eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH w ramach 5 części (zadań)I. Komputery i drukarki. II. Akcesoria komputerowe. III. Urządzenia sieciowe. IV. Materiały eksploatacyjne. V. Oprogramowanie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Ropczyce: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH w ramach 5 części (zadań): I. Komputery i drukarki. II. Akcesoria komputerowe. III. Urządzenia sieciowe. IV. Materiały eksploatacyjne. V. Oprogramowanie.
Numer ogłoszenia: 139562 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218173, faks 017 2227569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ropczyce.e-zet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH w ramach 5 części (zadań): I. Komputery i drukarki. II. Akcesoria komputerowe. III. Urządzenia sieciowe. IV. Materiały eksploatacyjne. V. Oprogramowanie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH w ramach 5 części (zadań): ZADANIE 1 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputerów PC SZTUK : 1 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputer przenośny typu Notebook/Netbook SZTUK : 1 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputery ALL-IN-One SZTUK : 4 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputery ALL-IN-One SZTUK : 4 E. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka kolorowa, SZTUK : 1 F. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka monochromatyczna, SZTUK : 3 ZADANIE 2 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Kable do przełącznika KVM Aten ACS 1208A SZTUK : 4 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Kable sieciowe UTP skrętka kategorii 6 SZTUK : 10 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Dyski twarde SZTUK : 2 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Dysk twardy USB SZTUK : 2 E. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Karta sieciowa bezprzewodowa SZTUK : 1 F. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Karty sieciowej SZTUK : 1 G. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Monitor LCD SZTUK : 1 H. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Płytki CD SZTUK : 100 I. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Płytki DVD SZTUK : 150 ZADANIE 3 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - urządzenie sieciowe klasy UTM SZTUK : 1 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - System logowania i raportowania SZTUK : 1 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Access Point SZTUK : 1 ZADANIE 4 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Materiałów eksploatacyjnych SZTUK: Łączna ilość 81 szt. ZADANIE 5 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Oprogramowania typu: System do audytu, zarządzania i administrowania infrastrukturą IT w urzędzie SZTUK : 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 30.23.13.00-0, 32.42.00.00-3, 48.21.00.00-3, 30.12.51.10-5, 48.78.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potawiedzenie spelnienia warunków udzialu w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oryginały lub uwierzytelnione kserokopie dokumentów (certyfikatów, zaświadczeń itp.) wynikające ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - poszczególnych zadań.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mają dostarczyć pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę wraz z załącznikami do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych oraz podpisywania oferty, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów, złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zmiany terminu wykonania zamówienia po wrażeniu zgody przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ropczyce.e-zet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY w ROPCZYCACH 39-100 Ropczyce ul. Najświętszej Marii Panny 2 I piętro pok. nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2012 godzina 11:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY w ROPCZYCACH 39-100 Ropczyce ul. Najświętszej Marii Panny 2 parter pok. nr 10 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery, drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostaw do siedziby Zamawiającego: ZADANIE 1 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputerów PC SZTUK : 1 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputer przenośny typu Notebook/Netbook SZTUK : 1 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputery ALL-IN-One SZTUK : 4 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputery ALL-IN-One SZTUK : 4 E. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka kolorowa, SZTUK : 1 F. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka monochromatyczna, SZTUK : 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego ZADANIE 2 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Kable do przełącznika KVM Aten ACS 1208A SZTUK : 4 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Kable sieciowe UTP skrętka kategorii 6 SZTUK : 10 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Dyski twarde SZTUK : 2 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Dysk twardy USB SZTUK : 2 E. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Karta sieciowa bezprzewodowa SZTUK : 1 F. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Karty sieciowej SZTUK : 1 G. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Monitor LCD SZTUK : 1 H. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Płytki CD SZTUK : 100 I. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Płytki DVD SZTUK : 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia sieciowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego: ZADANIE 3 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - urządzenie sieciowe klasy UTM SZTUK : 1 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - System logowania i raportowania SZTUK : 1 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Access Point SZTUK : 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 48.21.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały eksploatacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Materiałów eksploatacyjnych SZTUK: Łączna ilość 81 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Oprogramowania typu: System do audytu, zarządzania i administrowania infrastrukturą IT w urzędzie SZTUK : 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.78.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.