Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Warszawa: Przeprowadzenie e-szkoleń dotyczących Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000 dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu Sieć Natura 2000 - drogą do rozwoju POIiŚ.05.04.00-00.187 09
Numer ogłoszenia: 140143 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 57 922 89, faks 22 57 925 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie e-szkoleń dotyczących Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000 dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu Sieć Natura 2000 - drogą do rozwoju POIiŚ.05.04.00-00.187 09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadaniem Wykonawcy jest: 1. Zadanie I administrowanie i utrzymanie na zapewnionych przez Wykonawcę serwerach, platformy e-learningowej e-Natura2000.pl w czasie trwania umowy. 2. Zadanie II przeprowadzenie drugiej części rekrutacji przedstawicieli JST na szkolenia na platformie e-learningowej. 3. Zadanie III przeszkolenie co najmniej 1780 przedstawicieli JST oraz zapewnienie wzrostu poziomu wiedzy wśród wszystkich przeszkolonych uczestników średnio o 30%. 4. Zadanie IV monitoring, prowadzenie analiz oraz raportowanie postępu realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 5 do SIWZ, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00 - Usługi e-learning .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena ofert odbędzie się na zasadzie Wykonawca spełnia lub nie spełnia warunku oraz na podstawie podpisanego oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.2.1. Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, tj. zrealizował, zakończył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - co najmniej 2 usługi polegające na rekrutacji na szkolenia on-line i/lub przeprowadzeniu szkoleń on-line o wartości łącznej min. 150 000 zł. brutto. Ocena ofert odbędzie się na zasadzie Wykonawca spełnia lub nie spełnia warunku oraz na podstawie podpisanego oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.2.2. Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że podczas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.2.2.1. co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia jako Koordynator projektu, spełniającego następujące wymagania: - 3 letnie doświadczenie w branży szkoleń e-learningowych. Przez doświadczenie rozumie się kierowanie co najmniej 2 należycie zrealizowanymi projektami związanymi ze szkoleniami on-line, 2.2.2.2. co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia jako Specjalista ds. infrastruktury, spełniającego następujące wymagania: - 2 letnie doświadczenie w zakresie funkcjonowania infrastruktury sprzętowo-systemowej, 2.2.2.3. co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia jako Specjalista ds. promocji i rekrutacji, spełniającego następujące wymagania: - 2 letnie doświadczenie w zakresie promocji i/lub rekrutacji na szkolenia, 2.2.2.4. co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia jako Specjalista ds. wsparcia technicznego użytkowników platformy, spełniającego następujące wymagania: - minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze platformy MOODLE, - znajomość podstawowych zagadnień z zakresu obsługi baz danych. 2.3. Po podpisaniu umowy z Wykonawcą nie będzie możliwe dokonywanie przez Wykonawcę zmiany dotyczącej osób, które będą wykonywały zamówieni, bez pisemnej zgody Zamawiającego. Zmiana może nastąpić tylko w uzasadnionym przypadku i pod warunkiem, że nowa osoba spełnia wymogi jak opisane w pkt 2.2.2.1. - 2.2.2.4. Ocena ofert odbędzie się na zasadzie Wykonawca spełnia lub nie spełnia warunku oraz na podstawie podpisanego oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.2.2. Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że podczas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.2.2.1. co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia jako Koordynator projektu, spełniającego następujące wymagania: - 3 letnie doświadczenie w branży szkoleń e-learningowych. Przez doświadczenie rozumie się kierowanie co najmniej 2 należycie zrealizowanymi projektami związanymi ze szkoleniami on-line, 2.2.2.2. co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia jako Specjalista ds. infrastruktury, spełniającego następujące wymagania: - 2 letnie doświadczenie w zakresie funkcjonowania infrastruktury sprzętowo-systemowej, 2.2.2.3. co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia jako Specjalista ds. promocji i rekrutacji, spełniającego następujące wymagania: - 2 letnie doświadczenie w zakresie promocji i/lub rekrutacji na szkolenia, 2.2.2.4. co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia jako Specjalista ds. wsparcia technicznego użytkowników platformy, spełniającego następujące wymagania: - minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze platformy MOODLE, - znajomość podstawowych zagadnień z zakresu obsługi baz danych. 2.3. Po podpisaniu umowy z Wykonawcą nie będzie możliwe dokonywanie przez Wykonawcę zmiany dotyczącej osób, które będą wykonywały zamówieni, bez pisemnej zgody Zamawiającego. Zmiana może nastąpić tylko w uzasadnionym przypadku i pod warunkiem, że nowa osoba spełnia wymogi jak opisane w pkt 2.2.2.1. - 2.2.2.4. Ocena ofert odbędzie się na zasadzie Wykonawca spełnia lub nie spełnia warunku oraz na podstawie podpisanego oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena ofert odbędzie się na zasadzie Wykonawca spełnia lub nie spełnia warunku oraz na podstawie podpisanego oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia; 2) gdy zmiana cech lub sposobu realizacji przedmiotu Zamówienia jest korzystna dla Zamawiającego; 3) gdy zmieni się data realizacji projektu; 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, w ramach którego realizowane jest Zamówienie; 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 6) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, IX pietro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 10:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, pok. 486 (Kancelaria)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt indywidualny POIŚ.05.04.00-00-187/09 Sieć Natura 2000-drogą do rozwoju realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2007-2013, Priorytet V - Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych; Działanie 5.4 - Kształtowanie postaw społecznych sprzyjających ochronie środowiska, w tym różnorodności biologicznej. Beneficjentem projektu jest Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.