Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Przemyśl: Dostawa pomocy dydaktycznych, książek, sprzętu do gimnastyki, sprzętu multimedialnego i innych pomocy niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego nr identyfikacyjny KSA: WND-POKL.09.01.02-18-174/11. Pn.: Dobre wsparcie na starcie - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Przemyśl.
Numer ogłoszenia: 139770 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, książek, sprzętu do gimnastyki, sprzętu multimedialnego i innych pomocy niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego nr identyfikacyjny KSA: WND-POKL.09.01.02-18-174/11. Pn.: Dobre wsparcie na starcie - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Przemyśl..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, książek, sprzętu do gimnastyki, sprzętu multimedialnego i innych pomocy niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego nr identyfikacyjny KSA: WND-POKL.09.01.02-18-174/11. Pn.: Dobre wsparcie na starcie - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Przemyśl 2. Współfinansowanie. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na nw. siedem części zamówienia 3.1. Część I - ZAKUP i DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH 3.2. Część II - ZAKUP I DOSTAWA KSIĄŻEK 3.3. Część III - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU DO GIMNASTYKI 3.4. Część IV - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I AKCESORIÓW MULTIMEDIALNYCH 3.5. Część V -ZAKUP I DOSTAWA MEBLI SZKOLNYCH 3.6. Część VI - ZAKUP I DOSTAWA TESTU PSYCHOLOGICZNEGO 3.7- Część VII - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO URZĄDZENIA SPECJALISTYCZNEGO 4. Każda część zamówienia może być przedmiotem oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania, na kilka zadań, bądź na jedno zadanie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0, 38.65.21.00-0, 30.23.60.00-0, 30.21.31.00-0, 39.16.00.00-0, 33.10.00.00-0, 37.42.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca składa wraz z ofertą: 4.1. wypełniony i podpisany załącznik Nr 1.1. do SIWZ dot. części I (pomoce dydaktyczne) ; 4.2. wypełniony i podpisany załącznik Nr 1.2. do SIWZ dot. części II (książki) . ; 4.3. wypełniony i podpisany załącznik Nr 1.3 do SIWZ dot. części III (sprzęt do gimnastyki) ; 4.4. wypełniony i podpisany załącznik Nr 1.4. do SIWZ dot. części IV (sprzęt i akcesoria multimedialne ) , 4.5. wypełniony i podpisany załącznik Nr 1.5. do SIWZ dot. części V (meble szkolne), 4.6. wypełniony i podpisany załącznik Nr 1,6 do SIWZ dot. części VI (test psychologiczny) , 4.7.wypełniony i podpisany załącznik Nr 1.7 do SIWZ dot. części VII (wyposażenie do urządzenia specjalistycznego), .
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć : 1) terminu realizacji zamówienia; 2) wynagrodzenia; 3) warunków płatności. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej t.j. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; 3) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 3. Oprócz przypadków określonych w ust. 2. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w innych nieprzewidzianych przypadkach, których nie można było przewidzieć a leżących po stronie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzą Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzą Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP i DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia zajęć dla dzieci. 6.2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 1.1. do SIWZ . Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według ww. załącznika nr 1.1 do SIWZ. 6.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 6.4. Wykonawca odpowiada za wykonanie i umieszczenie na dostarczonych towarach logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z zapisem Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA KSIĄŻEK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą książek do prowadzenia zajęć z dziećmi. 7.2. Rodzaj oraz ilość książek zawarte są we wzorze załącznika nr 1.2. do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć książki w pogrupowanych pakietach według ww. załącznika. 7.3. Wykonawca odpowiada za wykonanie i umieszczenie na dostarczonych towarach logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z zapisem Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU DO GIMNASTYKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu do gimnastyki do prowadzenia zajęć z dziećmi : 8.2. Ilości oraz parametry przedmiotu zamówienia opisane są we wzorze załącznika nr 1.3. do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według ww. załącznika do SIWZ. 8.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 8.4. Wykonawca odpowiada za wykonanie i umieszczenie na dostarczonych towarach logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z zapisem Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I AKCESORIÓW MULTIMEDIALNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu i akcesoriów multimedialnych do prowadzenia zajęć z dziećmi : 9.2. Ilości oraz parametry przedmiotu zamówienia opisane są we wzorze załącznika nr 1.4. do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według ww. załącznika do SIWZ. 9.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. 9.4. Wykonawca odpowiada za wykonanie i umieszczenie na dostarczonych towarach logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z zapisem Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA MEBLI SZKOLNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli szkolnych dla dzieci. 10.2. Ilości oraz szczegółowe parametry przedmiotu zamówienia opisane są we wzorze załącznika nr 1.5. do oferty (Rozdział 15 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 1 do SIWZ. 10.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 10.4. Wykonawca odpowiada za wykonanie i umieszczenie na dostarczonych towarach logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z zapisem Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA TESTU PSYCHOLOGICZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą testu psychologicznego: 11.2. Ilości oraz parametry przedmiotu zamówienia opisane są we wzorze załącznika nr 1.5. do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według ww. załącznika do SIWZ. 11.3. Wykonawca odpowiada za wykonanie i umieszczenie na dostarczonych towarach logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z zapisem Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO URZĄDZENIA SPECJALISTYCZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą wyposażenia do urządzenia specjalistycznego. 12.2. Ilości oraz parametry przedmiotu zamówienia opisane są we wzorze załącznika nr 1.7. do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według ww. załącznika do SIWZ. 12.3. Wykonawca odpowiada za wykonanie i umieszczenie na dostarczonych towarach logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z zapisem Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- ZAKUP I DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SAMOCHODU DOSTAWCZEGO Z WYPOSAŻENIEM DO BEZPIECZNEGO PRZEWOŻENIA ZABYTKÓW DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU.
- Remont pomieszczeń Sądu Okręgowego w Przemyślu przy ul. Konarskiego 6
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa odcinków dróg publicznych kategorii gminnej oznaczonych symbolami KDZ1 i KDL1 w mpzp Strefa Gospodarcza II
- Zakup samochodu specjalnego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z napędem 4x4 z podnośnikiem koszowym
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku dydaktycznego "Kolegium Wschodnie" Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- "Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Sali Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu" w ramach Rząd. Funduszu Polski Ład
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Zabawki w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- 98-P-24 Dzierżawa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
więcej: Podręczniki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.