eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Naprawa i odtworzenie załamanych odcinków rurociągów kanalizacji sanitarnej DN200mm i DN250mm znajdującej się na głębokości od 2,0m do 8,0m pod ulicami Górniczą i Wiklinową oraz w terenie parkingu przy ulicy Kapitana Żabickiego w Łęcznej wraz z remontem studzienek, kinet i wykonaniem drabinek zejściowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-10

Łęczna: Naprawa i odtworzenie załamanych odcinków rurociągów kanalizacji sanitarnej DN200mm i DN250mm znajdującej się na głębokości od 2,0m do 8,0m pod ulicami Górniczą i Wiklinową oraz w terenie parkingu przy ulicy Kapitana Żabickiego w Łęcznej wraz z remontem studzienek, kinet i wykonaniem drabinek zejściowych
Numer ogłoszenia: 139766 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna Sp. z o.o. , ul. Krasnystawska 54, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7521044.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.leczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i odtworzenie załamanych odcinków rurociągów kanalizacji sanitarnej DN200mm i DN250mm znajdującej się na głębokości od 2,0m do 8,0m pod ulicami Górniczą i Wiklinową oraz w terenie parkingu przy ulicy Kapitana Żabickiego w Łęcznej wraz z remontem studzienek, kinet i wykonaniem drabinek zejściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i odtworzenie załamanych odcinków rurociągów kanalizacji sanitarnej DN200mm i DN250mm znajdującej się na głębokości od 2,0m do 8,0m pod ulicami Górniczą i Wiklinową oraz w terenie parkingu przy ulicy Kapitana Żabickiego w Łęcznej. Wyszczególnienie robót Przepompowanie ścieków na czas wszystkich robót kpl 3 Czyszczenie kanalizacji DN 200 wraz z monitoringiem przed wykonaniem robót mb 54 Czyszczenie kanalizacji DN 200wraz z monitoringiem przed wykonaniem robót mb 20 Czyszczenie kanalizacji DN 250 wraz z monitoringiem przed wykonaniem robót mb 56 Monitoring TV kanalizacji po wykonaniu robót naprawczych mb 130 Przebudowa kanału DN200 metodą krakingu statycznego lub rurą ciągłą na odcinku od S1 do S7 mb 54 Montaż rękawa żywicznego na rurze kamionkowej DN200 na odcinku od S8 do S9 mb 20 Wykonanie usunięcia załamania kanału DN 250 na odcinku od studni S10 do S11 mb5 Iniekcja Studni S1, S7 i S10 żywicami celem uniknięcia dalszej erozji betonu kpl 1 Wypełnienie pustki za studnią S1 i S5 mieszanką mineralną m. sześciennych 4 Naprawa i odtworzenie kinet studzienek rewizyjnych szt 8 Naprawa i uszczelnienie ścian studzienek zaprawami mineralnymi lub żywicami do wysokości 60cm od kinety szt 8 Osadzenie stopni złazowych lub drabinek zejściowych stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie w studniach kanalizacyjnych szt 8 Projekt organizacji ruchu w pasie drogowym drogi gminnej wraz z kosztami zajęcia pasa drogowego kpl. 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł ( pięć tysięcy złotych 00/100), które należy wnieść nie później niż do 26.04.2013r. do godziny 10:00 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1). pieniądzu 2). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3). gwarancjach bankowych 4). gwarancjach ubezpieczeniowych 5). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank BPH S.A. Oddział Łęczna nr 97 1060 0076 0000 4020 8000 1674 4. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Łęcznej ul. Krasnystawska 54 w kasie Spółki.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej - 2 roboty polegające na naprawie lub renowacji bezwykopową metodą krakingu kanalizacji o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł netto. - 2 roboty polegające na renowacji bezwykopową metodą rękawa żywicznego kanalizacji o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto. - 2 roboty polegające na czyszczeniu i monitoringu kanalizacji o łącznej długości co najmniej 200mb oraz wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł netto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje urządzeniami technicznymi i narzędziami lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych urządzeń, w tym: - Samochód specjalny próżniowo-ssący o pojemności zbiornika na odpady na pojeździe nie mniejszej niż 10m3 - 1szt - Pojazd specjalistyczny ciśnieniowy z recyklingiem do udrażniania i czyszczenia kanalizacji - 1szt - Specjalistyczna kamera samojezdna z obrotową głowicą do przeglądu kanalizacji - 1 szt - Zestaw urządzeń i maszyn do bezwykopowej renowacji kanalizacji metodą krakingu i rękawa żywicznego - 1 kpl - Pompę szlamową wraz z przewodami do przepompowania ścieków na czas wykonywania robót - 1kpl - Zestaw korków do zamknięcia przykanalików na czas wykonywania robót - 6 szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: - co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień, do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności: instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; Dopuszcza się, aby były to dwie osoby z odrębnymi uprawnieniami. Osoba lub osoby te muszą się wykazać również co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zakresie wykonywania bezwykopowej naprawy kanalizacji pod drogami. - co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,- zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do posiadania : -Decyzji administracyjnej na transport odpadów dla wszystkich odpadów wykazanych w SST mogących powstać w wyniku prowadzonych robót, -Złożonej informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami innymi niż niebezpieczne dla wszystkich odpadów wykazanych w SST mogących powstać w wyniku prowadzonych robót,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1. w wypadku wystąpienia zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa zmian podmiotowych po stronie wykonawcy, w zakresie tych zmian, 2. w przypadku zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w zakresie tej zmiany zgodnie z art. 149 Pzp, 3. w wypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które mają wpływ na realizację zamówienia lub uniemożliwiają wykonywanie robót budowlanych, w zakresie terminu, 4. w wypadku przedłużania się uzgodnień zewnętrznych w organach administracji publicznej z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w zakresie terminu, 5. w wypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, w zakresie terminu, 6. w przypadku gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie się wprowadzenie zmian projektowych lub technologicznych, w zakresie terminu, 7. w przypadku wstrzymania robót przez inspektora nadzoru archeologicznego, w zakresie terminu, 8. w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, w zakresie wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą podatku. 2.Okoliczności o których mowa w ust. 1 muszą być udokumentowane w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.leczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna sp. z o.o. 21-010 Łeczna ul. Krasnystawska 54.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna sp. z o.o. 21-010 Łeczna ul. Krasnystawska 54 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.