Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-25
Inowrocław: Przebudowa ul. Szarych Szeregów i ul. Stanisława Wachowiaka
w Inowrocławiu w zakresie budowy dodatkowych zatok parkingowych
Numer ogłoszenia: 139873 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, faks 052 3555250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Szarych Szeregów i ul. Stanisława Wachowiaka w Inowrocławiu w zakresie budowy dodatkowych zatok parkingowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Szarych Szeregów (wraz z odcinkiem w ul. Kiełbasiewicza) i ul. Stanisława Wachowiaka w Inowrocławiu w zakresie budowy dodatkowych miejsc parkingowych (80 dodatkowych miejsc w ul. Szarych Szeregów, 115 - w ul. Stanisława Wachowiaka) zgodnie z projektem budowlanym. W zakres robót wchodzi: Część I - przebudowa ul. Szarych Szeregów 1) roboty przygotowawcze: usunięcie drzew i krzewów, rozebranie istniejącego krawężnika betonowego, zdjęcie i wywiezienie warstwy humusu, 2) wykonanie wykopu i założenie rur osłonowych na przewodach telekomunikacyjnych i energetycznych, regulacja pionowa studzienek rewizyjnych i wodociągowych, 3) wykonanie nawierzchni parkingu z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego (pow. 724,10 m2) i z kostki betonowej grubości 8 cm (20,80 m2), ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, 4) oznakowanie pionowe i poziome, 5) posadzenie drzew i krzewów. Część II - przebudowa ul. Stanisława Wachowiaka 1) roboty przygotowawcze: usunięcie drzew i krzewów, rozebranie istniejącego krawężnika betonowego, zdjęcie i wywiezienie warstwy humusu, 2) wykonanie wykopu i założenie rur osłonowych na przewodach energetycznych, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, 3) wykonanie nawierzchni parkingu z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego (pow. 500 m2) i chodnika z kostki betonowej grubości 6 cm (37,20 m2), ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, 4) oznakowanie pionowe i poziome, 5) posadzenie drzew. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, powiadomienie gestorów uzbrojenia o rozpoczęciu robót. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 25.08.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumieć roboty branży drogowej, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. oraz: 6. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z załączonym kosztorysem ofertowym. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Szarych Szeregów i ul. Stanisława Wachowiaka w Inowrocławiu w zakresie budowy dodatkowych zatok parkingowych - część I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - przebudowa ul. Szarych Szeregów 1) roboty przygotowawcze: usunięcie drzew i krzewów, rozebranie istniejącego krawężnika betonowego, zdjęcie i wywiezienie warstwy humusu, 2) wykonanie wykopu i założenie rur osłonowych na przewodach telekomunikacyjnych i energetycznych, regulacja pionowa studzienek rewizyjnych i wodociągowych, 3) wykonanie nawierzchni parkingu z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego (pow. 724,10 m2) i z kostki betonowej grubości 8 cm (20,80 m2), ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, 4) oznakowanie pionowe i poziome, 5) posadzenie drzew i krzewów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ul. Szarych Szeregów i ul. Stanisława Wachowiaka w Inowrocławiu w zakresie budowy dodatkowych zatok parkingowych - część II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - przebudowa ul. Stanisława Wachowiaka 1) roboty przygotowawcze: usunięcie drzew i krzewów, rozebranie istniejącego krawężnika betonowego, zdjęcie i wywiezienie warstwy humusu, 2) wykonanie wykopu i założenie rur osłonowych na przewodach energetycznych, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, 3) wykonanie nawierzchni parkingu z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego (pow. 500 m2) i chodnika z kostki betonowej grubości 6 cm (37,20 m2), ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, 4) oznakowanie pionowe i poziome, 5) posadzenie drzew..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- "Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno - II"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2024roku - II
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Roboty budowlane na drogach na terenie Gminy Miasta Redy w roku 2024: Ulepszenie nawierzchni polegające na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych płytami IOMB
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.