eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Likwidacja elementów konstrukcyjno-budowlanych pozostałych po zlikwidowanej infrastrukturze w rejonie byłego szybu Franciszek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-10

Bytom: Likwidacja elementów konstrukcyjno-budowlanych pozostałych po zlikwidowanej infrastrukturze w rejonie byłego szybu Franciszek
Numer ogłoszenia: 139764 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja elementów konstrukcyjno-budowlanych pozostałych po zlikwidowanej infrastrukturze w rejonie byłego szybu Franciszek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest likwidacja elementów konstrukcyjno-budowlanych pozostałych po zlikwidowanej dawnej infrastrukturze kopalnianej w rejonie byłego szybu Franciszek zlokalizowanych w Sosnowcu - dzielnicy Kazimierz Górniczy w pobliżu ulicy Nowej na działce o nr geodezyjnym 1396/1 obr.4 Kazimierz, będącej własnością Skarbu Państwa reprezentowanego przez Prezydenta Miasta Sosnowca. Na terenie tym znajdowało się szereg obiektów byłej KWK Porąbka-Klimontów funkcjonalnie związanych z szybem, tj. stacja wentylatorów z kanałem wentylacyjnym, kanał ucieczkowy, kanał kablowy, budynek maszyny wyciągowej, zbiornik przyszybowy, rozdzielnia główna i inne. Obiekty te zostały zlikwidowane do poziomu O. W wyniku działania czynników atmosferycznych, w tym głównie wód opadowych część pozostawionych poniżej poziomu O elementów żelbetowych, betonowych i ceglanych zlikwidowanych obiektów budowlanych została odsłonięta tworząc obszary o znacznej deformacji, w tym głównie zapadliska i obniżenia terenu. Drenaż wód opadowych i przemieszczenia gruntu w wyniku sufozji, w szczególności migracja gruntu w obrębie kanałów wentylacyjnych i ingerencja osób trzecich spowodowały także powstanie pustek poniżej poziomu zabudowy istniejącej infrastruktury przyszybowej podlegającej likwidacji. Miejsca występowania obiektów przeznaczonych do likwidacji zostały przedstawione na załączonej Inwentaryzacji obiektów żelbetowych, betonowych i ceglanych pozostałych po likwidacji obiektów przy szybie Franciszek stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Istniejące w rejonie szybu deformacje terenu w postaci zapadliska oraz pustek przedstawione zostały na mapie będącej załącznikiem nr 6 do SWZ. Zostaną one zlikwidowane poprzez podsadzenie terenu mieszaniną podsadzkową wykonanymi 5 otworami sprawdzająco-dotłaczającymi o głębokości 25m. Lokalizację otworów oraz rodzaje, właściwości i objętości zaczynu cementowo-popiołowo-wodnego do prac likwidacyjno-uzdatniających teren wokół szybu Franciszek przedstawia opracowanie: Ekspertyza dotycząca ustalenia przyczyny powstania zapadliska w rejonie zlikwidowanego szybu Franciszek KWK Porąbka-Klimontów stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje wykonania doszczelnienia zasypu w szybie Franciszek, które ujęte jest w ww. Ekspertyzie . Przedmiotowy teren jest zalesiony i koniecznym będzie usunięcie drzew kolidujących z zamierzonymi pracami likwidacyjno-uzdatniającymi. Zakres robót obejmuje: 1)Uzyskanie decyzji na odzysk odpadów poza instalacjami i urządzeniami poprzedzonej wykonaniem opinii hydrogeologicznej sporządzonej przez uprawnionego hydrogeologa. 2)Uzyskanie decyzji na wycinkę drzew po przedstawieniu operatu dendrologicznego i uzyskaniu zgody przedstawiciela właściciela terenu na usunięcie drzew występujących na nieruchomości. 3)Uzyskanie zgody na czasowe zajęcie gruntu na czas wykonywania robót likwidacyjno-uzdatniających w Wydziale Gospodarki Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Sosnowcu. 4)Opracowanie technologii prac likwidacyjno-uzdatniających w oparciu o Ekspertyzę dotyczącą ustalenia przyczyny powstania zapadliska w rejonie zlikwidowanego szybu Franciszek KWK Porąbka-Klimontów stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ i uzgodnienie jej z Urzędem Miejskim w Sosnowcu i Zamawiającym. 5)Organizacja placu budowy (plac składowy dla materiałów, ogrodzenie terenu i jego oznakowanie itp.). 6)Geodezyjne wytyczenie lokalizacji 5 otworów uzdatniających. 7)Wykonanie dróg dojazdowych do miejsc prowadzenia robót wyburzeniowych i uzdatniających wraz z ich likwidacją po wykonaniu robót. 