eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wymiana instalacji C.O wraz z grzejnikami w budynku Hotelu Asystenta w Kielcach (DP/2310/70/14)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-30

Kielce: Wymiana instalacji C.O wraz z grzejnikami w budynku Hotelu Asystenta w Kielcach (DP/2310/70/14)
Numer ogłoszenia: 139705 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96311 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji C.O wraz z grzejnikami w budynku Hotelu Asystenta w Kielcach (DP/2310/70/14).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: KOD CPV i nazwa: 45000000-7 Roboty budowlane 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie istniejącej instalacji C.O wraz z grzejnikami w budynku Hotelu Asystenta w Kielcach Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty demontażowe (demontaż istniejących poziomów, pionów, gałązek, grzejników wraz z zaworami, wykucie otworów w ścianach i stropach; - roboty instalacyjne (montaż nowych poziomów, pionów, gałązek oraz grzejników wraz z ich podłączeniem wg. projektu; - roboty budowlane (naprawy ścian i podłóg oraz stropów). Szczegółowy sposób prowadzenia prac oraz zakres rzeczowy robót, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia, zawiera nw. dokumentacja tj.: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 Przedmiar robót - załącznik nr 9 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 10. Projekt budowlano-wykonawczy- załącznik nr 11 Minimalny okres gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego wynosi: na wykonane roboty - 36 miesięcy, na dostarczone i użyte materiały, urządzenia - zgodnie z gwarancjami udzielonymi przez producentów, jednak okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące. Wymagania dotyczące gwarancji zostały określone we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. Ujęte w dokumentacji materiały i urządzenia oraz ich znaki towarowe i nazwy własne traktowane są, jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowanie, innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ, pod warunkiem bezwzględnego posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów, co najmniej takich, jak określone w dokumentacji technicznej tj. równoważnych pod względem cech technicznych i jakościowych do materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji oraz w stosunku do Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1. europejskie aprobaty techniczne, 2. wspólne specyfikacje techniczne, 3. normy międzynarodowe, 4. inne techniczne systemy odniesienia ust. przez europejskie organy normalizacyjne. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa, ul. Ujejskiego 22, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 310639,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167642,71

  • Oferta z najniższą ceną: 167642,71 / Oferta z najwyższą ceną: 299736,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.