eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Pomocna dłoń dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu. ZNAK SPRAWYPCPR/312/2014/7.1.2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-30

Myślibórz: Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Pomocna dłoń dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu. ZNAK SPRAWY: PCPR/312/2014/7.1.2
Numer ogłoszenia: 140185 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 747 23 03, faks 0-95 747 23 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.projektpcpr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Pomocna dłoń dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu. ZNAK SPRAWY: PCPR/312/2014/7.1.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie aktywizacji zawodowej dla uczestników projektu Pomocna dłoń współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej; Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie w zakresie następujących części: Część I. Szkolenia z zakresu: 1) AutoCAD 2 dla uczestników z PCPR Myślibórz 2) AutoCAD 3 dla uczestników z PCPR Myślibórz. Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.1 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część II. Szkolenia z zakresu: 1) Serwisant sprzętu komputerowego dla uczestników z PCPR Myślibórz, 2) Podstawowy kurs komputerowy dla uczestników z PCPR Myślibórz, 3) Kurs komputerowy przygotowujący do zdobycia certyfikatu umiejętności komputerowych - ECDL (moduł STANDARD) + egzamin, dla uczestników z PCPR Myślibórz. Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.2 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część III. Szkolenia z zakresu: 1) Kurs języka angielskiego przygotowujący do egzaminu FCE + egzamin dla uczestników z PCPR Myślibórz,, 2) Kurs języka angielskiego przygotowujący do egzaminu PET + egzamin dla uczestników z PCPR Myślibórz,, 3) Kurs języka niemieckiego poziom podstawowy dla uczestników z PCPR Myślibórz, Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.3 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część IV. Szkolenia z zakresu: 4) Kurs języka migowego - I stopień dla uczestników z PCPR Myślibórz,, Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.4 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część V. Szkolenia z zakresu: 1) Kurs na prawo jazdy - kat. B dla uczestników z PCPR Myślibórz, 2) Kurs na prawo jazdy B+E dla uczestników z PCPR Myślibórz, 3) Kurs na prawo jazdy kat. C, C+E, kwalifikacje wstępne kierowcy dla uczestników z PCPR Myślibórz, Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.5 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część VI. Szkolenia z zakresu: 1) Obsługa wózków jezdniowych w tym specjalistycznych dla uczestników z PCPR Myślibórz, 2) Operator koparko-ładowarki dla uczestników z PCPR Myślibórz, 3) Operator koparki dla uczestników z PCPR Myślibórz, Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.6 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część VII. Szkolenia z zakresu: Spawacz metodami MIG 131, MAG 135, TIG 141 dla uczestników z PCPR Myślibórz. Szczegółowy opis szkolenia w załączniku 1.7 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część VIII. Szkolenia z zakresu: 1) Podstawy rachunkowości dla uczestników z PCPR Myślibórz. Szczegółowy opis szkolenia w załączniku 1.8 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część IX. Szkolenia z zakresu: 1) Opiekun osób zależnych z językiem niemieckim (min. 140h) dla uczestników z PCPR Myślibórz, 2) Kurs kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej dla uczestników z PCPR Myślibórz, 3) Stylizacja paznokci dla uczestników z PCPR Myślibórz, 4) Pomoc kuchenna dla uczestników z PCPR Myślibórz, 5) Carving (sztuka rzeźbienia w owocach i warzywach dla uczestników z PCPR Myślibórz. Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.9 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część X. Szkolenia z zakresu: Instruktor fitness dla uczestników z PCPR Myślibórz. Szczegółowy opis szkolenia w załączniku 1.10 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część XI. Szkolenia z zakresu: Kurs jednolity dogoterapii (1 i 2 stopnia) udział bez własnego psa dla uczestników z PCPR Myślibórz. Szczegółowy opis szkolenia w załączniku 1.11 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część XII. Szkolenia z zakresu: Terapia psychologiczna i psychospołeczna dla uczestników z PCPR Myślibórz. Szczegółowy opis szkolenia w załączniku 1.12 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0, 80.58.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) w zakresie części V, w wysokości 874,00 zł (słownie: osiemset siedemdziesiąt cztery złote)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formuła: spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formuła: spełnia nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formuła: spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formuła: spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formuła: spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 2 pkt. 1 SIWZ (sekcja III.4.2 ogłoszenia), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem z zachowaniem terminów ich ważności określonych powyżej (tj. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3. dokument pełnomocnictwa jeśli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji wykonawcy w obrocie gospodarczym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania przeszkód. