eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów komunalnych na terenie Gminy Inowrocław w sezonie 2013-2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Inowrocław: Dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów komunalnych na terenie Gminy Inowrocław w sezonie 2013-2014
Numer ogłoszenia: 139551 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Inowrocław , ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3570251, faks 52 3540490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów komunalnych na terenie Gminy Inowrocław w sezonie 2013-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów komunalnych na terenie Gminy Inowrocław w sezonie 2013-2014 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego gatunek L-1 według Polskiej Normy PN-C-96024:2011 z przeznaczeniem na cele grzewcze, o następujących parametrach: a) wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg; b) gęstość w temp. 150C max. 0,86 g/cm3; c) temperatura zapłonu min. 560C; d) lepkość kinematyczna w 200C nie wyższa niż 6,00 mm2/s; e) skład frakcyjny: do 2500C destyluje max. 65%(V/V), do 3500C destyluje min. 85%(V/V); f) temperatura płynięcia max. -200C; g) pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destylacyjnej) max. 0,3 % (m/m); h) pozostałość po spopieleniu max. 0,01 % (m/m); i) zawartość siarki nie więcej niż 0,1 % (m/m); j) zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg; k) zawartość zanieczyszczeń stałych nie więcej niż 24 mg/kg; l) barwa czerwona; 3. Szacunkowe - przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy szacuje się na poziomie do 200m3. 4. Wykonawca jest zobowiązany do: - do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu oleju opałowego lekkiego do obiektów komunalnych na terenie Gminy Inowrocław, w planowanej ilości do 200 m3 - rozładunku (przepompowania) oleju do zbiorników znajdujących się w kotłowniach wskazanych obiektów Zamawiającego. 5. Szacunkowe zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia może ulec zmianie, ze względu na bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego. 6. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego przewidywanej ilości oleju opałowego, Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 7. Dostawa oleju opałowego lekkiego odbywać się będzie sukcesywnie (jednorazowo od 1 m3 do 10 m3), w miarę potrzeb Zamawiającego. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju opałowego. 9. Wykonawca dostarczy zamówiony olej opałowy własnym transportem. 10. Miejsce realizacji zamówienia : a) Dom Kultury w Górze: Miejsce dostawy: Góra, 88-101 Inowrocław 3, tel. 508 277 703; Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 6 m3 Jednorazowa dostawa do 1 m3; b) Budynek komunalny w Łojewie: Miejsce dostawy: Łojewo 21, 88-101 Inowrocław 3, tel. 52/353 73 17 Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 31 m3 Jednorazowa dostawa do 10,0 m3 do budynku po starej szkole i do 4,5 m3 do budynku domu kultury i rekreacji c) Szkoła Podstawowa w Orłowie: Miejsce dostawy: Orłowo 40, 88-110 Inowrocław, tel. 52 351 29 82; Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 17 m3 Jednorazowa dostawa do 5,0 m3; d) Szkoła Podstawowa w Turzanach: Miejsce dostawy: Turzany 6, 88-110 Inowrocław , tel. 52/357 36 48 Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 26 m3 Jednorazowa dostawa do 5,0 m3 e) Szkoła Podstawowa w Tupadłach: Miejsce dostawy: Tupadły 85, 88-101, Inowrocław , tel. 52/353 79 74 Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 22 m3 Jednorazowa dostawa do 10,0 m3 f) Budynek komunalny po gimnazjum w Żalinowie: Miejsce dostawy: Żalinowo 12, 88-101 Inowrocław , tel. 52/353 75 96, Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 5 m3 Jednorazowa dostawa do 1,5 m3 g) Budynek komunalny w Pławinie: Miejsce dostawy: Pławin 17, 88-126 Tuczno , tel. 52/351 98 94, Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 12 m3 Jednorazowa dostawa do 6,0 m3 h) Gimnazjum w Sławęcinku: Miejsce dostawy: Sławęcinek 12, 88-110 Inowrocław , tel. 52/357 24 59, Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 29 m3 Jednorazowa dostawa do 6,0 m3 i) Szkoła Podstawowa w Jaksicach: Miejsce dostawy: nowa szkoła -ul. Szosa Bydgoska 11, stara szkoła, ul. Szkolna 2, 88-181 Inowrocław , tel. 52/35 11 660, Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 42 m3 Dostawa jednorazowa nowa szkoła - do 10 m3, stara szkoła - do 6 m3 j) Szkoła Podstawowa w Górze Miejsce dostawy: Góra 4, 88-101 Inowrocław , tel. 52/35 25 111, Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 10 m3 Jednorazowa dostawa do 4,0 m3 11. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie etapami według zgłoszeń przesłanych faksem przez Zamawiającego, w terminach, ilościach i miejscu wskazanym przez Zamawiającego (max. do 48 godzin od chwili powiadomienia) - przez: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, tel. (52) 355 55 870, fax. 52/ 354 090 dla punktów, o których mowa w pkt 10 lit. c), d), e), h), i), j) Podinspektor ds. gospodarki mieszkaniowej i rolnictwa, Gmina Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, tel. (52) 35 55 817 dla punktów, o których mowa w pkt 10 lit. b), f) i g) Inspektor ds. sportu, kultury, zdrowia i organizacji pozarządowych, Gmina Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, tel. (52) 35 55 821 dla punktów, o których mowa w pkt 10 lit. a). 12. Dostawę należy zrealizować w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1400. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy transportowej z obowiązującymi normami, pod wskazane adresy Zamawiającego. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 15. Zamawiane ilości mogą ulec zmianie w stosunku do wielkości całego zamówienia w zależności od panujących warunków atmosferycznych. W związku ze zmianą ilości oleju opałowego w stosunku do wskazanej wyżej ilości szacowanej wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu. 16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18 lipca 2013 r. do godz. 10.00 wnieść wadium w wysokości 10.000,- zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; Na potwierdzenie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca złoży dodatkowo: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną koncesję stwierdzającą posiadanie uprawnień na obrót olejem opałowym, Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; Dodatkowo Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał w ciągu kolejnych dwunastu miesięcy tego okresu co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego, o wartości minimum 500.000,00 zł brutto, z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz zrealizowanych dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku znajdowania się sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej realizację zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; Dodatkowo Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową min. 500.000,00 zł. Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz zrealizowanych dostaw oleju opałowego lekkiego ma dotyczyć dostaw o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz ofertowy b) Kserokopię dowodu wniesienia wadium c) Pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi wyznaczonemu do reprezentowania Wykonawców / wspólników (załączyć do ofert składanych przez wykonawców występujących wspólnie jak i przez spółki cywilne - Załącznik Nr 1, d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT; b) w zakresie nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; c) jeżeli Zamawiający dokonał zmian w ilościach dostarczanego oleju bądź miejsc dostawy, czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, 4. Wykonawca będzie upoważniony do żądania przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy o okres powstały w wyniku przedłużonego postępowania o zamówienie publiczne. Okres, o jaki może wnioskować wykonawca należy liczyć od daty ustalonego pierwotnie terminu składania ofert powiększonego o siedem dni do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, pok. 11 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.