eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z doradztwem technicznym dla projektu współfinansowanego przez Unię Europejską pn.Poprawa funkcjonowania transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej poprzez zastosowanie systemów telematycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-25

Szczecin: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z doradztwem technicznym dla projektu współfinansowanego przez Unię Europejską pn.: Poprawa funkcjonowania transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej poprzez zastosowanie systemów telematycznych
Numer ogłoszenia: 140162 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41364 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z doradztwem technicznym dla projektu współfinansowanego przez Unię Europejską pn.: Poprawa funkcjonowania transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej poprzez zastosowanie systemów telematycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający powierzy Inżynierowi Kontraktu zarządzanie, kontrolę, nadzór nad realizacją projektu przez Głównego Wykonawcę oraz rozliczenie projektu, zgodnie z harmonogramem dostaw i płatności stanowiącym załącznik do umowy z Głównym Wykonawcą Projektu. 2. Do zadań Inżyniera Kontraktu należy w szczególności: 2.1. koordynacja procesu realizacji Projektu pomiędzy wszystkimi Uczestnikami Projektu; 2.2. organizowanie, prowadzenie i dokumentowanie procesu realizacji Projektu oraz wszelkich innych spotkań z Uczestnikami Projektu; 2.3. koordynacja prac zespołu Inżyniera Kontraktu i współpracy tego zespołu z Uczestnikami Projektu; 2.4. czynne uczestnictwo w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zespół ds. koordynacji działań związanych z realizacją projektu, powołanym przez Prezydenta Miasta Szczecin Zarządzeniem nr 190/12 z dnia 24 kwietnia 2012 roku; 2.5. czynne uczestnictwo w spotkaniach roboczych dot. projektu (zarówno części rzeczowej jak i finansowej), organizowanych przez Wydziały i Biuro Urzędu Miasta Szczecin; 2.6. czynne uczestnictwo w spotkaniach roboczych dotyczących projektu, organizowanych przez operatorów transportu publicznego w aglomeracji szczecińskiej; 2.7. regularne, w zakresie określonym Umową, raportowanie i przekazywanie informacji do Zamawiającego i Pełnomocnika Projektu w sprawach związanych z Projektem, w tym kwestii dotrzymywania lub opóźnień w dotrzymywaniu harmonogramu realizacji, zarządzania zaliczkami, związanych z Projektem postępowań administracyjnych i wszelkich innych procesów mających wpływ na kontrolę postępu realizacji Projektu; 2.8. współpraca z Zamawiającym i instytucjami zewnętrznymi oraz wszelkimi innymi podmiotami administracji publicznej przeprowadzającymi kontrole realizacji Projektu w zakresie prawidłowej realizacji zamówień publicznych; 2.9. współpraca z Zamawiającym i Instytucją Wdrażającą, w zakresie kontroli Projektu pod kątem prawidłowości rozliczeń środków pochodzących z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 w ramach działania 8.3 - Rozwój Inteligentnych Sieci Transportowych priorytetu XIII - Bezpieczeństwo Transportu i Krajowe Sieci Transportowe; 2.10. kontrola nad aktualizacją harmonogramu realizacji prac oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego, ocena ich pod kątem rzetelności i wiarygodności oraz koordynacja aktualizacji tych harmonogramów z aktualizacją Harmonogramu Realizacji Projektu wraz przedstawianiem wyników powyższych czynności, propozycji rozwiązań powstałych problemów Zamawiającemu; 2.11. przygotowywanie raportów z realizacji Projektu dla Zamawiającego (jeden raz na 2 miesiące, stanowiących załącznik do faktury inżyniera Kontraktu) oraz wymaganych sprawozdań i planów dla Instytucji Wdrażającej (aneksów do umowy o dofinansowanie, w tym harmonogramy realizacji i planu realizacji projektu, planu wystąpień o środki płatności, opisu projektu, zestawienia wskaźników monitorowania projektu) i przedstawienie ich do podpisu Zamawiającemu; 2.12. opiniowanie na rzecz Zamawiającego rozwiązań technicznych - dodatkowych lub zamiennych - proponowanych przez Głównego Wykonawcę; 2.13. występowanie do Instytucji Wdrażającej o uznanie za koszty kwalifikowane zaakceptowane przez Zamawiającego rozwiązań technicznych zamiennych lub dodatkowych występujących w projekcie; 2.14. dokonywanie oceny zaawansowania prac wykonanych przez Głównego Wykonawcę w tym przygotowywanie i wystawianie dokumentów rozliczeniowych (wniosków o zaliczkę lub refundację) potwierdzających zakres wykonanych prac; 2.15. analiza i potwierdzanie prawidłowości faktur wystawianych przez Głównego Wykonawcę pod kątem ich zgodności z dokumentami rozliczeniowymi oraz współpraca z Zamawiający, w sprawach związanych z dokonywaniem płatności na rzecz Głównego Wykonawcy; 2.16. sporządzanie Przejściowych i Końcowego Świadectw Płatności oraz protokołów częściowych i końcowego odbiorów prac - dokumenty te będą podstawą do wypłaty