.3. 5 Mg chlorku wapnia [CW] 2.2. ilość dostawy na prawach opcji (ilość uzależniona jest od warunków pogodowych): 2.2.1. 2200 Mg soli [DR], 2.2.2. 200 Mg soli [WS], 2.2.3. 15 Mg chlorku wapnia [CW] 3. Wykonawca realizował będzie dostawy sukcesywnie (cząstkowe) własnym środkiem transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faksem lub mailem. 4. Do zamówienia zastosowanie będzie miało prawo opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup materiałów w podanych wyżej ilościach. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość materiałów niedostarczonych, przewyższających minimalną, gwarantowaną wielkość zamówienia. 5. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę. W przypadku braku ww. dokumentu dostawa będzie zwrócona na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający ma prawo przed odbiorem dostawy zażądać ważenia kontrolnego na wadze wskazanej przez Kupującego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca). W przypadkach stwierdzenia różnicy podczas ważenia kontrolnego, Zamawiający w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca) sporządzi protokół różnic. 7. Wykonawca dostarczy do każdej partii zamówienia oświadczenie o zgodności właściwości i cech materiałów ze SIWZ lub certyfikat jakości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa 24.31.21.20 - Chlorki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kopalnia Soli Kłodawa Spółka Akcyjna, Aleja 1000-lecia 2, 62-650 Kłodawa, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 723000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 872931,00

  • Oferta z najniższą ceną: 872931,00 / Oferta z najwyższą ceną: 953619,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.