eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Straży Miejskiej w Suwałkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Suwałki: Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Straży Miejskiej w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 139741 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 105381 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. Mickiewicza, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Straży Miejskiej w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego (rok produkcji 2007,2008) dla potrzeb Straży Miejskiej w Suwałkach. - silnik wysokoprężny o pojemności nie mniej niż 1,6 l, - moc silnika min. 75 KM, - kolor nadwozia- niebieski, grafitowy, biały, - skrzynia biegów mechaniczna 5- biegowa, - napęd na koła przednie, - ilość miejsc: 5 w części osobowej, - nadwozie: samonośne stalowe ocynkowane, 5-drzwiowe w tym drzwi przednie od strony kierowcy i pasażera uchylne, lewe i prawe tylne przesuwane (2 szt.) oraz drzwi przedziału ładunkowego dwuskrzydłowe otwierane na boki. Wyposażenie: - poduszka powietrzna kierowcy, - poduszka powietrzna pasażera, - immobiliser w kluczyku, - centralny zamek zamykany za pomocą pilota, - radioodtwarzacz CD, - alarm. - ABS - dywaniki podłogowe gumowe, - czujnik cofania, - pełnowymiarowe koło zapasowe, - gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, - tylna kanapa składana i dzielona, Zakres adaptacji przedziału ładunkowego. - przegroda stała oddzielająca przestrzeń bagażową od osobowej pleksą odporną na uszkodzenia mechaniczne z oknem otwieranym (nie jest wymagana homologacja na samochód ciężarowy), - podłoga wyłożona trudnościeralną antypoślizgową wykładziną PCV w przedziale ładunkowym z punktami mocowania siedzeń, - w przedziale dla zatrzymanych 2 ławki usytuowane bokiem do kierunku jazdy, - ławki wyposażone w pokrowce wykonane z materiału odpornego na wchłanianie cieczy i płynów, - zabezpieczenie szyb od wewnątrz poprzez okratowanie, - zabezpieczenie drzwi tylnych przed otwarciem ich na zewnątrz- krata z zamkiem, - oświetlenie przedziału ładunkowego, - przygotowanie do montażu radiostacji (wyprowadzenie zasilania) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Gwarancja: - 24 miesiące na cały samochód wraz z wyposażeniem, - 72 miesiące na perforację, - 36 miesięcy na lakier . W przypadku wystąpienia usterek, uniemożliwiających użytkowanie pojazdu powyżej 7 dni, Wykonawca zabezpieczy samochód zastępczy na swój koszt, - zapewnienie punktów serwisowych na terenie regionu, - wyposażenie użytkownika w dokumentację techniczno-eksploatacyjną: instalacja obsługi samochodu w języku polskim, karta gwarancyjna oraz wykaz autoryzowanych stacji obsługi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 42905 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Salon Peugeot ASO DUDEK, ul. Dźbowska 56/62, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42905
  • Oferta z najniższą ceną: 42905 / oferta z najwyższą ceną: 42905
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.