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; c) Zamawiający dopuszcza zmianę harmonogramu projektu w ramach terminu realizacji zamówienia; d) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia szkoleń z przyczyn organizacyjnych mających na celu zapewnienie prawidłowego procesu szkoleniowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.projektpcpr.pl ; www.bip.powiatmysliborski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu, ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu, ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: tak, w ramach projektu pn. Pomocna dłoń współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej; Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Umowa z Wykonawcą będzie zwarta na czas określony tj. do dnia 31.12.2014r. z zastrzeżeniem, iż szkolenia powinny zostać zakończone najpóźniej do dnia 10.12.2014r. I.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SZKOLENIA Z ZAKRESU AUTOCAD 2D i 3D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AUTOCAD 2D i 3 D ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 2 osoby, w tym 1 osoba z niepełnosprawnością w stopniu lekkim oraz 1 w stopniu znacznym; miejsce zamieszkania: Dębno; czas trwania szkolenia: 72 godziny, jedna godzina równa się 60 minutom, zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować poniższą tematykę: Omówienie środowiska i trybów pracy programu AutoCAD, Podstawowe narzędzia pracy w programie, Określanie współrzędnych w dwuwymiarowej przestrzeni AutoCAD, Podstawowe elementy rysunkowe, Konstrukcja i modyfikacja obiektów, Zarządzanie warstwami i właściwościami obiektów, Pomiar odległości, powierzchni i współrzędnych, Konfiguracja stylów tekstu, Kreskowanie i wypełnianie obszarów, Wymiarowanie, Wstawianie tabeli, Tworzenie, edycja i operacje na blokach, Definiowanie i zmiana atrybutów, Nadawanie parametrów utworzonym blokom, Personalizacja menu, tworzenie własnych kart i paneli, Zestawienie obiektów z wykorzystaniem funkcjonalności programu Excel, Zasady korzystania i tworzenie filtrów, Kalkulator geometryczny - jego wykorzystanie i funkcje, Zaawansowane narzędzia do rysowania 2D i modyfikacji, Przygotowanie wydruku, Przestrzeń trójwymiarowa, Podstawowe operacje modelowania 3D, Lokalny i globalny układ współrzędnych, Definiowanie widoków 3D , Wykorzystanie rzutni do przedstawienia rysunku 3D, Modelowanie 3D i modyfikacja obiektów, Modelowanie krawędziowe, Modelowanie powierzchniowe, Modelowanie bryłowe, Transformacja obiektów 2D w 3D, Edycja obiektów w 3D, Wykorzystanie siatek, Wizualizacja obiektów, Dobór materiałów, światła i cieni w procesie renderingu, Mapowanie, Praca ze scenami, Tworzenie i dodawanie tekstury, Konfiguracja pliku wyjściowego procesu renderowania, Montaż kamer, Tworzenie pliku filmowego, Przygotowanie do procesu certyfikacji wraz z przekazaniem wszystkich niezbędnych autoryzowanych materiałów i podręczników. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty Certyfikacji AUTODESK - egzaminu na poziomie AutoCAD Professional 2D i 3D przeprowadzonych w Authorized Certification Center SZKOLENIE AUTOCAD 3D ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 1 osoba z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym, ucząca się; miejsce zamieszkania: Dębno; czas trwania szkolenia: 30 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować poniższą tematykę: Przestrzeń trójwymiarowa, Podstawowe operacje modelowania 3D, Lokalny i globalny układ współrzędnych, Definiowanie widoków 3D , Wykorzystanie rzutni do przedstawienia rysunku 3D, Modelowanie 3D i modyfikacja obiektów, Modelowanie krawędziowe, Modelowanie powierzchniowe, Modelowanie bryłowe, Transformacja obiektów 2D w 3D, Edycja obiektów w 3D, Wykorzystanie siatek, Wizualizacja obiektów, Dobór materiałów, światła i cieni w procesie renderingu, Mapowanie, Praca ze scenami, Tworzenie i dodawanie tekstury, Konfiguracja pliku wyjściowego procesu renderowania, Montaż kamer, Tworzenie pliku filmowego, Przygotowanie do procesu certyfikacji wraz z przekazaniem wszystkich niezbędnych autoryzowanych materiałów i podręczników. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty Certyfikacji AUTODESK - egzaminu na poziomie AutoCAD 3D przeprowadzonego w Authorized Certification Center. Szczegółowy opis określono w załączniku 1.1 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SERWISANT SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PODSTAWOWY KURS KOMPUTEROWY, KURS KOMPUTEROWY PRZYGOTOWUJĄCY DO ZDOBYCIA CERTYFIKATU UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH - ECDL (MODUŁ STANDARD) WRAZ Z EGZAMINEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWISANT SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 1 osoba, ucząca się; miejsce zamieszkania: Dębno; czas trwania szkolenia: 84 godziny, jedna godzina równa się 60 minutom, zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować poniższą tematykę: Instalator, serwisant, administrator - perspektywy zawodowe: ogólna charakterystyka zawodu, stawiane wymagania, ochrona danych, zasady bezpieczeństwa pracy z urządzeniami elektrycznymi, pierwsza pomoc w razie wypadku; Budowa komputera i urządzeń peryferyjnych: płyta główna, procesor, pamięć, pamięci masowe, karty graficzne, karty dźwiękowe, urządzenia peryferyjne; System operacyjny Windows: historia i rozwój systemów operacyjnych firmy Microsoft, instalacja i konfiguracja Windows XP, instalacja i konfiguracja Windows Vista, personalizacja systemu; Budowa, zasada działania sieci komputerowych: składowe sieci komputerowej, typy mediów transmisyjnych, urządzenia sieci komputerowej model osi, protokół TCP IP; Testowanie i diagnozowanie usterek sprzętu komputerowego: programy do testowania sprzętu komputerowego, diagnozowanie usterek sprzętu komputerowego, wirusy komputerowe, ochrona i zabezpieczenia, ochrona danych, kopie zapasowe, obrazy dysków, konserwacja sprzętu komputerowego; Diagnozowanie i utrzymanie sieci komputerowych: testowanie okablowania sieci komputerowych, konserwacja sieci komputerowych, diagnozowanie usterek urządzeń sieciowych, testowanie szybkości transmisji