Ogłoszenie z dnia 2008-01-21
Serock: Mechaniczne zamiatanie dróg na terenie Miasta i Gminy Serock
Numer ogłoszenia: 13953 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Budżetowy w Serocku, ul. Nasielska 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827358, fax 022 7827358.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne zamiatanie dróg na terenie Miasta i Gminy Serock.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Mechaniczne zamiatanie ulic na całej szerokości wraz z wywozem zanieczyszczeń. 2. Czas wykonania całego zakresu prac (określonego w załączniku Nr 1 do umowy w SIWZ), licząc od dnia rozpoczęcia robót, nie może przekroczyć 1 dnia roboczego. 3. Zakres prac jak również termin rozpoczęcia, każdorazowo określi Zamawiający w formie pisemnej. 4. Termin rozpoczęcia zamiatania od momentu powiadomienia faksem lub telefonicznie Wykonawcy, nie może przekraczać 2 dni roboczych. 5. Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie prac zgodnie ze, sztuką fachową oraz zaleceniami Zamawiającego. 6. Planowana częstotliwość zamiatania dróg - 4 razy w czasie obowiązywania umowy. Uwaga: Podana częstotliwość jest orientacyjna i może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany w trakcie realizacji zadania zakresu prac określonego w załączniku nr 1 do projektu umowy - załącznik nr 5 do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm.), - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm.), - złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 25 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Wykaz środków technicznych jakimi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia - zał. Nr 3 do SIWZ. Uwaga: Wymagane jest dysponowanie minimum 1 zamiatarką mechaniczną uliczną. Dodatkowo do oferty należy dołączyć kserokopie wszystkich stron dowodów rejestracyjnych zamiatarek z aktualnymi badaniami technicznymi. 5. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z zakresem prac oraz terenem na którym będą wykonywane usługi - zał. Nr 4 do SIWZ. 6. Parafowany przez wykonawcę formularz umowy stanowiący integralną cześć niniejszej SIWZ - załącznik nr 5. B) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty i załączniki: - pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. - wszystkie dokumenty, oświadczenia informacje wymienione w punkcie 9A składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem wymienionych w punkcie 9A ppkt. 2 i 3, które składane jest przez każdego z partnerów z osobna. C) Dokumenty wymienione wyżej powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii. W przypadku składania dokumentów w formie kserokopii bądź odpisów dokumentów muszą być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2008 godzina 12:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. nr 10 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- letnie i zimowe oczyszczanie terenów gminnych.
- usługi w zakresie sprzątania.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.