Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-11
Puławy: Leasing operacyjny z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego dla Przedsiębiorstwa Nieruchomości Puławskie Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 140150 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach , ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 886 30 63, faks 81 886 81 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.np.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - Spółka Gminy Miasto Puławy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing operacyjny z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego dla Przedsiębiorstwa Nieruchomości Puławskie Spółka z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest nabycie i przekazanie Zamawiającemu do odpłatnego korzystania, w ramach umowy leasingu operacyjnego z opcją wykupu, za umówione równe i stałe raty leasingowe płatne w okresie 48 miesięcy od daty zawarcia umowy leasingu, na warunkach określonych w ogólnych warunkach leasingu Wykonawcy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowie leasingu, jednego fabrycznie nowego, rok produkcji 2015, samochodu dostawczego. 2. Wymogi dotyczące samochodu: Warunki leasingu pojazdu: -Leasing operacyjny z wykupem pojazdu, -Opłata wstępna: nie więcej niż 1% -Ilość miesięcznych opłat leasingowych: 48 -Kwota wykupu: nie więcej niż 1% -Ubezpieczenie Na Wypadek Straty Finansowej (GAP fakturowy) dla leasingobiorcy: na okres trwania umowy leasingu płatne (wliczone) w miesięcznych opłatach leasingowych. Specyfikacja techniczna pojazdu: -Samochód dostawczy nowy, rok produkcji 2015 -Dopuszczalna masa całkowita: do 3,5 T -Dane silnika: pojemność do 2,3l -Napęd na przednią oś -Paliwo: olej napędowy -Rodzaj: Podwozie z podwójną kabiną typu: L3 -Dodatkowo wzmocnione zawieszenie tylne (podwójne resory) -Podwójna kabina (7-osobowa) -Całkowita długość pojazdu po adaptacji (ze skrzynią - wywrotką): max. 6,0 m Wymagane wyposażenie: -Centralny zamek z pilotem -ABS -Elektrycznie sterowane szyby przednie -Boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane -Reflektory halogenowe -Siedzenie kierowcy regulowane z podłokietnikiem -Pełnowymiarowe koło zapasowe -Światła do jazdy dziennej: LED -Klimatyzacja Zabudowa wywrotki na samochodzie, podwójna kabina na podwoziu typ L3. -Wymiary wewnętrzne skrzyni samowyładowczej szer. min. 2100 cm -Wywrót trójstronny -System wywrotu hydrauliczny napędzany silnikiem elektrycznym. -Rama wykonana z profili stalowych rama zabezpieczona preparatem antykorozyjnymi dodatkowo malowana dwiema warstwami lakieru. -Podłoga wykonana z blachy grubości min - 3 mm i zabezpieczona jak rama. -Burty aluminiowe. -Stopień wejściowy na tylnej burcie. -Punkty mocowania ładunku. -Osłona kabiny. -Burta tylna otwierana w osi dolnej i górnej, boczne w osi dolnej. -Błotniki z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi. -Stelaż wykonany z profili stalowych z plandeką (wysokość od podłogi - min. 165 cm) z możliwością demontażu -Siatki stalowe między słupkami stelaża z możliwością demontażu, tylne siatki na zawiasach otwierane od środka na zewnątrz z możliwością demontażu -Plandeka w kolorze zielonym Pozostałe wymagania: -Wykonawca wyda Zamawiającemu samochód w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy, -Samochód przedstawiony do odbioru Zamawiającemu powinien być dopuszczony do ruchu przez właściwy organ administracji, -Wraz z samochodem Wykonawca wyda Zamawiającemu: dowód rejestracyjny,instrukcję obsługi w języku polskim, dokument homologacji dla samochodu i zamontowanej skrzyni ładunkowej dokument gwarancji wystawiony przez producenta samochodu, deklarację zgodności dla pojazdu będącego przedmiotem zamówienia -samochód objęty co najmniej 2-letnią gwarancją mechaniczną na cały pojazd bez limitu kilometrów, obejmującą w szczególności usterki mechaniczne, elektryczne, elektroniczne oraz hydrauliczne, -co najmniej 2-letnią gwarancją na powłokę lakierniczą, -co najmniej 5-letnią gwarancją na perforację nadwozia -zabudowa wywrotki na samochodzie objęta jest co najmniej 12- mc gwarancją.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku. Ocena niniejszego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne posiadanie wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedstawić wykaz głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do IDW-SIWZ) oraz z załączeniem dowodów, określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga wykazania minimum 1 dostawy samochodu dostawczego do 3,5 t. w okresie nie dłuższym jak 3 lata licząc do momentu złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Dowodami dotyczącymi głównych dostaw, określającymi, czy zostały wykonane w sposób należyty są: 1) poświadczenie 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy, wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. Ocena niniejszego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku. Ocena nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego na podstawie art. 44 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców, to znaczy, że na oświadczeniu należy wypisać wszystkich Wykonawców i podpisują je wszyscy umocowani przedstawiciele Wykonawców lub podpisuje je umocowany przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnik.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku. Ocena nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego na podstawie art. 44 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku: - Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 150.000,00 PLN. W trakcie realizacji umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest przedłużać wskazane powyżej ubezpieczenia, tak by obejmowały cały okres realizacji umowy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 2. stosowne pełnomocnictwo (a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru 3. w przypadku polegania Wykonawcy na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z: -zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, -zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki; -zaistnienia innych nieoczekiwanych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy i zmiana jest uzasadniona ze względu na interes Zamawiającego W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu realizacji zamówienia równy będzie okresowi przerwy. 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku: - zmian przepisów prawa, z wyłączeniem zmian przepisów podatkowych, chyba że zmiana dotyczyła będzie stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.np.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Nieruchomości Puławskie Sp. z o.o.
ul. Dęblińska 2 pok. 11
24-100 Puławy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 10:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Nieruchomości Puławskie Sp. z o.o. ul. Dęblińska 2 pok. 213 24-100 Puławy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup urządzeń peryferyjnych dla Starostwa Powiatowego w Puławach
- USŁUGA UTRZYMANIA CIĄGŁOŚCI PRACY URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z NAJMEM URZĄDZEŃ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- Przedmiotem zamówienia ZM 29/230/2024 jest zakup wraz z dostawą materiałów do terapii podciśnieniowej z podziałem na 3 zadania dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Sukcesywne dostawy pasz dla bydła w RZD Grabów w podziale na 11 części zamówienia
- "Rozbiórka budynku stodoły (nr inw. 108/34), obory (nr inw. 108/38) i pozostałych elementów będących pozostałościami po osadzie w Młynkach wraz z uporządkowaniem terenu"
- Zakup i dostawa specjalistycznego samochodu wysokiego zgniotu do zbierania odpadów komunalnych z zabudową jednokomorową
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanego pojazdu ciężarowego zasilanego CNG z zabudową typu śmieciarka 1 komorowa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Zakup samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Koninie
- TP58_Usługa finansowania zakupów inwestycyjnych leasingiem zwrotnym - leasing operacyjny zwrotny na fabrycznie nową pamięć masową AL81 - 3.84TB 12 Gb SAS 2.5 Inch Flash Drive w ilości 14 sztuk
- Dostawa fabrycznie nowego przesiewacza bębnowego
- Dostawa nowego samochodu osobowo-towarowego typu brygadówka ze skrzynią ładunkową i wywrotem w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Dostawa samochodu dostawczego finansowanego w formie leasingu
więcej: Lekkie samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.