sieciowych, sieci bezprzewodowe ochrona dostępu; Aplikacje użytkowa: Serwer SQL - instalacja, konfiguracja, administrowanie, Płatnik- instalacja, konfiguracja, System Finansowo-księgowy firmy INSERT- instalacja i konfiguracja. PODSTAWOWY KURS KOMPUTEROWY: ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 1 osoba z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym; pracująca; miejsce zamieszkania: Barlinek; czas trwania szkolenia: 40 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować: Komputer PC: definicje pojęć, założenia działania, budowa komputera, działanie komputera, procesor, pamięć operacyjna, pamięci masowe, podstawowe urządzenia wejścia i wyjścia, kody ASCII; Jak powstaje obraz, grafika komputerowa; System operacyjny: budowa systemu operacyjnego, interfejs użytkownika, MS Windows - pojęcia podstawowe, konfiguracja SO, usługi SO - kopia zapasowa, przywracanie systemu; Edytor tekstu: MS Word jako edytor - budowa okna programu, rodzaje edytorów, personalizacja programu, wprowadzanie i zapisywanie tekstu, zabezpieczanie danych, kontrola ortograficzna, dodawanie grafiki, znaki specjalne w tekście; Arkusz kalkulacyjny: MS Excel jako arkusz kalkulacyjny - budowa okna programu, personalizacja programu, wprowadzanie i zapisywanie danych, zabezpieczanie danych, odwołania, wypełnianie serią danych, adresowanie, wykresy; Internet Eksplorer: Internet jako sieć, przeglądarki internetowe, etykieta IE jako przeglądarka, konfiguracja programu, przeglądanie zasobów sieci. KURS KOMPUTEROWY PRZYGOTOWUJĄCY DO ZDOBYCIA CERTYFIKATU UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH - ECDL (MODUŁ STANDARD) WRAZ Z EGZAMINEM: Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 1 osoba z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym, Miejsce zamieszkania: Barnówko Gmina Dębno; Czas trwania szkolenia: 72 godziny, jedna godzina równa się 60 minutom, szkolenie powinno, obejmować przeprowadzenie 8 modułów STANDARD kursu komputerowego: S1 Użytkowanie baz danych, S2 Grafika menedżerska i prezentacyjna, S3 IT Security, S4 Edycja obrazów, S5 Zarządzanie projektami, S6 Web Editing, S7 Współpraca online, S8 CAD 2 D. Wykonawca pokrywa koszty organizacji i przeprowadzenia pierwszego egzaminu na uzyskanie certyfikatu ECDL STANDARD Szczegółowy opis określono w załączniku 1.2 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO PRZYGOTOWUJĄCY DO EGZAMINU CAMBRIDGE ENGLISH: FIRST WRAZ Z EGZAMINEM, KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO PRZYGOTOWUJĄCY DO EGZAMINU CAMBRIDGE ENGLISH: PRELIMINARY WRAZ Z EGZAMINEM, KURS JĘZYKA NIEMIECKIEGO POZIOM PODSTAWOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO PRZYGOTOWUJĄCY DO EGZAMINU CAMBRIDGE ENGLISH: FIRST WRAZ Z EGZAMINEM: Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 1 osoba z niepełnosprawnością w stopniu lekkim; Miejsce zamieszkania: Dębno; Czas trwania szkolenia: 62 godziny, jedna godzina równa się 60 minutom, przy czym szkolenie odbywa się jednorazowo w wymiarze maksymalnie 3 godzin dziennie; Szkolenie winno kursanta: przygotować w stopniu niezbędnym do zdania egzaminu FCE - zajęcia w zakresie przygotowania z zakresu czytania ze zrozumieniem, pisania, testów gramatyczno - leksykalnych i słuchania w tym pisania krótkich raportów i e-maili, prowadzenia szczegółowych rozmów w j. angielskim; rozwinąć umiejętności w zakresie języka angielskiego w mowie, piśmie oraz w sytuacjach życia codziennego i zawodowego; zapoznać ze strukturą, formatem egzaminu oraz technikami niezbędnymi do osiągnięcia jak najlepszego wyniku. Wykonawca pokrywa opłaty oraz koszty organizacji i przeprowadzenia pierwszego egzaminu ustnego i pisemnego na uzyskanie certyfikatu Cambridge English: First. KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO PRZYGOTOWUJĄCY DO EGZAMINU CAMBRIDGE ENGLISH: PRELIMINARY WRAZ Z EGZAMINEM: Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 1 osoba z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym; Miejsce zamieszkania: Dębno; Czas trwania szkolenia: 62 godziny, jedna godzina równa się 60 minutom, przy czym szkolenie odbywa się jednorazowo w wymiarze maksymalnie 3 godzin dziennie; Szkolenie winno kursanta: Przygotować w stopniu niezbędnym do zdania egzaminu PET - zajęcia w zakresie przygotowania z zakresu czytania ze zrozumieniem i pisania, słuchania w tym: mówienie o tym, co się lubi a czego nie i dyskutowanie na ten temat z innymi ludźmi, rozwinąć umiejętności w zakresie języka angielskiego w mowie, piśmie oraz w sytuacjach życia codziennego i zawodowego, zapoznać ze strukturą, formatem egzaminu oraz technikami niezbędnymi do osiągnięcia jak najlepszego wyniku, Wykonawca pokrywa opłaty oraz koszty organizacji i przeprowadzenia pierwszego egzaminu ustnego i pisemnego na uzyskanie certyfikatu Cambridge English: Preliminary. KURS JĘZYKA NIEMIECKIEGO POZIOM PODSTAWOWY: Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 2 osoby; uczące się; Miejsce zamieszkania: Dębno; Czas trwania szkolenia: 90 godzin, jedna godzina równa się 45 minutom; Zakres tematyczny szkolenia powinien, przygotować uczestnika do porozumiewania się w języku niemieckim w codziennych sytuacjach. Szkolenie odbywa się jednorazowo w wymiarze maksymalnie 3 godzin dziennie; Zaleca się, aby szkolenie opierało się na podręczniku SCHRITTE Deutsch als Fremdsprache Schritte 1 - Niveau A1 1 SCHRITTE Deutsch als Fremdsprache Schritte 2 - Niveau A1 2 lub równoważnym; Podręczniki - nowe wydawnictwa Wykonawca jest zobowiązany przekazać uczestnikom w pierwszym dniu zajęć. Szkolenie zakończy się egzaminem z nabytej przez uczestnika podczas szkolenia wiedzy; Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia; Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu oraz wydaniem stosownego zaświadczenia, o których mowa w powyższym