eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koleczkowo › SUKCESYWNE DOSTAWY OPON DO SPRZĘTU I POJAZDÓW SILNIKOWYCH (KOD CPV 34351100-3, 34350000-5 )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Koleczkowo: SUKCESYWNE DOSTAWY OPON DO SPRZĘTU I POJAZDÓW SILNIKOWYCH (KOD CPV 34351100-3, 34350000-5 )
Numer ogłoszenia: 139972 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o. , Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY OPON DO SPRZĘTU I POJAZDÓW SILNIKOWYCH (KOD CPV 34351100-3, 34350000-5 ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych opon do sprzętu i pojazdów silnikowych (KOD PCV 34351100-3, 34350000-5) o następujących parametrach : 1 ŁADOWARKA FIAT , rozmiar opon 26,5 R 25; Opona radialna ; ilość szt. 4; 2 ŁADOWARKA WA 470, rozmiar opon 26,5 R 25; Opona radialna;ilość szt. 4; 3 ŁADOWARKA WA 200, rozmiar opon 20,5 R 25; Opona radialna; ilość szt. 8; 4 KOPARKO - ŁADOWARKA, , rozmiar opon P: 320/80 R 18 Opona radialna; ilość szt. 5; rozmiar opon T: 440/80 R 28 Opona radialna; ilość szt. 2; 5 RENAULT HAKOWIEC, rozmiar opon 315/80 R 22,5 oś napędowa, Opony terenowe, ilość szt. 8; 6 VOLVO HDS, rozmiar opon 315/80 R 22,5 oś napędowa, Opony terenowe, ilość szt. 8; 7 VOLVO WYWROTKA, rozmiar opon 315/80 R 22,5 oś napędowa, opony terenowe, ilość szt. 10; 8 WÓZKI WIDŁOWE ZREMB (2 szt.), rozmiar opon P: 6,5 - 10, pierścień osadczy opony, ilość szt. 2; rozmiar opon T: 16/6 - 8 felga dzielona skręcana pełne, ilość szt. 2; 9 PRZYCZEPA ASENIZACYJNA MAŁA, rozmiar opon 10,0/75 - 15,3, ilość szt. 2; 10 PIASKARKA rozmiar opon 11,5/80 - 15,3, ilość szt. 2; 11 MERCEDES HAKOWIEC, rozmiar opon P: 385/65 R 22,5 , ilość szt. 2; rozmiar opon T:315/80 R 22,5 , terenowe, ilość szt. 8; UWAGA! Cały zakres danego asortymentu (poszczególne partie dostaw) o jednakowej rzeźbie bieżnika. Wszystkie opony muszą być bezdętkowe. 1) Miejsce dostaw : EKO DOLINA Sp. z o.o. , Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo, gmina Wejherowo, woj. pomorskie. 2) Transport zapewnia Wykonawca na własny koszt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych 34.35.00.00 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie :cztery tysiące 00/100 złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: A. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) 2) Jeżeli to konieczne, zgodnie z oświadczeniem (patrz: zał. nr 2 do SIWZ) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Jeżeli oferta oraz wszystkie załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy - należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia powyższych warunków: Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia . Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas: Stosownie do treści § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: (a) zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Stosownie do treści § 2 ust. 2 przywołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w p. (a) (i) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w p. (a) (ii), winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści § 2 ust. 3 przywołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w p (a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: patrz wyżej: pkt. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: EKO DOLINA Sp. z o.o. Łężyce, Aleja Parku Krajobrazowego 99 84 - 207 Koleczkowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 14:00, miejsce: EKO DOLINA Sp. z o.o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99 84 - 207 Koleczkowo , budynek administracyjny, sekretariat Spółki..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia : 1. Termin wykonania zamówienia : 12 miesięcy od daty podpisania umowy . 2. Przedmiot zamówienia musi być dostarczany do zakładu EKO DOLINA Sp. z o.o. w Łężycach w czasie pracy tego zakładu. 3. Każda z dostaw musi się odbywać w przeciągu max 7 dni od dnia złożenia zamówienia, z zaznaczeniem, że dzień dostawy musi być dniem pracy Zamawiającego, a każda dostawa musi się odbyć w godzinach pracy Zamawiającego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.