Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-15
Tarczyn: PI.271.10.2016.MBO- Przebudowa ul. Dębowej i ul. Wąskiej w Tarczynie wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem.
Numer ogłoszenia: 139641 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarczyn , ul. Juliana Stępkowskiego 17, 05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7157900, 7157938, faks 22 7278191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PI.271.10.2016.MBO- Przebudowa ul. Dębowej i ul. Wąskiej w Tarczynie wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego przebudowy ul. Dębowej i ul. Wąskiej w Tarczynie wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetleniem ulicznym. Zakres robót w zakresie przebudowy dróg obejmuje w szczególności: 1) rozbiórkę istniejącej nawierzchni i wywóz gruzu, 2) roboty pomiarowe, 3) wykonanie niezbędnych robót ziemnych pod jezdnię, zjazdy, chodniki 4) wykonanie podbudowy jezdni, zjazdów i chodników, 5) wykonanie chodników oraz zjazdów na posesje z kostki brukowej o grubości 8 cm, 6) wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno- bitumicznych, 7) uporządkowanie terenu- humusowanie terenu wraz z obsianiem trawą, 8) oznakowanie poziome i pionowe- według projektu organizacji ruchu- załącznik nr 14 do siwz, 9) zapewnienie obsługi geodezyjnej i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zakres robót w zakresie budowy oświetlenia (linia kablowa podziemna o długości 715m) obejmuje w szczególności: 1) przygotowanie terenu i ułożenie kabli w rurach, 2) ułożenie rur osłonowych z PCW 3) montaż 23 szt. słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami i oprawami LED, 4) badania i pomiary instalacji, 5) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zakres robót w zakresie budowy kanalizacji deszczowej obejmuje w szczególności: 1) roboty pomiarowe, 2) roboty ziemne, 3) umocnienie ścian wykopów, 4) kanały z rur PVC, 5) studnie rewizyjne z kręgów betonowych, 6) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres robót zawierają: przedmiar robót cz. drogowa- załącznik nr 10 do siwz, dokumentacja projektowa cz. drogowa- etap I - załącznik nr 11 do siwz, dokumentacja projektowa cz. drogowa- etap I - załącznik nr 12 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót cz. drogowa- załącznik nr 13 do siwz projekt organizacji ruchu- załącznik nr 14 do siwz, przedmiar robót cz. elektryczna- załącznik nr 15 do siwz, dokumentacja projektowa cz. elektryczna- załącznik nr 16 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót cz. elektryczna- załącznik nr 17 do siwz przedmiar robót cz. kanalizacyjna- załącznik nr 18 do siwz, dokumentacja projektowa cz. kanalizacyjna- załącznik nr 19 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót cz. kanalizacyjna- załącznik nr 20 do siwz..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone w razie konieczności pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi legitymować się należytym wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie): a) co najmniej 2 robót, polegających na wykonaniu nawierzchni asfaltowej (droga, chodnik, parking, plac itp.) o powierzchni co najmniej 3 000m2- osobno każda z robót, b) co najmniej 2 robót, polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min. 1 000 m2 - osobno każda z robót, c) co najmniej 2 robót polegających na wykonaniu oświetlenia ulicznego (oświetlenia dróg, placów, parkingów itp.) o wartości min. 50 000,00 zł brutto- osobno każda z robót, d) co najmniej 2 robót polegających na budowie / przebudowie / modernizacji / remoncie kanalizacji deszczowej o długości min. 500 m - każda z robót. Zamawiający uzna za spełniające warunek udziału w postępowaniu roboty zawierające wszystkie opisane wyżej elementy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności elektrycznej oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności w zakresie sieci sanitarnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz, 2) informację o podmiocie wspólnym - załącznik nr 4 do siwz - jeśli dotyczy, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeśli dotyczy, 4) informację, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zawierającą nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (art. 91 ust. 3a Pzp)- jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin gwarancji i rękojmi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Wykonawca został wybrany do realizacji zamówienia w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, b) wystąpienia warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają lub znacznie utrudniają wykonanie robót, c) wyjątkowo trudnych warunków gruntowo-wodnych, które nie zostały przewidziane w dokumentacji, d) wystąpienia niezgodności w zakresie terenu robót wynikającego z pomiarów geodezyjnych, e) konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień lub pozwoleń, f) gdy wykonanie robót nie będzie możliwe ze względów technologicznych, g) opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia na budowę/ upływu terminu na wniesienie sprzeciwu przez właściwy organ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarczyn.pl Zakładka: Zamówienia publiczne 2016
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tarczynie, ul. Juliana Stępkowskiego 17, 05-555 Tarczyn, lub zostanie przesłana pocztą na pisemny wniosek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarczynie, ul. Juliana Stępkowskiego 17, 05-555 Tarczyn, pokój numer 3 na parterze (Punkt Obsługi Interesantów)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TARCZYN
- Akweny wodne Tarczyna - odtworzenie oczka wodnego przy rzece Tarczynce
- Budowa zaplecza sportowo-socjalnego w Tarczynie
- Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. M. Kaczyńskiego w Pracach Małych
więcej: przetargi TARCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- "Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Wolbromek"
- Budowa oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w m. Jankowice
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.