eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębnica Kaszubska › Wykonanie usługi gastronomicznej i sukcesywną dostawę posiłków dla dzieci do wskazanych placówek na terenie Gminy Dębnicy Kaszubskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-02

Dębnica Kaszubska: Wykonanie usługi gastronomicznej i sukcesywną dostawę posiłków dla dzieci do wskazanych placówek na terenie Gminy Dębnicy Kaszubskiej
Numer ogłoszenia: 140146 - 2016; data zamieszczenia: 02.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160993 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16a, 76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie, tel. 0-59 81-31-623, faks 0-59 81 31 634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi gastronomicznej i sukcesywną dostawę posiłków dla dzieci do wskazanych placówek na terenie Gminy Dębnicy Kaszubskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi gastronomicznej i sukcesywna dostawa przez Wykonawcę wyprodukowanych potraw dla potrzeb Przedszkola Publicznego w Dębnicy Kaszubskiej przy ul. Zjednoczenia 53, Szkoły Podstawowej w Dębnicy Kaszubskiej, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Gogolewie, Gogolewo 40, Oddziału Przedszkolnego w Borzęcinie przy Szkole Podstawowej w Gogolewie, Borzęcino 33, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Motarzynie, Motarzyno 9a, Oddziału Przedszkolnego w Budowie przy Szkole Podstawowej w Motarzynie, Budowo 52 oraz dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnicy Kaszubskiej w zakresie określonym w niniejszym SIWZ wraz załącznikami. 2. Szacunkowe ilości dostaw i usług określa załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Zostały one określone na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb żywieniowych dzieci w okresie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostaw i usług podanych w Formularzu o maksymalnie 20%, w zależności od frekwencji dzieci w przedszkolu, oddziałach przedszkolnych i szkołach, a Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy i zasady jego realizacji zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, stanowiący integralna część niniejszej umowy. 4. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących bezpieczeństwa żywności i żywienia, wymagań odnośnie żywienia dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych oraz norm żywienia i zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia dotyczących docelowej grupy żywieniowej. 5. Warunki dodatkowe: 1) Warunki realizacji dostaw przedstawione zostały określone w pkt. 6 załącznika nr 1 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego użyczania pojemników do przechowania danej dostawy przy każdorazowej dostawie potraw - na okres do następnej dostawy. 3) Podane ilości zamawianych potraw mają charakter szacunkowy, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw lub odmowy realizacji dostaw. 4) Przewidywaną ilość potraw zamawiający będzie zgłaszać na dzień poprzedzający realizację zamówienia, a dokładne ilości do godz. 9-tej na dzień dostawy. 5) W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych okoliczności, które uniemożliwią dostarczenie posiłków, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostawę posiłków zgodnych z wymogami zawartymi w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do SIWZ z innych źródeł. 6) Na Wykonawcy ciąży obowiązek zagospodarowania i wywozu odpadów pokonsumpcyjnych oraz innych odpadów powstających przy świadczeniu usługi stanowiącej przedmiot niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CATERING Company Sp. z o.o, Sp.k., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 475943,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 512719,35

  • Oferta z najniższą ceną: 512719,35 / Oferta z najwyższą ceną: 639113,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.