eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Wykonanie wg Warunków Kontraktowych FIDIC (Żółta Książka) zadania pn.Zaprojektowanie i budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Łyną w Lidzbarku Warmińskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Lidzbark Warmiński: Wykonanie wg Warunków Kontraktowych FIDIC (Żółta Książka) zadania pn.: Zaprojektowanie i budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Łyną w Lidzbarku Warmińskim
Numer ogłoszenia: 139665 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157948 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7678500, faks 089 7672303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wg Warunków Kontraktowych FIDIC (Żółta Książka) zadania pn.: Zaprojektowanie i budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Łyną w Lidzbarku Warmińskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wg Warunków Kontraktowych FIDIC (Żółta Książka) zadania pn.: Zaprojektowanie i budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Łyną w Lidzbarku Warmińskim. Objęty zamówieniem zakres będzie realizowany zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - żółta książka - Warunkami kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę (CONDITIONS OF CONTRACT FOR PLANT AND DESIGN - BUILD). Wydawnictwo: SIDIR; ISBN: 83-86774-28-2; Rok wydania: SIDIR 2008 FIDIC 1999; Opis edycji: 4. Wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (Tłumaczenie pierwszego wydania 1999), przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH- 1000 Lausanne 12, Szwajcaria), nazywane dalej FIDIC - żółta książka. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie kładki pieszo- rowerowej bez podpór pośrednich opartej tylko na dwóch przyczółkach, o rozpiętości przęsła do 24 m i szerokości pomostu 2,5 m. 1.2 Obszar, na którym ma być zrealizowany przedmiot niniejszego zamówienia, objęty jest prawną ochroną konserwatorską w oparciu o art. 7 pkt. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.), na podstawie decyzji W-M WKZ z dnia 26.03.1988 r. wpisującej do rejestru zabytków zespół staromiejski wraz z otoczeniem w promieniu 50-200 m. Zgodnie z art. 36 ww. ustawy prowadzenie robót budowlanych, badań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz w otoczeniu zabytku wymaga uzyskania pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W czasie realizacji inwestycji wszelkie prace, w tym ziemne, na terenie objętym ochroną konserwatorską należy prowadzić pod stałym nadzorem konserwatorskim i archeologicznym, zgodnie z pozwoleniami i z zaleceniami Urzędu Ochrony Zabytków. W przypadku znalezienia nieznanych dotąd reliktów dawnej architektury, należy przewidzieć ich szczegółowe badania archeologiczne i konserwatorskie oraz zabezpieczenie tych reliktów. Uwaga! PFU określa cele i zakres inwestycji oraz orientacyjne parametry. Postępowanie prowadzone jest w procedurze Żółtego FIDICA`a, w której do wykonawcy należy ostateczne rozwiązanie zagadnienia. Ryzyko związane z niedoszacowaniem kosztów wykonania leży po stronie wykonawcy. 2. Etap I zamówienia obejmuje: a) sporządzenie koncepcji budowy kładki i uzyskanie akceptacji Zamawiającego. b) sporządzenie projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę i uzyskanie wynikających z przepisów: uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód - przy uwzględnieniu wymagań zawartych w ustawie z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.) i uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac budowlanych od Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, c) wykonanie niezbędnych ekspertyz technicznych i innych niezbędnych dokumentów, które zostaną wykorzystane celem sporządzenia dokumentacji i wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, uzyskanie wymaganych przepisami opinii, pozwoleń i uzgodnień oraz na sporządzoną dokumentację uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznego pozwolenie na budowę. d) sporządzenie: projektu wykonawczego, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), a także kosztorysów oraz operatów wodno-prawnych i innych wymaganych opracowań (jeśli okażą się konieczne do sporządzenia); Opracowana dokumentacja techniczna powinna spełniać wymogi ustawy Prawo budowlane oraz innych odpowiednich przepisów oraz być zgodna z zasadami wiedzy technicznej. e) zapewnienie, w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego; f) konsultowanie rozwiązań projektowych z Zamawiającym i uzyskanie jego akceptacji przed uzyskaniem uzgodnień i pozwoleniem na budowę; g) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; h) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; i) sporządzanie lub uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej, o której mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych; j) uzyskanie pozwolenia na budowę; k) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub właściwego organu w zakresie stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem oraz uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Uwaga! Wszelkie opracowania projektowe należy sporządzić w formie pisemnej i w wersji elektronicznej w formacie pdf, w tym: - 5 kompletów dokumentacji projektowej w formie pisemnej, - 2 egzemplarze kosztorysów inwestorskich w formie pisemnej, - 2 egzemplarze przedmiarów robót w formie pisemnej, - 2 egzemplarze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w formie pisemnej, - 1 egzemplarz koncepcji budowy kładki, - po 2 egzemplarze opracowań wyszczególnionych wyżej w wersji elektronicznej w formacie pdf. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia, autorskie prawa majątkowe do opracowań projektowych, w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz. U z 2006 r. Nr 90 poz. 631, z późn. zm.), powstałych w wyniku wykonywania przedmiotu zamówienia, a w szczególności prawo do wyłącznego i nieograniczonego w czasie korzystania przez Zamawiającego z dokumentacji technicznej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i za granicą, w całości lub w części oraz do nieodpłatnego korzystania z wykonanego przedmiotu umowy, w następującym zakresie: - używanie i wykorzystanie w całości, - rozpowszechnianie opracowań poprzez publiczne wyświetlanie, - utrwalanie i zwielokrotnianie dokumentacji - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową. Razem z przeniesieniem autorskich praw majątkowych, na Zamawiającego przechodzi prawo do wykonywania praw zależnych oraz prawo do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego określonego w art. 46 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 3. Etap II zamówienia obejmuje: Zrealizowanie przez Wykonawcę zaprojektowanych prac budowlanych zgodnie ze sporządzonym projektem budowlanym i wykonawczym oraz innymi opracowaniami, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, w sposób zapewniający trwałość i dobry standard rozwiązań wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres Etapu II, obejmuje: - wykonanie podpór kładki, - wykonanie kompletnej kładki, - wykonanie odwodnienia przyczółków, - wykonanie umocnienia skarp przy przyczółkach i nawierzchni chodnika na długości równej szerokości kładki, - wykonanie oświetlenia kładki. Pełną odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia i osiągnięcie parametrów gwarantowanych zgodnie z wymaganiami PFU, przepisami Prawa budowlanego oraz procedurami FIDIC - Żółta Książka - spoczywa na Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych 71.32.23.00 - Usługi projektowania mostów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLWAR S.A., ul. Starodworska 2, 80-137 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406504,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 399750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 383760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 422750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.