eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont klatek schodowych wg wykazu adresowego oraz remont posadzki w piwnicy budynku przy ul. Gruzińskiej 6.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Warszawa: Remont klatek schodowych wg wykazu adresowego oraz remont posadzki w piwnicy budynku przy ul. Gruzińskiej 6.
Numer ogłoszenia: 140005 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4/12, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8101043, fax 022 8100474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl/przetargi_zampub.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatek schodowych wg wykazu adresowego oraz remont posadzki w piwnicy budynku przy ul. Gruzińskiej 6..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia w części 1 jest remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Pustelnickiej 30, Paca 8, Paca 8a, Nizinnej 26, Kobielskiej 12, Kaleńskiej 10, Siennickiej 30 zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - remonty malarskie załącznik nr 5a, tynkowanie - załącznik nr 5b i przedmiarami robót - załącznik nr 6a. W części 2 przedmiotem zamówienia jest remont posadzki w piwnicy budynku przy ul. Gruzińskiej 6 zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - posadzki załącznik nr 5c, szczegółową specyfikacją techniczną - roboty izolacyjne do posadzek załącznik nr 5d oraz przedmiarem robót - załącznik nr 6b do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2 500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty o których mowa w art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym każdy z wykonawców musi spełniać warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków i wymogów dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty oraz oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta i załączniki zgodnie z SIWZ 2) oświadczenia z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Wykaz zrealizowanych prac w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4a, 4b do SIWZ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem prac stanowiących przedmiot zamówienia, oraz dodatkowo dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że umieszczone w wykazie prace zostały wykonane należycie - 3 dokumenty do załącznika nr 4a oraz 3 dokumenty do załącznika nr 4b. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 5) W celu wykonania robót budowlanych Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej. Na potwierdzenie spełniania warunku żądamy kopii powyższych uprawnień. 6) Aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzony przez tę Izbę osób posiadających powyższe uprawnienia. 7) Kopia dowodu wpłaty wadium. 8) Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zanpragapld.com.pl/przetarg.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, pokój nr 21..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, kancelaria ogólna -pokój nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont klatek schodowych wg wykazu adresowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 1 jest remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Pustelnickiej 30, Paca 8, Paca 8a, Nizinnej 26, Kobielskiej 12, Kaleńskiej 10, Siennickiej 30 zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - remonty malarskie załącznik nr 5a, tynkowanie - załącznik nr 5b i przedmiarami robót - załącznik nr 6a.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.32.00.00-6, 45.26.23.50-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont posadzki w piwnicy budynku przy ul. Gruzińskiej 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W części 2 przedmiotem zamówienia jest remont posadzki w piwnicy budynku przy ul. Gruzińskiej 6 zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - posadzki załącznik nr 5c, szczegółową specyfikacją techniczną - roboty izolacyjne do posadzek załącznik nr 5d oraz przedmiarem robót - załącznik nr 6b do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.32.00.00-6, 45.26.23.50-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.