eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-02

Rybnik: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji
Numer ogłoszenia: 139680 - 2016; data zamieszczenia: 02.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149631 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4228300, faks 032 4228658.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na podstawie wystawionych przez niego zamówień następujących tablic samochodowych: a) tablic samochodowych jedno i dwurzędowych, w tym wtórników, b) tablic motocyklowych, w tym wtórników, c) tablic motorowerowych, w tym wtórników, d) tablic tymczasowych samochodowych, w tym wtórników, e) tablic tymczasowych motocyklowych, w tym wtórników, f) tablic tymczasowych motorowerowych, w tym wtórników, g) tablic zabytkowych samochodowych, w tym wtórników, h) tablic zabytkowych motocyklowych, w tym wtórników, i) tablic indywidualnych samochodowych, w tym wtórników, j) tablic indywidualnych motocyklowych, w tym wtórników. 3. Zamówienie tablic rejestracyjnych odbywać będzie się sukcesywnie na podstawie zamówienia złożonego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 4. Termin dostawy tablic rejestracyjnych jak i wtórników tablic rejestracyjnych będzie wynosił 3 dni robocze od dnia otrzymania zamówienia na wykonanie tablic rejestracyjnych. 5. Odbiór wycofanych z eksploatacji tablic rejestracyjnych odbywać się będzie w oparciu o doraźne pisemne ( faks lub droga elektroniczna) zlecenie Zamawiającego, w terminie liczonym od przekazania zlecenia wykonawcy, wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. 6. Zużyte tablice zostaną przekazane Wykonawcy w celu ich zniszczenia (zagospodarowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach) w formie nieprzetworzonej, na podstawie protokołu sporządzonego przez Zamawiającego. Pod pojęciem zagospodarowania Zamawiający rozumie zbieranie, transport oraz przetwarzanie tj. co najmniej zniszczenie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. 7. Wykonawca udzieli minimum 3-letniej gwarancji oraz 3-letniej rękojmi na dostarczane tablice rejestracyjne. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej wymiany wadliwych tablic w terminie do 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania tablic zgodnie ze wymogami określonymi w przepisach obowiązujących w okresie realizacji zamówienia, w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 roku poz. 585), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1522 ze zmianami). W przypadku zmiany ww. przepisów w okresie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania wymagań do obowiązujących aktów prawnych. 9. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. 10. Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych tablic mogą różnić się od podanych w SIWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione tablice do siedziby Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31. 12. Zapłata następować będzie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę za każdą dostarczoną partię tablic. 13. Wynagrodzenie rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ, będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania na tablice i nie przekroczy wartości umowy. 14. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałej ceny jednostkowej na poszczególne tablice. 15. Kod CPV: 28.52.74.10-9 Znaki metalowe, 27.52.00.00-6 Wyroby aluminiowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.74.10-9, 27.52.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IRENEUSZ MAROSZ TABLO, KOŚCIUSZKI 5, 44-240 ŻORY, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171904,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 219509,30

  • Oferta z najniższą ceną: 219509,30 / Oferta z najwyższą ceną: 281546,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.