punkcie. Szczegółowy opis określono w załączniku 1.3 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS JĘZYKA MIGOWEGO - I - GO STOPNIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 1 osoba z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym; Miejsce zamieszkania: Dębno; Czas trwania szkolenia: 60 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom; Zakres tematyczny szkolenia: kurs języka migowego na poziomie elementarnym z uwzględnieniem systemu językowo - migowego oraz zasad i gramatyki Polskiego Języka Migowego wraz z przeprowadzeniem egzaminu końcowego oraz wydaniem uczestnikowi zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz certyfikatu z wpisaną oceną końcową po zdanym egzaminie. Wykonawca zapewni uczestnikowi odpowiedni podręcznik i instruktażową płytę DVD. Szczegółowy opis określono w załączniku 1.4 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS NA PRAWO JAZDY - KAT. B; KURS NA PRAWO JAZDY B+E; KURS NA PRAWO JAZDY KAT. C, C+E, KWALIFIKACJE WSTĘPNE KIEROWCY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS NA PRAWO JAZDY - KAT. B : Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 14 osób, w tym 4 osoby z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym - 2, w stopniu znacznym - 1, w stopniu lekkim - 1; 10 osób uczących się (Barlinek, Dębno, Myślibórz, Sulimierz), 1 osoba studiująca (Dębno); Miejsce zamieszkania 1 osoba Barlinek, 1 osoba Janowo k. Barlinka, 10 osób Dębno, 1 osoba Sulimierz, 1 osoba Myślibórz; Wykonawca zorganizuje i pokryje koszty badania lekarskiego potwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem określonej kategorii dla każdego uczestnika przed rozpoczęciem szkolenia; Program szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2012r., poz. 1019); Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika powinna wynosić ogółem min. 60 godzin, w tym min. 30 godzin zajęć praktycznych i min. 30 godzin zajęć teoretycznych. Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom; Wykonawca musi posiadać i udostępnić kursantom elementy wymienione w przepisach Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2012r., poz. 1019) wymagane w zakresie szkolenia na prawo jazdy kat. B; Wykonawca zapewni prowadzenie szkolenia w sposób umożliwiający uczestnikom nabycie umiejętności (praktycznych i teoretycznych) niezbędnych do przystąpienia do egzaminu państwowego przeprowadzanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z 2012r., poz. 995 ze zm.); Szkolenie zakończy się przystąpieniem przez każdego uczestnika do egzaminu na prawo jazdy kat. B; Wykonawca zorganizuje i pokryje koszty egzaminu wewnętrznego oraz pierwszego egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B dla każdego uczestnika; Wykonawca pokryje również inne koszty i opłaty wynikłe w czasie realizacji umowy; KURS NA PRAWO JAZDY B+E: Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 1 osoba, z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym, ucząca się; Miejsce zamieszkania: Dębno; Czas trwania szkolenia: 20 godzin zajęć teoretycznych oraz 15 godzin zajęć praktycznych, Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom; Wykonawca zorganizuje i pokryje koszty badania lekarskiego potwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem określonej kategorii dla każdego uczestnika przed rozpoczęciem szkolenia; Program szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2012r., poz. 1019); Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika powinna wynosić ogółem min. 35 godzin, w tym min. 15 godzin zajęć praktycznych i min. 20 godzin zajęć teoretycznych. Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom; Wykonawca musi posiadać i udostępnić kursantom elementy wymienione w przepisach Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2012r., poz. 1019) wymagane w zakresie szkolenia na prawo jazdy kat. B+E; Wykonawca zapewni prowadzenie szkolenia w sposób umożliwiający uczestnikom nabycie umiejętności (praktycznych i teoretycznych) niezbędnych do przystąpienia do egzaminu państwowego przeprowadzanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z 2012r., poz. 995 ze zm.); Szkolenie zakończy się przystąpieniem przez każdego uczestnika do egzaminu na prawo jazdy kat. B+E; Wykonawca zorganizuje i pokryje koszty egzaminu wewnętrznego oraz pierwszego egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B+E dla każdego uczestnika; Wykonawca pokryje również inne koszty i opłaty wynikłe w czasie realizacji umowy; KURS NA PRAWO JAZDY KAT. C, C+E, KWALIFIKACJE WSTĘPNE KIEROWCY: Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 2 osoby, z niepełnosprawnością w stopniu lekkim, pracujące, Miejsce zamieszkania: Barlinek, Czas trwania szkolenia: godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, Wykonawca zorganizuje i pokryje koszty badań lekarskich (okulista, laryngolog, audiometr), badania psychologicznego potwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem określonej kategorii dla każdego uczestnika przed rozpoczęciem szkolenia oraz wydania orzeczenia lekarskiego sporządzonego na podstawie wyników badań; Program szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2012r., poz. 1019); Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika powinna wynosić ogółem: Kat C min. 50 godzin, w tym min. 30 godzin zajęć praktycznych i min. 20 godzin zajęć teoretycznych. Kat. C+E min. 45 godzin, w tym min. 25 godzin zajęć praktycznych i min. 20 godzin zajęć teoretycznych. Kwalifikacja wstępna - 140 godzin, w tym część podstawowa - teoretyczna- 97 godz., oraz część specjalistyczną prowadzoną w formie: a. zajęć teoretycznych - 33 godz., b. zajęć praktycznych w ruchu drogowym - 8 godz., c. zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych - 2 godz. Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom; Wykonawca musi posiadać i udostępnić kursantom elementy wymienione w przepisach Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2012r., poz. 1019) wymagane w zakresie szkolenia na prawo jazdy kat. C, C+E; Wykonawca zapewni prowadzenie szkolenia w sposób umożliwiający uczestnikom nabycie umiejętności (praktycznych i teoretycznych) niezbędnych do przystąpienia do egzaminu państwowego przeprowadzanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z 2012r., poz. 995 ze zm.); Szkolenie zakończy się przystąpieniem przez każdego uczestnika do egzaminu na prawo jazdy w pierwszej kolejności na kat. C, a następnie na kat. C+E oraz na uzyskanie kwalifikacji wstępnej; Wykonawca zorganizuje i pokryje koszty egzaminu wewnętrznego oraz wszystkich niezbędnych do uzyskania prawa jazdy kat. C egzaminów państwowych; pierwszego egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C+E dla każdego uczestnika; oraz egzaminu na uzyskanie Świadectwa kwalifikacji zawodowej potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji wstępnej. Wykonawca pokryje również inne koszty i opłaty wynikłe w czasie realizacji umowy; Szczegółowy opis określono w załączniku 1.5 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KURS OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH W TYM SPECJALISTYCZNYCH KAT WJO I ( W TYM SPECJALIZOWANE PODNOSZONE Z OPERATOREM I ŁADUNKIEM ORAZ SPECJALIZOWANE ZE ZMIENNYM WYSIĘGNIKIEM), OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI, OPERATOR KOPARKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH W TYM SPECJALISTYCZNYCH KAT WJO I ( W TYM SPECJALIZOWANE PODNOSZONE Z OPERATOREM I ŁADUNKIEM ORAZ SPECJALIZOWANE ZE ZMIENNYM WYSIĘGNIKIEM): Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 4 osoby. Miejsce zamieszkania: 3 osoby Dębno, 1 osoba Myślibórz . Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom; Wykonawca zorganizuje i pokryje koszty odpowiedniego zaświadczenia lekarskie go wydanego przez lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych z adnotacją na zgodę wykonywania pracy na wysokości przed rozpoczęciem szkolenia i innych niezbędnych badań; Program nauczania w zakresie obsługi wózka jezdniowego kat. WJO I ( w tym specjalizowane podnoszone z operatorem i ładunkiem oraz specjalizowane ze zmiennym wysięgnikiem), musi być zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego; Szkolenie kończy się: egzaminem z wiedzy teoretycznej i praktycznej, a w zakresie umiejętności z obsługi wózka jezdniowego kat. WJO I dwoma egzaminami przeprowadzonym przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego; wydaniem każdemu uczestnikowi stosownych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz nabycie kwalifikacji w zakresie obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z organizacją oraz przeprowadzeniem wyżej wskazanych egzaminów, w tym koszty dojazdu do ośrodków - instytucji przeprowadzających egzamin, a także wszelkie koszty związane z wydaniem wskazanych powyżej dokumentów OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI: Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 1 osoba z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym; Miejsca zamieszkania: Myślibórz. Wykonawca zorganizuje i pokryje koszty odpowiedniego badania lekarskiego potwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych w zakresie wykonywania czynności i prac operatora koparko-ładowarek przed rozpoczęciem szkolenia i innych niezbędnych badań. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika powinna wynosić ogółem 202 godziny, w tym 86 godzin zajęć praktycznych i 116 godzin zajęć teoretycznych. Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom. Szkolenie powinno zakończyć się: egzaminem końcowym w formie testu (nie wlicza się do ilości godzin); egzaminem państwowym przeprowadzonym przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie; wydaniem zaświadczenia o ukończonym szkoleniu zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji (książeczkę operatora z wpisem uzyskanych uprawnień przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie). Wykonawca zorganizuje i pokryje koszty egzaminów i zaświadczeń dla każdego uczestnika, o których mowa w powyższym punkcie. OPERATOR KOPARKI: ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 1 osoba z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym. Miejsce zamieszkania: Myślibórz. Wykonawca zorganizuje i pokryje koszty odpowiedniego badania lekarskiego potwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych w zakresie wykonywania czynności i prac operatora koparek przed rozpoczęciem szkolenia i innych badań. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika powinna wynosić ogółem 202 godziny, w tym 86 godzin zajęć praktycznych i 116 godzin zajęć teoretycznych. Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom. Szkolenie powinno zakończyć się: egzaminem końcowym w formie testu (nie wlicza się do ilości godzin); egzaminem państwowym przeprowadzonym przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie; wydaniem zaświadczenia o ukończonym szkoleniu zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji (książeczkę operatora z wpisem uzyskanych uprawnień). Wykonawca zorganizuje i pokryje koszty egzaminów i zaświadczeń dla każdego uczestnika, o których mowa w powyższym punkcie; Szczegółowy opis określono w załączniku 1.6 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SPAWACZ METODAMI MIG 131, MAG 135, TIG 141.