8)Ścięcie drzew wraz z wykarczowaniem zagajników pod wyznaczone drogi tymczasowe i dojazdy do zapadlisk pod nadzorem osoby z wykształceniem leśnym. 9)Wykonanie robót wiertniczych - 5 otworów o głębokości 25 m. 10)Rozbiórka elementów betonowych, żelbetowych i murowanych do głębokości min. 0,5 m poniżej powierzchni terenu. 11)Wywiezienie gruzu i jego utylizacja. 12)Zasypanie pustek po wyburzeniach zakupionym i dowiezionym gruntem zasypowym. 13)Wykonanie robót podsadzających mieszaniną podsadzkową zgodnie z opracowaną technologią podsadzania pod nadzorem uprawnionego geologa. 14)Wykonanie przewiertów kontrolnych na całej głębokości otworów pierwotnych i ewentualne doszczelnienia w przypadku stwierdzenia ucieczki lub zaniku mieszaniny iniekcyjnej oraz kontrolnych powykonawczych badań geofizycznych. 15)Likwidacja otworów iniekcyjnych i placu budowy. 16)Wyrównanie terenu po pracach likwidacyjno-uzdatniających gruntem rodzimym wraz z niwelacją terenu i obsianiem trawą. 17)Wykonanie nasadzeń drzew zgodnie z właściwymi decyzjami (uzgodnieniami) pod nadzorem osoby z wykształceniem leśnym. 18)Opracowanie w 3 egzemplarzach w formie papierowej wraz z 2 egz. w wersji elektronicznej sprawozdania powykonawczego z wykonanych likwidacji zapadlisk, pustek, wierceń, uzdatniania terenu i geofizycznych badań kontrolnych, zawierającego m.in.: dziennik terenowy z przebiegu wytwarzania, zatłaczania oraz wyniki pomiarów gęstości i odsączalności dla każdej z porcji zaczynu oraz analizy i oceny badań polowych i laboratoryjnych, a także zestawienie zużytych materiałów i tekst sprawozdania końcowego z wykonanych kontrolnych badań geofizycznych terenu wybraną przez Wykonawcę metodą, dla którego wykonano prace uzdatniające wraz z mapą wynikową badań. 19)Uporządkowanie terenu i przekazanie go Zamawiającemu. Szczegółowy zakres robót likwidacyjnych określa: Przedmiar robót - załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumentacja: Ekspertyza dotycząca ustalenia przyczyny powstania zapadliska w rejonie zlikwidowanego szybu Franciszek KWK Porąbka-Klimontów wraz z załącznikami - załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.900,00 zł ( słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegającą na wykonaniu robót: rozbiórkowych obiektów budowlanych o wartości minimum 30.000,00 zł uzdatniających teren (podsadzanie pustek) o wartości minimum 70.000,00 zł lub o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł brutto wraz z dowodami dotyczącymi realizacji najważniejszych robót określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem w szczególności, posiadającymi uprawnienia w zakresie: budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba, geologa górniczego - minimum 1 osoba, mierniczego górniczego - minimum 1 osoba, geofizyczne odpowiednie do zakresu kontrolnych badań po uzdatnieniu terenu - minimum 1 osoba, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegającą na wykonaniu robót: rozbiórkowych obiektów budowlanych o wartości minimum 30.000,00 zł uzdatniających teren (podsadzanie pustek) o wartości minimum 70.000,00 zł lub o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł brutto wraz z dowodami dotyczącymi realizacji najważniejszych robót określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 2. Oświadczenie w zakresie gospodarki odpadami, zgodnie z opisem w pkt. II ppkt 1 Opisu przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 do SIWZ - stanowiącym załącznik nr 8 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z opisem w pkt. II ppkt 2 Opisu przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 do SIWZ, że posiada lub uzyska wszelkie prawem przewidziane zezwolenia, niezbędne do wykonania zadania objętego niniejszym postępowaniem - stanowiącym załącznik nr 9 do druku OFERTA. 4.Oświadczenie z tytułu gwarancji, zgodnie z opisem w pkt. II pakt. 3 Opisu przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 do SIWZ, zawarte w druku Oferta stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 p. 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - II piętro Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.