Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Piotrków Trybunalski: Szkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych w zakresie Pełna księgowość
Numer ogłoszenia: 140030 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6474526, faks 044 6474526.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puppiotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych w zakresie Pełna księgowość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piotrkowie Trybunalskim w zakresie Pełna księgowość.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. l i 2 ustawy); 5)Przedstawią szczegółowy program kursu, zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; 6)Przedstawią proponowany system, czas i termin realizacji kursu (harmonogram zajęć); 7)Przedstawią wzór świadectwa /zaświadczenia/ ukończenia szkolenia; 8)Przedstawią informację dotyczącą osoby ze strony Wykonawcy, sprawującej nadzór wewnętrzny nad prawidłową realizacją szkolenia. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków sporządzony będzie zgodnie z drukiem Zp-17 - wzór z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /Dz.U. z 2008 r. Nr 188, poz.1154/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Szczegółowy program kursu, zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, uwzględniający: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej szkolenia, - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz udostępnianych uczestnikom kursu środków i materiałów dydaktycznych (włącznie z formą udostępnienia ), - sposób sprawdzenia efektów szkolenia (postępów w procesie kształcenia). Program szkolenia powinien być sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy szkoleniowej 2. Imienny wykaz kadry dydaktycznej wraz ze szczegółową charakterystyką osób, które będą wykonywać zamówienie oraz kserokopie dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe. Szczegółowa charakterystyka kadry dydaktycznej powinna zawierać; wykaz personelu wskazanego do realizacji szkolenia, osobne charakterystyki każdego prowadzącego zawierające m.in.: - poziom i rodzaj wykształcenia, - informację na temat przeprowadzonych dotychczas kursów, szkoleń i zajęć związanych z kierunkiem szkolenia będącym przedmiotem zamówienia, zawierającą nazwy prowadzonych kursów, szkoleń, zajęć oraz datę ich realizacji. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoją tematyką i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, ilości przeszkolonych osób, dat wykonania oraz odbiorców. Na potwierdzenie należytego zrealizowania wykazanych usług należy załączyć stosowne dokumenty (np. referencje). 4. Informacja o miejscu prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. W przypadku realizacji szkolenia w miejscu nie będącym własnością Wykonawcy, należy przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego, lokal niezbędny do wykonania zamówienia ( oświadczenie lub umowa najmu ). 5.Opis warunków technicznych miejsca prowadzenia zajęć tj. warunków lokalowych, osprzętowania, warunków BHP i inne. 6. Koszt realizacji przedmiotowego zamówienia i koszt osobogodziny szkolenia (bez kosztów ubezpieczenia). 7. Proponowany system, czas i termin realizacji kursu ( harmonogram zajęć ). Zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut (długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). W harmonogramie zajęć należy wskazać faktyczny czas przebywania uczestników szkolenia na zajęciach w pełnych godzinach zegarowych (od godziny rozpoczęcia zajęć do godziny ich zakończenia z uwzględnieniem przerw).8. Wzór świadectwa /zaświadczenia/ ukończenia szkolenia. 9. Informacja dotycząca osoby ze strony Wykonawcy, sprawującej nadzór wewnętrzny nad prawidłową realizacją szkolenia oraz zakres podejmowanych przez tę osobę czynności 10. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.11.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału/inspektoratu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.12. Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych. 13. Zaświadczenia o nadaniu nr REGON i NIP.14. Stosownie do ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 , poz. 1655 z późn.zm./ wykonawca przystępujący do udział w postępowaniu winien przedstawić oświadczenie zgodne z art. 22 oraz art. 24 w/w ustawy. 15. Oświadczenia dot. akceptacji treści wzoru zaproponowanej umowy szkoleniowej w sprawie organizacji szkolenia.16. Certyfikat jakości usług lub dokumenty równoważne (jeżeli Wykonawca posiada). Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50.00
- 2 - Posiadanie certyfikatu jakości usłu lub dokumentów równoważnych - 20.00
- 3 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń w zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia - 30.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppiotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, pok. 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.06.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tytuł projektu: CZAS DLA AKTYWNYCH.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sprzedaż i dostawa soczewek wewnątrzgałkowych.
- "Ćwicz serce na dachu, nasz Pacjencie - brachu!" - budowa Sali gimnastycznej dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej" w ramach Budżetu Obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
- Zarządzanie i pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla nieruchomości stanowiących zasób Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi, tj. budynkami będącymi własnością Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- "Budowa ścieżki rowerowej wokół zbiornika Bugaj - etap III wraz z budową ulicy Żeglarskiej na odcinku od ul. Rusałki do ulicy Koralowej - BO 2021"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej rozbudowy ul. Błotnej do ul. Wroniej w Piotrkowie Trybunalskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.