eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Dostawa materiałów biurowych (Części I) i materiałów eksploatacyjnych Część II do siedziby Zamawiającego i jednostek organizacyjnych gminy Milicz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-30

Milicz: Dostawa materiałów biurowych (Części I) i materiałów eksploatacyjnych Część II do siedziby Zamawiającego i jednostek organizacyjnych gminy Milicz
Numer ogłoszenia: 140101 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189568 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 3804317, faks 71 3841119.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych (Części I) i materiałów eksploatacyjnych Część II do siedziby Zamawiającego i jednostek organizacyjnych gminy Milicz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych (Części I) i materiałów eksploatacyjnych Część II) do siedziby Zamawiającego i jednostek organizacyjnych gminy Milicz. Szczegółowy opis materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych zawiera część szczegółowa formularza oferty (Załącznik Nr 1A do Specyfikacji). UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca [dotyczy wyłącznie Części II przedmiotowego zamówienia] zapewnił odbiór i utylizację, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), lub recykling na swój koszt wszelkich uznawanych jako niebezpieczne zużytych tonerów, tuszy, folii itp. materiałów do drukarek, kserokopiarek i faksów. 2. Zamawiający w ramach Części II - materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wymaga dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tonerów i tuszy do sprzętu biurowego: drukarek, kserokopiarek i faksów. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w części szczegółowej formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 1 do formularza ofertowego) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych (jak przedstawione w ww. części szczegółowej formularza ofertowego) lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 4. Dostawa materiałów biurowych (Część I) i materiałów eksploatacyjnych (Część II) będzie dokonywana sukcesywnie (z uwagi na brak możliwości składowania materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych), w zależności od potrzeb Zamawiającego i jednostek organizacyjnych, nie częściej niż dwa razy w miesiącu. Jednostka organizacyjna i Zamawiający składają zamówienia w formie telefonicznej, faksowej lub elektronicznej, z określeniem zapotrzebowania na materiały (określone w Części I i Części II przedmiotowego zamówienia). Zamówienia, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny zostać złożone do 7. i 20. dnia miesiąca, przez upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą pracownika danej jednostki organizacyjnej lub Urzędu Miejskiego w Miliczu. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca obowiązany jest wystawić odrębne faktury VAT dla każdego z podmiotów składających zamówienie. Wykaz jednostek organizacyjnych: A) Gmina Milicz, (siedziba, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz) - NIP: 916- 13-06-571 - REGON: 931934710 B) Przedszkole Samorządowe w Miliczu; ul. Grunwaldzka 1, 56-300 Milicz - NIP: 916-13-13-298 - REGON: 932681228 C) Szkoła Podstawowa w Dunkowej, Dunkowa 1, 56-300 Milicz - NIP: 916-12-51-114 - REGON: 001267834 D) Szkoła Podstawowa im. Juliusza Słowackiego, ul. Szkolna 6; 56-300 Milicz - NIP: 916-13-13-306 - REGON: 001181831 E) Szkoła Podstawowa we Wziąchowie Wielkim, Wziąchowo Wielkie 47, 56-300 Milicz - NIP: 916 - 13 - 13 - 281 - REGON: 001181854 F) Szkoła Podstawowa nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia, ul. Kopernika 8, 56-300 Milicz - NIP: 916-12-51-031 - REGON: 000704362 G) Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku, Nowe Grodzisko 9, 56-300 Milicz - NIP: 916-12-52-088 - REGON: 001181848 H)Gimnazjum w Miliczu, ul. Armii Krajowej 7, 56-300 Milicz - NIP: 916-12-78-053 - REGON: 932046240 I) Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sułowie, ul. Szkolna 6, 56 -300 Milicz - NIP: 916-13-13-312 - REGON: 932055229 J)Gimnazjum we Wróblińcu, Wróbliniec 24, 56-300 Milicz - NIP: 916-13-13-341 - REGON: 932679585 K) Zakład Usług Komunalnych, ul. Osiedle 35, 56-300 Milicz - NIP: 9161375371 - REGON: 020913601 L) Szkoła Podstawowa w Czatkowicach, ul. Szosowa 2, 56-300 Milicz - NIP: 9161250959 - REGON: 001181825. M) Ośrodek Pomocy Społecznej w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz - NIP: 916-12-51-019 - REGON: 005953740 5. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, na Część I i Cześć II zamówienia. Zamawiający nie wymaga, by Wykonawca złożył ofertę na wszystkie części tzn. na I i II część przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy. W przypadku wyczerpania ilości oraz asortymentu materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, uszczegółowionych w formularzu ofertowym, Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - Materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Serwis Wszystko dla Biura, Sylwia Spychała, ul. Ks. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79768,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85340,86

  • Oferta z najniższą ceną: 85340,86 / Oferta z najwyższą ceną: 102531,59

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - materiały eksploatacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Work Serwis Rafał Tatarek, ul. Wrocławska 7, 56-300 Milicz, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40573,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51331,08

  • Oferta z najniższą ceną: 51331,08 / Oferta z najwyższą ceną: 53921,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.