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPAWACZ METODAMI MIG 131, MAG 135, TIG 141: ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 3 osoby. Miejsce zamieszkania: Dębno, Sulimierz - gmina Myślibórz. Czas trwania szkolenia: godzin, jedna godzina równa się 60 minutom. Zakres tematyczny szkolenia: spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG, MIG, TIG. Szkolenie winno być przeprowadzone według programów opracowanych przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach oraz przygotować do egzaminów końcowych IS-P-FW-135 (spawanie metodą MAG) i IS-P-FW-131 (spawanie metodą MIG), IS-P-FW-141 (spawanie metodą TIG) i umożliwiać zdobycie kwalifikacji spawalniczych na poziomie kwalifikacji: spawacz blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG, MIG, TIG. Szkolenie praktyczne powinno odbywać się pod nadzorem instruktora szkolenia. Każde szkolenie powinno być poprzedzone pokazem (instruktażem) przeprowadzonym przez instruktora szkolenia. Instruktor podczas omawiania ćwiczeń powinien objaśnić uczestnikom kursu sposób przygotowania materiału do spawania, podać parametry spawania i pokazać technikę wykonywania złącz objętych ćwiczeniem. Czas trwania szkolenia to min.283 h, w tym 38 h zajęć teoretycznych. Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia nowe rękawice spawalnicze, maski do spawania oraz fartuch osłonowy. Wykonawca zorganizuje i pokryje koszty niezbędnych badań lekarskich dla każdego z uczestników przed rozpoczęciem szkolenia. Szkolenie będzie kończyć się: egzaminem teoretycznym i praktycznym zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w - Gliwicach nr W-IS-17 i uzyskaniem Świadectwa Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza PN EN 287-1 , PN-EN ISO 9606-2; uzyskaniem Książeczki Spawacza ze stosownym wpisem zgodnym z polską Normą wg wskazań Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach; uzyskaniem świadectwa określającego zakres uprawnień do wykonywania złączy spawanych, które wystawia instytucja egzaminująca. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z organizacją oraz przeprowadzeniem wyżej wskazanych egzaminów, w tym koszty dojazdu do ośrodków, instytucji przeprowadzających egzamin, a także wszelkie koszty związane z wydaniem wskazanych powyżej dokumentów. Szczegółowy opis określono w załączniku 1.7 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI: ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 1 osoba z Dębna, ucząca się. Szkolenie powinno obejmować min. 100 godzin; Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: BLOK A. TEORIA RACHUNKOWOŚCI - 65 godzin Elementy rachunkowości i księgowości, w tym: podstawowe pojęcia z zakresu rachunkowości i księgowości, podstawy prawne rachunkowości, metody i zasady rachunkowości, formy i techniki księgowania; Operacje gospodarcze i ich ewidencja, podstawowe dokumenty, w tym: klasyfikacja operacji gospodarczych, pojęcie konta księgowego, dowody księgowe, klasyfikacja i obieg dowodów księgowych, zasady ewidencji na kontach księgowych; Prowadzenie rachunkowości, w tym: zakładowy plan kont, charakterystyka i zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywanie korekt w zapisach księgowych, inwentaryzacja; Ewidencja rozrachunków, w tym: rozrachunki z dostawcami, podatek od towarów i usług VAT, rejestry VAT; Sporządzanie bilansu majątku przedsiębiorstwa, w tym: aktywa i pasywa, klasyfikacja aktywów trwałych, aktywa obrotowe, środki trwałe i ich ewidencja, amortyzacja środków trwałych, zasady sporządzania bilansu; Obrót towarowy, w tym: pojęcie obrotu towarowego, ewidencja, rozliczenie zakupu towarów, ewidencja sprzedaży towarów; Ewidencja operacji gotówkowych i bezgotówkowych; Wynagrodzenia, w tym: ewidencja wynagrodzeń pracowników, listy płac, ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia na rzecz pracowników, rozrachunki z ZUS i US; Ewidencja operacji gotówkowych i bezgotówkowych; Bilans, rachunek zysków i strat, w tym: przychody i koszty - pojęcie i klasyfikacja, ewidencja księgowa przychodów i kosztów, zasady ustalania wyniku finansowego, rachunek zysków i strat; Obrót materiałowy, w tym: pojęcie i klasyfikacja materiałów, ewidencja i rozliczenie materiałów, ewidencja rozchodu materiałów; Ewidencja zdarzeń gospodarczych, w tym: ewidencja środków pieniężnych, kredyty bankowe, papiery wartościowe, ewidencja środków trwałych i inwestycji, wartości niematerialnych i prawnych, rozrachunki z odbiorcami i dostawcami, rozrachunki z pracownikami, ewidencja zakupu i sprzedaży, ewidencja przychodu wyrobów gotowych, rozliczenie produkcji, ewidencja sprzedaży wyrobów gotowych, ewidencja przychodów i kosztów operacyjnych, przychody i koszty finansowe, ewidencja kapitałów własnych przedsiębiorstwa i kapitałów obcych; Wynik finansowy; Delegacje, w tym: rozliczanie kosztów podróży służbowych, koszty delegacji w ustawie o podatkach, ewidencja kosztów delegacji; Reklama i reprezentacja, w tym: rozliczanie wydatków na reklamę i reprezentację, ewidencja księgowa kosztów reprezentacji i reklamy; Rzeczowy majątek trwały, w tym: zakup i ewidencja środków trwałych, leasing, dotacje, darowizny, sprzedaż środków trwałych; Majątek obrotowy, w tym: środki pieniężne, papiery wartościowe, zapasy (materiały, towary, produkty pracy), należności; Rachunkowość w jednostkach sfery budżetowej. BLOK B. PROGRAM KOMPUTEROWY F-K - 35 godzin: Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi samodzielne stanowisko komputerowe. Szkolenie winno kończyć się przeprowadzeniem egzaminu oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu potwierdzającego zakres szkolenia oraz umiejętności, uprawnienia zdobyte w związku z ukończeniem kursu. