eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa węgla kamiennego oraz koksu przemysłowo - opałowego z podziałem na 3 częściCzęść 1 - Dostawa węgla kamiennego orzech, Część 2 - Dostawa węgla kamiennego kostka, Część 3 - Dostawa koksu przemysłowo - opałowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-10

Białystok: Dostawa węgla kamiennego oraz koksu przemysłowo - opałowego z podziałem na 3 części: Część 1 - Dostawa węgla kamiennego orzech, Część 2 - Dostawa węgla kamiennego kostka, Część 3 - Dostawa koksu przemysłowo - opałowego
Numer ogłoszenia: 139606 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 261 398 839, faks 261 398 813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego oraz koksu przemysłowo - opałowego z podziałem na 3 części: Część 1 - Dostawa węgla kamiennego orzech, Część 2 - Dostawa węgla kamiennego kostka, Część 3 - Dostawa koksu przemysłowo - opałowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego oraz koksu przemysłowo-opałowego do celów grzewczych do Sekcji Obsługi Infrastruktury w rejonie działania 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku z podziałem na 3 części: - Część 1 - dostawa węgla kamiennego orzech, - Część 2 - dostawa węgla kamiennego kostka, - Część 3 - dostawa koksu przemysłowo-opałowego. 2. Wymagania jakościowe, Obiorca, miejsce dostawy, wielkość zamówienia a) Część 1 - dostawa węgla kamiennego orzech Węgiel kamienny orzech (O I) powinien spełniać n/w parametry jakościowe: - klasa - 28-08-0,6 - typ węgla - 31,2 do 32,2 - wartość opałowa Qir - od 28.000 kJ/kg - zawartość popiołu Ar - do 8,0 % - zawartość siarki Str - do 0,6 % - zawartość wilgoci całkowitej Wtr - do 20,0 % - granulacja - powyżej 40 mm Odbiorca: Sekcja Obsługi Infrastruktury Hajnówka Miejsce dostawy: Kompleks wojskowy 6 km za Hajnówką kierunek Białowieża, 17-200 Hajnówka Wielkość zamówienia: 80,00 ton b) Część 2 - dostawa węgla kamiennego kostka Węgiel kamienny kostka (KO II) powinien spełniać n/w parametry jakościowe: - klasa - 26-08-0,6 - typ węgla - 31,2 do 32,2 - wartość opałowa Qir - od 26 000 kJ/kg - zawartość popiołu Ar - do 8,0 %0 - zawartość siarki Str - do 0,6 % - zawartość wilgoci całkowitej Wtr - do 18,0 % - granulacja - powyżej 63 mm - zawartość podziarna -do 8 % Odbiorca: Sekcja Obsługi Infrastruktury Łomża- rejon Osowiec Miejsce dostawy: Kompleks wojskowy Osowiec Twierdza, 19-110 Goniądz Wielkość zamówienia: 64,00 ton c) Część 3- dostawa koksu przemysłowo-opałowego Koks przemysłowo-opałowy powinien spełniać n/w parametry jakościowe: - zawartość podziarna (z koksikiem) - do 10,0 % - wartość opałowa Qir - od 27 000 kJ/kg - zawartość popiołu Ad - do 11 % - zawartość siarki Std - do 0,8 % - zawartość wilgoci całkowitej Wtr - do 7,0 % - sortyment - koks gruby o granulacji powyżej 40 mm Odbiorca: Sekcja Obsługi Infrastruktury Łomża- rejon Osowiec Miejsce dostawy: Kompleks wojskowy Osowiec Twierdza, 19-110 Goniądz Wielkość zamówienia: 170,00 ton UWAGA: W Osowcu droga dojazdowa do miejsca magazynowania opału jest drogą nieutwardzoną, posiadającą dwa zakręty 900 ograniczone z jednej strony nasypem ziemnym, a z drugiej zabytkową budowlą fortyfikacyjną. Dodatkowo bezpośrednio z zakrętu wjeżdża się w bramę o wysokości 3,5 m i szerokości 3,0 m i przejeżdża przez tunel. Drogą tą są w stanie przejechać samochody bez podwyższonej kabiny z naczepą o długości do 8,5 m i ładowności do 20,00 ton. Na każdą dostarczoną partię węgla kamiennego/koksu przemysłowo-opałowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat jakości wystawiony przez kopalnię, producenta, koksownię lub laboratorium posiadające akredytację PCA w zakresie parametrów jakościowych objętych przedmiotem umowy lub równoważny dokument niezależnego podmiotu posiadającego wdrożony system zapewnienia jakości, oparty na odpowiednich normach europejskich, z akredytacją metody badań parametrów jakościowych objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko (w cenę węgla/koksu wchodzą wszelkie koszty : węgiel/koksu, transport, podatki, koszty dojazdu do wagi, ubezpieczenia oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą) do momentu rozładowania na placu magazynowym głównym (lub przy kotłowniach) wskazanym przez Odbiorcę i odebrania przez Odbiorcę partii węgla poprzez potwierdzenie na dokumencie przewozowym. W cenę węgla/koksu należy wliczyć koszt dojazdu do wagi. Odległość między wagą a kompleksem wojskowym w: -Osowcu Twierdzy - do 30 km; -Hajnówce - do 10 km. 3. Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 20 sierpnia 2015 r. Wykonawca realizując Zamówienie ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i skuteczne dostarczenie do Odbiorców awiza w formie faxu informującego o planowanym miejscu, terminie i wielkości partii dostawy węgla/koksu, nie później niż do godz. 1400 zaś w piątki do godz. 1200 na 2 dni (48 godzin) poprzedzające ujawniony w treści awiza termin dostawy. Dostawy węgla kamiennego/koksu przemysłowo-opałowego Wykonawca dostarczy Odbiorcom w dni robocze w godzinach: a) poniedziałek - czwartek 730 - 1400 b) piątek 730 - 1200..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 - do 20 % wartości netto zamówienia podstawowego - zamówień tego samego rodzaju, co zamówienie podstawowe, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w stosunku do części 1, 2 oraz 3.