wynagrodzenia Głównemu Wykonawcy; 2.17. merytoryczna pomoc w przygotowywaniu materiałów do promocji projektu oraz nadzór nad spełnieniem wymogów zgodnych z umową o dofinansowanie oraz wytycznymi Unii Europejskiej dot. promocji; 2.18. doradztwo Zamawiającemu w czasie realizacji Projektu w zakresie związanym z całościowym zarządzaniem Projektu w kwestiach dotyczących prawa, finansów, sprawach projektowych i technicznych; 2.19. doradzanie Zamawiającemu w odniesieniu do identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych ujawnionych w czasie realizacji Projektu oraz proponowanie środków zaradczych; 2.20. bieżący monitoring postępu w realizacji Projektu; 2.21. sprawdzanie wszelkiej dokumentacji i korespondencji przekazywanej przez Głównego Wykonawcę pod kątem merytorycznym; 2.22. ocenianie wszelkich roszczeń i problemów narastających podczas realizacji projektu i zgłaszanych przez Głównego Wykonawcę oraz rekomendowanie rozwiązań zapobiegających sporom i opóźnieniom; 2.23. organizowanie i dokumentowanie narad problemowych w sprawach mających istotnych wpływ na realizację celu Umowy; 2.24. czynny udział oraz merytoryczne i rzeczowe wsparcie Zamawiającego w procedurach odbiorowych urządzeń, ich instalacji i oprogramowania pod kątem zgodności z zapisami SIWZ; 2.25. w trakcie obowiązywania umowy z Inżynierem, a po realizacji umowy z Głównym Wykonawcą wspieranie Zamawiającego w sprawnym usuwaniu stwierdzonych wad i usterek; 2.26. współpraca z Zamawiającym w zakresie obowiązków sprawozdawczych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, w ramach którego Projekt jest realizowany; 2.27. aktualizowanie Harmonogramu Realizacji Projektu, w celu zachowania pełnej zgodności rzeczywistego postępu prac w ramach inwestycji z założeniami umowy o dofinansowanie zawartej przez Zamawiającego z Instytucją Wdrażającą; 2.28. planowanie płatności na rzecz Głównego Wykonawcy z zachowaniem pełnej zgodności z planem wystąpień o środki o dofinansowanie zawartej przez Zamawiającego z Instytucją Wdrażającą; 2.29. przygotowywanie aktualizacji planu wystąpień do Instytucji Wdrażającej o środki w celu zachowania pełnej zgodności z Harmonogramem Realizacji Projektu; 2.30. nadzór nad zgodnością realizacji Projektu z założeniami przedstawionymi we wniosku o dofinansowanie oraz w opisie projektu, zgodnie z umową o dofinansowanie; 2.31. sygnalizowanie potrzeby zmian w opisie projektu oraz przygotowywanie propozycji stosownej aktualizacji, która zostanie przedstawiona do akceptacji do Instytucji Wdrażającej; 2.32. stosowanie we wszelkiej korespondencji z Zamawiającym, Głównym Wykonawcą, Pełnomocnikiem Projektu i Instytucją Wdrażającą oraz dostawcami oznaczeń - logotypów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zgodnych z załącznikiem do umowy o dofinansowanie; 2.33. przygotowywanie na uzasadniony wniosek Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień na temat realizacji Projektu (z wyprzedzeniem ustalonym między stronami w trakcie realizacji zadania); 2.34. przygotowywanie wniosków o płatność zgodnie z planem wystąpień o środki, w uzgodnieniu z Zamawiającym; 2.35. monitorowanie poprawności dokumentów rozliczeniowych przedkładanych przez Głównego Wykonawcę; 2.36. monitorowanie okresu wykorzystania dofinansowania, przekazanego w formie zaliczek - tj. monitorowanie terminu 90 dni liczonych od dnia otrzymania zaliczki do dnia dokonania ostatniego wydatku ze środków zaliczki; 2.37. dokonanie rozliczenia końcowego Projektu z Instytucją Wdrażającą z uwzględnieniem rozliczenia środków trwałych i przygotowanie dokumentów w szczególności raportu końcowego; 2.38. podsumowanie kosztów i rozliczenie finalne z Głównym Wykonawcą; 2.39. ocena zgodności z wymaganiami SIWZ i celami projektu w zakresie technicznym i funkcjonalnym przekazywanych kolejnych elementów systemu przez Głównego Wykonawcę Systemu, 2.40. weryfikacja techniczna elementów systemu dostarczanego przez Głównego Wykonawcę systemu, 2.41. doradztwo techniczne i udział w odbiorach w charakterze doradcy wg zapotrzebowania Zamawiającego zgłaszanego nie później niż z wyprzedzeniem trzech dni roboczych; 2.42. opinie techniczne i doradztwo w zakresie dokumentacji przedstawianej przez Głównego Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.12.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów transportowych 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr POIS.08.03.00-00-014/10 pn.: Poprawa funkcjonowania transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej poprzez zastosowanie systemów telematycznych, współfinansowany przez Unię Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko. Nr umowy: POIS.08.03.00-00-014/10-00 z dnia 29 lipca 2011r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NBQ Spółka z o.o., ul. Gdańska 3c, 70-660 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 87772,80 / Oferta z najwyższą ceną: 158670,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.