eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-30

Skierniewice: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 139595 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167124 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 833 20 21, faks 46 833 32 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje 4 pakiety: - Pakiet nr 1 - notebooki, komputery stacjonarne; - Pakiet nr 2 - drukarki, dyski przenośne, monitor; - Pakiet nr 3 - oprogramowanie; - Pakiet nr 4 - tablet. 3. Wymagany jest sprzęt fabrycznie nowy, zlokalizowany dla rynku polskiego który posiada oznaczenie CE oraz spełnia wymagania Komisji Europejskiej dotyczące warunków bezpieczeństwa i ochrony środowiska. 4. W załącznikach nr 1 i 2 do oferty - Formularze cenowe należy wskazać producenta i model oferowanego sprzętu. 5. Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 6. Dostawa sprzętu powinna być zrealizowana w dni powszednie w godz. 800 - 1400. 7. Dostarczony sprzęt musi posiadać zainstalowany system operacyjny. 8. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie płyty instalacyjne, licencje oprogramowania, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji, wymagane certyfikaty. 9. Sprzęt musi posiadać kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 10. Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji i zapewni serwis gwarancyjny sprzętu. 11. Wskazane przez Zamawiającego nazwy zostały podane w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu oczekiwanej klasy sprzętu. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach technicznych, wydajności i jakości nie gorszych niż opisane w tabelach. 12. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pak.1poz.6Pak.3poz.9 Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii dla ekologicznej uprawy roślin sad, UDA-POIG.01.03.01-00-109/08-00, Pak.3poz.8 Opracowanie innowacyjnych technologii magazynowania energii w produkcyjnych tunelach foliowych, UDA-POIG.01.03.01-10-115/09-00, Pak.1poz.8,Pak.3poz.6,11,13 Polskie szczepyTrichoderma w ochronie roślin i zagospodarowaniu odpadów org., UDA-POIG.01.03.01-00-129/09-07, Pak.1poz.9,Pak.3poz.7,12 QUAFETY 7PR UE 289719, Pak.1poz.1 DROPSA 7PR UE 613678.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Invar PC Media Sp. z o.o., Al. Pokoju 11c, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26707,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31778,65

  • Oferta z najniższą ceną: 31778,65 / Oferta z najwyższą ceną: 31778,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rynek 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Sp. J., Pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6681,36

  • Oferta z najniższą ceną: 6681,36 / Oferta z najwyższą ceną: 6844,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.