eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE AL. WOJSKA POLSKIEGO NR 56

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-10

Jelenia Góra: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE AL. WOJSKA POLSKIEGO NR 56
Numer ogłoszenia: 139541 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, Al. Wojska Polskiego 56, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6415100, fax 075 6415149.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE AL. WOJSKA POLSKIEGO NR 56.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę, montaż mebli biurowych i wyposażenia w pomieszczeniach budynku Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 56. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem zawiera załącznik numer 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wskazanym jest przed złożeniem oferty, - po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym, dokonanie przez wykonawcę oglądu mebli w siedzibie zamawiającego, będących w wyposażeniu pokoi, w których będą one uzupełniane. W toku badania złożonych ofert, wykonawca będzie zobowiązany na pisemne żądanie zamawiającego, do okazania mebli biurowych i wyposażenia będących przedmiotem zamówienia, w celu dokonania oceny, czy oferowane w ofercie wykonawcy meble i wyposażenie spełniają wymagania określone przez zamawiającego w siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące oświadczenia i dokumenty : 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.3 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22, art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jelenia-gora.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy Al. Wojska Polskiego nr 56 58-500 Jelenia Góra Pokój nr 316.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Sąd Okręgowy Al. Wojska Polskiego nr 56 58-500 Jelenia Góra Pokój nr 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ze względu na fakt, iż meble w pakiecie nr I, stanowią uzupełnienie istniejącego umeblowania pokoi, wszystkie meble pod względem konstrukcyjnym, wzorniczym i kolorystycznym powinny odpowiadać meblom posiadanym. Wskazanym jest dokonanie przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego, oglądu mebli będących w wyposażeniu pokoi, w których będą one uzupełniane. Dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykonania mebli: meble wykonane z płyty wiórowej melaminowanej blaty biurek i stołów o grubości 25mm, pozostałe elementy 18mm wszystkie wąskie krawędzie mebli wykończone PCV o grubości 2mm w blatach biurek wpuszczane gwintowane tuleje (umożliwiające wielokrotny montaż i demontaż blatu do stelaża) wszystkie szafy zamykane na zamek, uchwyty szaf metalowe szafy muszą mieć możliwość poziomowania kluczem imbusowym od wewnątrz pod obciążeniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble na korytarze sądowe - stoły, krzesła, ławy, wieszaki, wykonane z drewna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.