eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Henryków › Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Henrykowie.



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Henryków: Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Henrykowie.
Numer ogłoszenia: 139821 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Henrykowie , ul. Słoneczna 7, 57-210 Henryków, woj. dolnośląskie, tel. 667359432, faks 0-74 8191212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Henrykowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4, spełniającego wymagania: 1)Podwozie samochodu z napędem 4 x 4, z kabiną załogową 6 osobową. Masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie powinna przekraczać 14.000 kg. 2) Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 280 KM . Silnik spełniający normę emisji spalin Euro 5. 3) Maksymalna wysokość całkowita pojazdu 3200 mm . 4) samochód wyposażony w ABS (układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania) oraz w Immobilizer.Wyposażony w wyciągarkę samochodową o udźwigu min. 6800 kg. 5) Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2009. Samochód wyposażony w podwozie drogowe w układzie napędowym: 4 x 4 -uterenowiony z : przekładnią rozdzielczą z przełożeniem terenowym i szosowym możliwością blokady mechanizmu różnicowego przedniej i tylnej osi 6). Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1 - 1 - 4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). 7) Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno- ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. 8) Zabudowa pożarnicza wykonana z materiałów odpornych na korozję lub trwale zabezpieczonych antykorozyjnie. 9) Zbiornik wody umieszczony wzdłużnie do osi pojazdu wykonany z materiału kompozytowego. Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik wyposażony w falochrony, posiada właz rewizyjny. Pojemność - 2,5 m3 10) Zbiornik środka pianotwórczego wykonany z materiałów odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Pojemność - min 10 % pojemności zbiornika wody. Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 11) Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym podnoszoną klapą. Dopuszcza się zamykanie drzwiami żaluzjowymi. 12) Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia -wydajność - min.1600 l na min, przy ciśnieniu 8 bar , -na stopniu wysokiego ciśnienia wydajność - min. 250 l na min przy ciśnieniu 40 bar. 13) Działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu. Wydajność działka od 800 do 1600 l na min. 14) Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m, umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającej podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. 15)Samochód wyposażony w maszt oświetleniowy z reflektorami o mocy łącznej 2000 W. 16) Oznaczenie - wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy - OSP + nazwa + numery operacyjne. 17) Gwarancje - na podwozie oraz nadwozie samochodu minimum 24 miesiące Odbiór przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający dokonuje odbioru technicznego przedmiotu umowy w siedzibie Wykonawcy , po uprzednim powiadomieniu przez Wykonawcę o planowanej dacie odbioru- strony dopuszczają zawiadomienie w formie faksu. 2. Zamawiający i Wykonawca sporządzają protokół zdawczo-odbiorczy, odbioru technicznego przedmiotu umowy. Protokół podpisują przedstawiciele obu stron umowy. 3. Przejęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego odbioru fizycznego. Zamawiający dokonuje odbioru fizycznego przedmiotu umowy w siedzibie Wykonawcy. 4. Zamawiający zobowiązuje się na własny koszt do odebrania przedmiotu umowy z siedziby Wykonawcy. 5. Szkolenie z zakresu obsługi podstawowej samochodu pożarniczego, nastąpi w terminie odbioru fizycznego w siedzibie Wykonawcy. 6. Z chwilą wydania samochodu Zamawiającemu, przechodzą na niego wszelkie korzyści i obciążenia związane z pojazdem, jak również ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia pojazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III - OPZ - SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu 1) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 zobowiązany jest złożyć pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p. 2) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie określonej w przedmiocie zamówienia (co najmniej jednej). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych (wykonywanych) dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę dostaw, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie i terminowo, w zakresie wymienionym w wykazie. b) Specyfikacja techniczna oferowanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4. 4) Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami) oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ziębicach ( pok. nr 12) ul. Przemysłowa 10 57-220 Ziębice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ziębicach (sekretariat) ul. Przemysłowa 10 57-220 Ziębice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.