eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont studzienek piwnicznych, wymiana części ogrodzenia oraz części nawierzchni placu zabaw na terenie Przedszkola nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie (znak sprawy ZP-58/16)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-02

Warszawa: Remont studzienek piwnicznych, wymiana części ogrodzenia oraz części nawierzchni placu zabaw na terenie Przedszkola nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie (znak sprawy ZP-58/16)
Numer ogłoszenia: 139976 - 2016; data zamieszczenia: 02.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141159 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 93 93, faks 22 443 94 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont studzienek piwnicznych, wymiana części ogrodzenia oraz części nawierzchni placu zabaw na terenie Przedszkola nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie (znak sprawy ZP-58/16).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont studzienek piwnicznych, wymiana części ogrodzenia oraz części nawierzchni placu zabaw na terenie Przedszkola nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlany remontu ogrodzenia, wymiany części nawierzchni terenu placu zabaw, remontu studzienek okiennych oraz wymiany opaski z płyt chodnikowych Przedszkola Integracyjnego nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie - architektura, wykonany 22 kwietnia 2016 r. przez Centrum Projektu EKO-INVEST Sp. z o.o., Poznań ul. Klemensa Janickiego 20b. Autorem opracowania jest: mgr inż. arch. Katarzyna Gauden. 2) Projekt budowlany remontu ogrodzenia, wymiany części nawierzchni terenu placu zabaw, remontu studzienek okiennych oraz wymiany opaski z płyt chodnikowych Przedszkola Integracyjnego nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie - branża elektryczna, wykonany 22 kwietnia 2016 r. przez Centrum Projektu EKO-INVEST Sp. z o.o., Poznań ul. Klemensa Janickiego 20b. Autorami opracowania są: mgr inż. Ryszard Stasiak, inż. Sebastian Tobółka. 3) Przedmiar robót dla remontu ogrodzenia - branża budowlana etap I Przedszkola Integracyjnego nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie, wykonany 22 kwietnia 2016 r. przez Centrum Projektu EKO-INVEST Sp. z o.o., Poznań ul. Klemensa Janickiego 20b. Autorem opracowania jest techn. bud. A. Nawrot. 4) Przedmiar robót dla remontu ogrodzenia - branża budowlana etap II Przedszkola Integracyjnego nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie, wykonany 22 kwietnia 2016 r. przez Centrum Projektu EKO-INVEST Sp. z o.o., Poznań ul. Klemensa Janickiego 20b. Autorem opracowania jest techn. bud. A. Nawrot. 5) Przedmiar robót remontu ogrodzenia, wymiany części nawierzchni terenu placu zabaw, remontu studzienek okiennych oraz wymiany opaski z płyt chodnikowych Przedszkola Integracyjnego nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie, wykonany 22 kwietnia 2016 r. przez Centrum Projektu EKO-INVEST Sp. z o.o., Poznań ul. Klemensa Janickiego 20b. Autorem opracowania jest inż. Sebastian Tobółka. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu ogrodzenia, wymiany części nawierzchni terenu placu zabaw, remontu studzienek okiennych oraz wymiany opaski z płyt chodnikowych Przedszkola Integracyjnego nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie - architektura, wykonaną 22 kwietnia 2016 r. przez Centrum Projektu EKO-INVEST Sp. z o.o., Poznań ul. Klemensa Janickiego 20b. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Katarzyna Gauden. 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu ogrodzenia, wymiany części nawierzchni terenu placu zabaw, remontu studzienek okiennych oraz wymiany opaski z płyt chodnikowych Przedszkola Integracyjnego nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie - branża elektryczna, wykonaną 22 kwietnia 2016 r. przez Centrum Projektu EKO-INVEST Sp. z o.o., Poznań ul. Klemensa Janickiego 20b. Autorem opracowania jest inż. Sebastian Tobółka. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenie i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń Dane ogólne: Powierzchnia wykładziny bezpiecznej ok. 110 m2. Wymiana ogrodzenia I i II etap ok 100 m2. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: - roboty rozbiórkowe i zabezpieczające, - roboty ziemne - wykopy, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną typu puzzle, - położenie nawierzchni bezpiecznej wraz z podłożem, - wykonanie ogrodzenia wraz z cokołem, dwóch furtek i bramy, - wymiana instalacji domofonowej na wideodomofonową, - wykonanie instalacji bramofonowej, - remont studzienek przyokiennych, - wymiana opaski z płyt chodnikowych ok. 10 m. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164) 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy co najmniej 3 osób, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. 3. Realizacja zamówienia przez te osoby związana jest z faktem prowadzenia robót budowlanych na terenie obiektu oświatowego w trakcie prowadzenia zajęć szkolnych. W celu zapewnienia właściwej, odpowiedniej dla terenu oświatowego organizacji robót oraz uzyskanie większego prawdopodobieństwa terminowego wykonania zamówienia. Osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 4. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o prace nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy: a) 1 osobę w charakterze kierownika budowy, który posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 290); b) 2 osoby w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu do wglądu umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt. 2 i 4 oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w pkt. 2 i 4. 7. Zatrudnienie osób o których mowa w pkt. 2 i 4 przy realizacji przedmiotu umowy będzie trwać od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w pkt. 2 i 4 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania lub nadzorowania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 8. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o prace dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 9. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w pkt. 2 i 4 zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRANABUD PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE Rafał Gębal, ul. Górczewska 116A lok. 70,, 01-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153240,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 187000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 148200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 205927,94

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.