eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów nr 1, 3, 4, 5, 6, 7 miasta Nowa Sól

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Nowa Sól: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów nr 1, 3, 4, 5, 6, 7 miasta Nowa Sól
Numer ogłoszenia: 139557 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów nr 1, 3, 4, 5, 6, 7 miasta Nowa Sól.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.1) Ogólny zakres prac. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów nr 1, 3, 4, 5, 6, 7 miasta Nowa Sól. Podstawą do realizacji prac oraz dokumentem zawierającym jednocześnie warunki techniczne jest - zatwierdzony przez Starostę nowosolskiego oraz uzgodniony z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Gorzowie Wlkp. - Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków z dnia 15.03.2010 r. W ramach niniejszego zamówienia ustala się następujące etapy realizacji: a) etap 1 z terminem realizacji na dzień 30 lipca 2010 r. obejmujący: prace przygotowawcze, - porównanie z terenem kopii map ewidencyjnych, - zaprojektowanie numerów identyfikacyjnych budynków oraz założenie arkuszy danych ewidencyjnych dotyczących budynków, - założenie i wypełnienie arkuszy danych ewidencyjnych dotyczących lokali. b) etap 2 z terminem realizacji na dzień 29 października 2010 r. obejmujący pozostałe prace w tym m.in. zakończenie opracowania i wyłożenie Projektu operatu. Zakres treści Projektu modernizacji jest następujący: l. Ceł i zakres prac. 2. Obowiązujące przepisy prawne i techniczne. 3. Charakterystyka obiektu. 4. Ocena istniejącego operatu ewidencji gruntów, wnioski. 4.1 Pozioma osnowa szczegółowa 4.2 Mapa zasadnicza 4.3 Operat ewidencji gruntów. 5. Założenie ewidencji budynków i lokali. 5.1 Zakres przedmiotowy ewidencji budynków 5.2 Zakres przedmiotowy ewidencji lokali 5.3 Ustalenie stanów prawnych budynków i lokali 5.4 Wywiad terenowy, pozyskanie danych ewidencyjnych w zakresie budynków 5.5 Kartoteki budynków i lokali 5.6 Prace kameralne. 6. Modernizacja ewidencji gruntów. 6.1 Aktualizacja i uzupełnienie danych ewidencji gruntów. 7. Kompletowanie dokumentacji. 8. Postępowanie formalno - prawne. 8.1 Wszczęcie postępowania w sprawie modernizacji gruntów i budynków 8.2 Wyłożenie projektu operatu opisowo - kartograficznego do publicznego wglądu 8.3 Zatwierdzenie projektu opisowo - kartograficznego. 9. Uwagi końcowe. Zakres prac będzie obejmował: - pobranie materiałów i danych z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowej Soli oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych, - porównanie mapy zasadniczej z terenem w zakresie budynków, pomiar brakujących budynków, - założenie ewidencji budynków i lokali, - uzupełnienie istniejącej ewidencji gruntów (czyści opisowej i kartograficznej) o dane zgodnie z wymogami rozporządzenia z 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków: a) numery rejestru zabytków, b) numery dróg publicznych, c) numer PESEL (gdy brak w danych ewidencyjnych), d) numer REGON, e) aktualnego adresu podmiotów ewidencyjnych, f) informacja, czy osoba prawna lub fizyczna jest cudzoziemcem, - zweryfikowanie użytków gruntowych i granic użytków zaliczonych do gruntów zabudowanych i zurbanizowanych pod względem faktycznego sposobu użytkowania nieruchomości. 2) Ogólna charakterystyka obiektu znajduje się w załącznik nr 1B do SIWZ, który zawiera tabelę zawierającą m.in. ilość jednostek rejestrowych, ilość budynków i orientacyjną ilość lokali wyodrębnionych dla miasta Nowej Soli obręb 1,3,4,5,6,7. Przewiduję się, że ilość budynków nieujawnionych w bazie mapy numerycznej, a wymagających pomiaru w terenie, wynosi około 10% w stosunku do ilości uwidocznionych budynków w GEO-INFO. 3)Tryb postępowania w przypadku zaistnienia sytuacji nieuwzględnionych w uwarunkowaniach określonych w Projekcie modernizacji Do obowiązku Wykonawcy prac w ramach niniejszego zadania jest założenie oraz bieżące prowadzenie Dzienniki Robót. W szczególności należy w nim zapisywać: - każdy zrealizowany etap prac, - występujące problemy i dokonane uzgodnienia z Zamawiającym. Dopuszcza się zmianę sposobu realizacji zadania jedynie po uprzednim pisemnym uzgodnieniu zamieszczonym w Dzienniku Robót. 4) Zasady współpracy i rozliczania z PODGiK w Nowej Soli. Dokumentacja wyjściowa do wykonania opracowania zostanie udostępniona Wykonawcy w zakresie danych numerycznych na płytach DVD, natomiast pozostałe w formie poświadczonych kserokopii dokumentów z zasobu geodezyjnego. Opłaty dla PODGiK zostaną naliczone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego. 5) W celu szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający załącza: - projekt modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali - załącznik nr 1A; - opis przedmiotu zamówienia wraz z tabelą - załącznik nr 1B; - mapa przeglądowa jednostek ewidencyjnych miasto Nowa Sól - załącznik nr 1C; - wykaz i załączniki do projektu modernizacji - załącznik nr 1D..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na warunkach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca składając ofertę wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi dotyczące modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości minimum 200.000,00zł każda;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca składając ofertę wykaże, że posiada odpowiednio wykwalifikowany personel tj. minimum 3 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie 1 i 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej 200 000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych) i ważną co najmniej do dnia upłynięcia terminu związania ofertą

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokumenty wymagane w ofercie: 1.1. formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ; 1.2. formularz istotnych postanowień umowy - załącznik nr 5 SIWZ; 1.3.wykaz podwykonawców- załącznik nr 6 SIWZ; 1.4.pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie - określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu - stosownie do art. 23 ustawy; 1.5.dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt. 3.2.); 1.6.pozostałe oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdz. XIV SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne dla stron postanowienia zawarte są w załączniku nr 5 niniejszej SIWZ tj. w formularzu istotnych postanowień umowy . 2.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do niniejszej umowy, nie naruszając ustawy. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest możliwa jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego tj. Powiat Nowosolski z siedzibą Starostwa Powiatowego, ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól (pok.201)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiat Nowosolski z siedzibą Starostwa Powiatowego, Ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól, Sekretariat - I piętro - pok.109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.