eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusiec › Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Gminy Rusiec w 2017 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-01-25

Og³oszenie nr 13992 - 2017 z dnia 2017-01-25 r.

Rusiec: Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Gminy Rusiec w 2017 roku.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 4373-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rusiec, krajowy numer identyfikacyjny 73093470800000, ul. ul. Wieluñska  35, 97438   Rusiec, pañstwo Polska, woj. ³ódzkie, tel. 0-43 6766011, faks 0-43 6766290, e-mail sylwekwozniak@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rusiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja rz±dowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Gminy Rusiec w 2017 roku.

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

BG.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Gminy Rusiec i jednostek organizacyjnych w ilo¶ci i rodzaju w litrach na rok: Zak³ad Gospodarki Komunalnej w Ru¶cu: ON - 20 000 litrów, Pb 95 - 500 litrów, Ochotnicze Stra¿e Po¿arne z terenu gminy: ON - 5 000 litrów, Pb 95 - 1 000 litrów, Pb 98 - 500 litrów Urz±d Gminy: ON - 12 000 litrów, Pb 95 - 500 litrów, Pb 98 - 500 litrów. 2. Zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, Gmina Rusiec dzia³a w imieniu w³asnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (porozumienie do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego), w imieniu ni¿ej wymienionych jednostek: 1) Zak³ad Gospodarki Komunalnej w Ru¶cu, 2) Ochotnicza Stra¿ Po¿arna Rusiec, 3) Ochotnicza Stra¿ Po¿arna Jastrzêbice, 4) Ochotnicza Stra¿ Po¿arna Wola Wi±zowa, 5) Ochotnicza Stra¿ Po¿arna Aleksandrów, 6) Ochotnicza Stra¿ Po¿arna D±browa Rusiecka. 3. Okres trwania zamówienia od 01.02.2017 r. do 31.01.2018 r. 4. Dostawa paliwa bêdzie realizowana sukcesywnie w formie indywidualnego tankowania uprawnionych pojazdów przez 7 dni w tygodniu, w ¶wiêta oraz przez 24 godziny na dobê. 5. Podane przez Zamawiaj±cego ilo¶ci paliw s± za³o¿one wstêpnie (ilo¶æ szacunkowa ustalona na podstawie zu¿ycia w 2016 roku). 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiaj±cego o podejrzeniu z³ej jako¶ci paliwa, przeprowadzi postêpowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zg³oszenia reklamacji Wykonawca wyda decyzjê o uznaniu lub odrzuceniu zg³oszonej reklamacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiaj±cego Wykonawca naprawi szkodê. Zakoñczenie postêpowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postêpowania na drodze s±dowej. 7. Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji zobowi±zañ umowy. 8. Wykonawca musi posiadaæ koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wydan± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 z pó¼n. zm). 9. Ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± przez Zamawiaj±cego ze wskazanym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Zamawiaj±cy przedstawi Wykonawcy w dniu podpisania umowy wykaz pojazdów, które bêd± tankowane w stacji paliw wraz z wykazem osób upowa¿nionych do dokonywania czynno¶ci tankowania zbiorników pojazdów. 11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Benzyna bezo³owiowa i olej napêdowy powinny spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) . 13. Wykonawca przedstawi dokumenty i ¶wiadectwa jako¶ci paliw na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego. 14. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do wykazu pojazdów w przypadku w³±czenia do eksploatacji dodatkowych pojazdów. 15. Z uwagi na fakt, i¿ tankowanie pojazdów odbywaæ siê bêdzie bezpo¶rednio do zbiorników pojazdów, odleg³o¶æ stacji paliw od siedziby Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 8 km.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 09132100-4
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT152150.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Zak³ad Us³ugowo - Handlowy Czes³aw Szymañski,  szymanski5@op.pl,  ul.Grabowa 33,  97-400,  Be³chatów,  kraj/woj. ³ódzkie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 6000.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 6000.00
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 5200.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.