eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługa sprzątania budynków zespołu opieki zdrowotnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Łódź: Usługa sprzątania budynków zespołu opieki zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 139580 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Bałuty , ul. Smugowa 6, 91-433 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6577970, faks 042 6577228.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania budynków zespołu opieki zdrowotnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania budynków zespołu opieki zdrowotnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania budynków zespołu opieki zdrowotnej o łącznej powierzchni 13415 m2 i 300m2 powierzchni terenu na zewnątrz budynku Przychodni rehabilitacyjnej przy ul. Łanowej 18 przy użyciu przez Wykonawcę własnych środków czyszczących i sprzętu oraz ciągłym zapewnieniu środków higieny w określonych pomieszczeniach. Szczegółowy opis i zakres prac objętych zamówieniem wyszczególniony jest w załącznikach nr 1,2,3, będących integralną częścią niniejszej siwz. II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Termin wykonania zamówienia: okres 12 miesięcy od zawarcia umowy. III.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz cenowy oferty- załącznik nr 4 do siwz, 2.oświadczenie o spełnianiu warunków wg art. 22 i art. 24 -załącznik nr 5 do siwz, 3.zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 6 do siwz, 4.akceptują termin płatności 30 dni, zał.nr 7 do siwz, 5. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług czystościowych w jednostkach służby zdrowia , których łączna powierzchnia wynosiła minimum 10.000 m2, zakresu, adresu i telefonu, 7.referencje potwierdzające, że ww usługi zostały wykonane z należytą starannością, 8.wykaz sprzętu używanego do sprzątania, 9.oświadczenie, że używane przez wykonawcę środki myjąco-dezynfekujące zgodne są z wymogami organów kontrolnych ( stacji sanitarno-epidemiologicznej, państwowej inspekcji pracy, służby bhp), 10.wykaz środków chemicznych, które będzie stosował wykonawca, załącznik nr 8 do siwz. 11.oświadczenie o posiadaniu lub gotowości zawarcia polisy ubezpieczenia OC kontraktowej oraz deliktowej na czas trwania umowy w kwocie nie mniejszej niż po 50 tys. na każdy rodzaj ubezpieczenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Smugowa 6, pok. 402.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Smugowa 6, pok 402.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.