eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mircze › Dostawa samochodu terenowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Mircze: Dostawa samochodu terenowego
Numer ogłoszenia: 139534 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Mircze, ul. Hrubieszowska 55, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, tel. 084 6519002, 6519074, fax 084 6519002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/mircze/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu terenowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowo posiadającego świadectwo homologacji, którego podstawowe parametry to: nadwozie 5 drzwiowe 5 osobowe , silnik 4 cylindrowy benzynowy, napęd 4x4, moc silnika powyżej 150 KM, pojemność skokowa silnika max. 2000 cm3 , manualna skrzynia biegów, minimalny prześwit 190 mm, wyposażony w przednie i boczne poduszki powietrzne, klimatyzacja, układ hamulcowy z systemami zapobiegającymi blokowaniu, rozkładem siły hamowania i wspomagającym hamowanie. Szczegółowe parametry samochodu zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni na podzespoły mechaniczne co najmniej 3 letnią gwarancję lub gwarancję na 100.000 km, natomiast na lakier 3 letnią oraz 12 letnią gwarancję na perforację nadwozia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Oryginalny kod CPV: 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych, 2.spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: a) prowadzą działalności w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia, b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o podobnym charakterze i rozmiarze, odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie. 3.posiadają co najmniej 1 punkt serwisowy w maksymalnej odległości 200 km od siedziby zamawiajacego,który świadczy w pełnym zakresie usługi serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na samochód objęty zamówieniem. 4.O zamówienie Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie, wówczas każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać warunki pkt 1, zaś pozostałe wspólnie. 5.Niespełnienie warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne, a ponadto posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z sądowego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.wykaz wykonanych dostaw na wzorze nr 4, 3.dokumenty potwierdzające należyte wykonanie ww. dostaw, 4.wykaz punktów ( punktu ) serwisowych Wykonawcy zlokalizowanych w maksymalnej odległości 200 km od siedziby zamawiającego, które świadczą w pełnym zakresie usługi serwisu gwarancyjnego i pogwarancyj-nego na samochód objęty zamówieniem 5.oświadczenie o spełnieniu wymogów udziału w postępowaniu. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wymienionego dokumentu pkt.1 należy złożyć dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz-kania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłuma-cza przysięgłego. 9.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/mircze/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mircze ul. Hrubieszowska 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiajacego, pokój nr.1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.