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców składających ofertę do części 3 postępowania. 2.Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 3.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert). 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem Wadium w postępowaniu 19/PN/2015 - Dostawa koksu przemysłowo - opałowego - część 3. 5. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, głównych dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym wykonał co najmniej jedną dostawę węgla kamiennego orzech odpowiadające min. 50 ton jednorazowo lub łącznie w trakcie trwania jednej umowy - część 1, wykonał co najmniej jedną dostawę węgla kamiennego kostka odpowiadające min. 50 ton jednorazowo lub łącznie w trakcie trwania jednej umowy - część 2, wykonał co najmniej jedną dostawę koksu przemysłowo - opałowego odpowiadające min. 150 ton jednorazowo lub łącznie w trakcie trwania jednej umowy- część 3 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów (dzień, miesiąc, rok), na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Podstawa: § 1 ust. 1 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. z 2013 r., poz. 231) Wykonawca zobowiązany jest podać: w wykazie wartość dostaw, przedmiot, daty ich wykonania i odbiorców oraz zobowiązany jest załączyć dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z treścią § 1 ust. 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), dowodami są: - poświadczenie, z tym, że do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

FORMULARZ OFERTOWY - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo - W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1.1. podwykonawcy określonego w § 12 ust. 1; 1.2. parametrów jakościowych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą neutralne albo korzystniejsze dla Zamawiającego; 1.3. sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; 1.4. terminu realizacji przedmiotu zamówienia ( w sposób proporcjonalny), gdy: a) wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na skutek odwołania złożonego do Krajowej Izby Odwoławczej Urzędu zamówień Publicznych; b) wystąpi zjawisko siły wyższej mające wpływ na termin realizacji. Podstawą dokonania zmiany będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie 30 dni od wystąpienia zjawiska siły wyższej wraz z dokumentacją potwierdzającą, że miało ono bezpośredni wpływ na wykonanie umowy. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzyskanie SIWZ następuje na wniosek złożony na adres Zamawiającego lub przez pobranie w siedzibie Zamawiającego albo na stronie internetowej Zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Jawna (budynek nr 43) znajduje się na terenie JW 5338, gdzie obowiązuje system przepustek wydawanych przy wejściu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - dostawa węgla kamiennego orzech.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Część 1 - dostawa węgla kamiennego orzech Węgiel kamienny orzech (O I) powinien spełniać n/w parametry jakościowe: - klasa - 28-08-0,6 - typ węgla - 31,2 do 32,2 - wartość opałowa Qir - od 28.000 kJ/kg - zawartość popiołu Ar - do 8,0 % - zawartość siarki Str - do 0,6 % - zawartość wilgoci całkowitej Wtr - do 20,0 % - granulacja - powyżej 40 mm Odbiorca: Sekcja Obsługi Infrastruktury Hajnówka Miejsce dostawy: Kompleks wojskowy 6 km za Hajnówką kierunek Białowieża, 17-200 Hajnówka Wielkość zamówienia: 80,00 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - dostawa węgla kamiennego kostka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: b) Część 2 - dostawa węgla kamiennego kostka Węgiel kamienny kostka (KO II) powinien spełniać n/w parametry jakościowe: - klasa - 26-08-0,6 - typ węgla - 31,2 do 32,2 - wartość opałowa Qir - od 26 000 kJ/kg - zawartość popiołu Ar - do 8,0 %0 - zawartość siarki Str - do 0,6 % - zawartość wilgoci całkowitej Wtr - do 18,0 % - granulacja - powyżej 63 mm - zawartość podziarna -do 8 % Odbiorca: Sekcja Obsługi Infrastruktury Łomża- rejon Osowiec Miejsce dostawy: Kompleks wojskowy Osowiec Twierdza, 19-110 Goniądz Wielkość zamówienia: 64,00 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3- dostawa koksu przemysłowo-opałowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: c) Część 3- dostawa koksu przemysłowo-opałowego Koks przemysłowo-opałowy powinien spełniać n/w parametry jakościowe: - zawartość podziarna (z koksikiem) - do 10,0 % - wartość opałowa Qir - od 27 000 kJ/kg - zawartość popiołu Ad - do 11 % - zawartość siarki Std - do 0,8 % - zawartość wilgoci całkowitej Wtr - do 7,0 % - sortyment - koks gruby o granulacji powyżej 40 mm Odbiorca: Sekcja Obsługi Infrastruktury Łomża- rejon Osowiec Miejsce dostawy: Kompleks wojskowy Osowiec Twierdza, 19-110 Goniądz Wielkość zamówienia: 170,00 ton UWAGA: W Osowcu droga dojazdowa do miejsca magazynowania opału jest drogą nieutwardzoną, posiadającą dwa zakręty 900 ograniczone z jednej strony nasypem ziemnym, a z drugiej zabytkową budowlą fortyfikacyjną. Dodatkowo bezpośrednio z zakrętu wjeżdża się w bramę o wysokości 3,5 m i szerokości 3,0 m i przejeżdża przez tunel. Drogą tą są w stanie przejechać samochody bez podwyższonej kabiny z naczepą o długości do 8,5 m i ładowności do 20,00 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.