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu oraz wydaniem stosownego zaświadczenia, o których mowa w powyższym punkcie. Szczegółowy opis określono w załączniku 1.8 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: OPIEKUN OSÓB ZALEŻNYCH Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM, KURS KWALIFIKOWANY PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ, STYLIZACJA PAZNOKCI, POMOC KUCHENNA, CARVING (RZEŹBIENIA W OWOCACH I WARZYWACH) ORAZ SZTUKA DEKOROWANIA POTRAW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIEKUN OSÓB ZALEŻNYCH Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM: ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 3 osoby. Miejsce zamieszkania: Barlinek, Janowo - gmina Barlinek. Czas trwania szkolenia: 200 godzin, w tym 140 godzin w ramach kursu opiekuna osób zależnych (teoretycznych i praktycznych, przy czym praktyka musi się odbyć w wyspecjalizowanym zakładzie opieki nad osobami zależnymi) oraz 60 godzin kursu języka niemieckiego w zakresie komunikacji z osobą zależną. Jedna godzina zajęć teoretycznych równa się 45 minutom, jedna godzina zajęć praktycznych równa się 60 minutom. Zakres tematyczny szkolenia: przygotowywanie posiłków, utrzymywanie czystości w otoczeniu podopiecznego, załatwianie spraw podopiecznego związanych z gospodarstwem domowym, utrzymanie czystości skóry, utrzymanie czystości łóżka, zaspokajanie potrzeby wydalania, zaspokajanie potrzeby odżywiania, wykonywanie pomiarów podstawowych parametrów życiowych, realizowanie zadań zleconych przez lekarza, udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia życia, usprawnianie podopiecznego w obrębie łóżka i mieszkania, stosowanie wybranych form komunikacji interpersonalnej i technik zbierania informacji, rozpoznawanie potrzeb podopiecznego w zakresie wykorzystania czasu wolnego, stosowanie wybranych form terapii zajęciowej, organizowanie zajęć rekreacyjnych podopiecznego, zajęcia z języka niemieckiego w zakresie komunikacji z osobą zależną. Kurs musi kończyć się egzaminem przed komisją powołaną przez organizatora szkolenia i wydaniem zaświadczenia. KURS KWALIFIKOWANY PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ: ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 2 osoby, jedna z niepełnosprawnością w stopniu znacznym, jedna ucząca się. Miejsce zamieszkania: Dębno, Barlinek. Czas trwania szkolenia: 248 godzin, w tym 245 godzin dydaktycznych oraz 3 godziny zaliczenia końcowego kursu; jedna godzina równa się 60 minutom. Kurs w pełni odpowiada wymaganiom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie wymagań w zakresie szkoleń i kursów potwierdzających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia. Kurs musi być realizowany zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 68a ust. 5 ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty. Kurs ma stanowić podstawę do wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzone przez Komendanta Głównego Policji. STYLIZACJA PAZNOKCI: ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 1 osoba, studiująca. Miejsce zamieszkania: Barlinek. Czas trwania szkolenia: 80 godzin, w tym min. 65% godzin zajęć praktycznych; jedna godzina równa się 60 minutom. Zakres tematyczny szkolenia: Część teoretyczna- wykład na temat struktury i chorób paznokci, pielęgnacja dłoni i paznokci, prezentacja produktów i akcesoriów oraz zasady ich używania, stanowisko pracy, przepisy BHP w pracy manicurzystki, zasady postępowania w kontaktach z klientami, specyfika rynku pracy; Manicure: zasady opiłowywania płytki paznokcia, manicure tradycyjny, manicure przy użyciu frezarki, manicure biologiczny, hot manicure; Technologia przedłużania i modelowania paznokcia: przedłużanie i modelowanie paznokci na szablonie (metodą żelową i akrylową), lnie, jedwabiu, przy użyciu tipsa, różnice między tipsami a sztucznymi paznokciami, tipsy: dobór do płytki paznokcia, klejenie, obróbka, krycie masą: żelową (z użyciem lampy uv) - technika jednofazowa i trójfazowa, trwałe zdobienie masą żelową (franche żel, szewron żel) oraz akrylową - akryl tradycyjny, francuski, kolorowy; Utwardzanie i reperacja paznokci: żelem, akrylem, jedwabiem i włóknem lnianym; Masaż dłoni; Zdobnictwo paznokci: cyrkonie, brokaty, pióra, malowanie akrylami, kalkomanie, pawie oczka, folia, french manicure, szewron, manicure ślubny i inne; Manicure hybrydowy; Kolorowy żel w tym: dobór pędzli potrzebnych do pracy, cieniowanie tła, kwiaty z efektem 3D oraz płaskie, wzory zwierzęce (pantera, zebra,itp), wzory przeciągane, abstrakcja, efekt witrażu przy pomocy żeli Glass Effect. Wykonawca zapewni każdemu z uczestników osobne stanowisko do zajęć praktycznych oraz zestaw akcesoriów do profesjonalnego wykonywania manicure, który będzie niezbędny do wykonywania zajęć praktycznych podczas szkolenia. Zestaw przechodzi na własność uczestnika po zakończonym kursie. POMOC KUCHENNA: Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 1 osoba. Miejsce zamieszkania: Barlinek. Czas trwania szkolenia: 120 godzin, w tym 24 h zajęć teoretycznych i 96 h godzin praktycznych. Jedna godzina równa się 60 minutom. Zakres tematyczny szkolenia: BHP, Prawo Pracy i I pomoc przedlekarska, Procesy technologiczne w kuchni, Wartości odżywcze pokarmów, Obróbka jarzyn, mięs, ryb, Dekorowanie potraw, Zasady przechowywania i magazynowania artykułów spożywczych, surowców, półproduktów i produktów kulinarnych, Zabezpieczanie surowców i wyrobów przed zepsuciem, Zasady żywienia zbiorowego Utrzymanie czystości naczyń, sprzętu i pomieszczenia kuchennego. Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym z zakresu prac związanych z przygotowaniem potraw CARVING (RZEŹBIENIA W OWOCACH I WARZYWACH) ORAZ SZTUKA DEKOROWANIA POTRAW: Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 2 osoby, uczące się. Miejsce zamieszkania: Dębno. Czas trwania szkolenia: 40 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom. Wykonawca zapewni niezbędne do wykorzystania w czasie zajęć warzywa, owoce i inne niezbędne produkty min 20 rodzajów na osobę. Wykonawca przekaże każdemu z uczestników zestaw profesjonalnych narzędzi do carvingu min 10 elementów, w tym nóż dwustronny. Szczegółowy opis określono w załączniku 1.9 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: KURS INSTRUKTORA FITNESS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS INSTRUKTORA FITNESS: Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 2 osoby z niepełnosprawnością w stopniu lekkim - 1 oraz w stopniu umiarkowanym 1; 1 studiująca. Miejsce zamieszkania: Dębno, Barnówko -gmina Dębno. Czas trwania szkolenia: 250 godzin, w tym 100 godzin zajęć teoretycznych oraz 150 godzin zajęć specjalistycznych; jedna godzina równa się 45 minutom. Po zaliczonym kursie i zdanym egzaminie instruktorskim Uczestnik otrzyma legitymację instruktora fitness. Absolwent kursu uzyskuje uprawnienia zawodowe zgodne z Ustawą o sporcie oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej oraz zaświadczenie o uzyskaniu kwalifikacji zawodowych instruktora i certyfikat instruktorski w języku angielskim ze szczegółowym programem kursu, numerem, podpisem i pieczęcią, umożliwiającym podjęcie legalnej pracy we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Zakres tematyczny szkolenia: Część ogólna kursu instruktora (teoria) zakończona egzaminem ogólnym (pisemnym opisowym). Kurs obejmuje przedmioty podstawowe i kierunkowe (m.in. anatomia ogólna, anatomia czynnościowa aparatu ruchu, fizjologia człowieka, pedagogika, psychologia, pierwsza pomoc przedmedyczna, teoria sportu i treningu sportowego, metodyka wychowania fizycznego, teoria rekreacji ruchowej, fizjologia wysiłku fizycznego, prawo w sporcie, emisja głosu, korektywa i kompensacja, żywienie i dietetyka, itp.). Część specjalistyczna (teoria i praktyka): Ćwiczenia, wykłady, warsztaty - 72 godziny lekcyjne (54 h zegarowych) zakończone egzaminem specjalistycznym. Praca własna kursanta i samokształcenie - 48 h lekcyjnych (36 h zegarowych) - w tym realizacja przez kursantów wyznaczonych zadań: np. opracowanie regulaminów zawodów sportowo - rekreacyjnych, przygotowanie konspektów na podane tematy, opracowanie programu obozu sportowego, itp. Praktyki instruktorskie - w liczbie 30 h lekcyjnych (22,5 zegarowych) Szczegółowy opis określono w załączniku 1.10 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: KURS JEDNOLITY DOGOTERAPII (1 I 2 STOPNIA) UDZIAŁ BEZ WŁASNEGO PSA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS JEDNOLITY DOGOTERAPII (1 I 2 STOPNIA) UDZIAŁ BEZ WŁASNEGO PSA: ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 1 osoba. Miejsce zamieszkania: Barlinek. Czas trwania szkolenia: 120 godzin, w tym 48 godzin kurs podstawowy, 72 godzin kurs zaawansowany, jedna godzina równa się 60 minutom. Wykonawca zapewni uczestnikowi psa na czas szkolenia oraz wszystkie niezbędne materiały i akcesoria. Zakres tematyczny szkolenia: Fizjoterapia, Dogoterapia, Ćwiczenia dogoterapii, Behawior psa, Metodyka - szkolenie psów, Pedagogika niepełnosprawnych z elementami psychologii, Pedagogika niepełnosprawnych z elementami psychologii, Pedagogika dzieci w wieku przedszkolnym, Dogoterapia - praca z dziećmi z problemami w nauce czytania i pisania, Dogoterapia - metody pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie, Dogoterapia w usprawnianiu funkcjonowania społecznego, Praca z dzieckiem autystycznym, Metodyka szkolenia psów, Szkolenie psów do dogoterapii, Ćwiczenia dogoterapii. Kurs kończy się egzaminem. Na zakończenie kursów osobno podstawowego i osobno zaawansowanego, każdy uczestnik otrzyma: Materiały z wykładów w formie papierowej oraz elektronicznej, Zaświadczenie ukończenia kursu na druku MEN, Certyfikat ukończenia kursu. Legitymację instruktorską uprawniającą do prowadzenia zajęć w zakresie dogoterapii kynoterapii Szczegółowy opis określono w załączniku 1.11 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: TERAPIA PSYCHOLOGICZNA I PSYCHOSPOŁECZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERAPIA PSYCHOLOGICZNA I PSYCHOSPOŁECZNA: Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 27 osób, w tym 17 osób niepełnosprawnych (tj. w stopniu lekkim - 5 osób, w stopniu umiarkowanym - 10 osób, w stopniu znacznym 2 osoby); 3 osoby pracujące, 12 osób uczących się. Miejsce zamieszkania: Barlinek - 6 osób, Myślibórz - 3 osoby, Dębno - 14 osób, Barnówko - 1 osoba, Janowo - 1 osoba, Sulimierz - 1 osoba. Szkolenie obejmuje ogółem 135 godzin, dla każdego z uczestników przewidziane jest 5 godzin w ramach indywidualnych spotkań. Jedna godzina równa się 60 minutom. Celem szkolenia jest wsparcie psychologa w rozwiązywaniu problemów osobistych uczestników projektu, sprofilowanych do indywidualnych potrzeb uczestników i ich rodzin na podstawie diagnozy z uwzględnieniem m. in.: zaburzeń nerwicowych, doświadczania kryzysu życiowego, zaburzeń psychosomatycznych, zaburzeń osobowości, psychoz, stanów depresyjnych, trudności w związkach z innymi ludźmi, w tym terapii rodzinnej (np. napięcia oddziaływujące na współczesną rodzinę, rozczarowania małżeńskie, a konsekwencje dla dzieci, komunikacja proces wysyłanie i odbiór informacji), poczucia samotności i izolacji. Zajęcia winny obejmować: trening twórczego myślenia: kształtowanie otwartości na nowe doświadczenia, kształtowanie pomysłowości i giętkości mówienia, kształtowanie wrażliwości intelektualnej, kształtowanie samodzielności w planowaniu i wykonywaniu pracy; komunikacja interpersonalna: jak mówić i być słuchanym, komunikacja werbalne i niewerbalna, techniki mówienia, przeszkody w sprawnej komunikacji; skuteczne poszukiwanie pracy: analiza umiejętności zawodowych, źródła informacji i techniki poszukiwania pracy, sztuka autoprezentacji zawodowej, zasady prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowanie dokumentów; radzenie sobie w trudnych sytuacjach: uwarunkowania osobowościowe a podatność na stres, przyczyny i źródła stresu, podstawowe techniki relaksacyjne. Szczegółowy opis określono w załączniku 1.12 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.