To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-25
Białystok: Zaprojektowanie i wykonanie dźwiękowych systemów ostrzegawczych w budynkach UMB: Część 1 - Dom Studenta Nr 1 w Białymstoku, ul. Akademicka 3 Część 2 - Dom Studenta Nr 2 w Białymstoku, ul. Waszyngtona 23 wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót
Numer ogłoszenia: 139533 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217666 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie dźwiękowych systemów ostrzegawczych w budynkach UMB: Część 1 - Dom Studenta Nr 1 w Białymstoku, ul. Akademicka 3 Część 2 - Dom Studenta Nr 2 w Białymstoku, ul. Waszyngtona 23 wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres obowiązków Wykonawcy: a) wykonanie projektów technicznych instalacji systemów DSO, łącznie z powiązaniem ich z istniejącymi centralami instalacji SAP, zasilania i rezerwowania, b) wykonanie kontrolnej inwentaryzacji do celów projektowych zgodności załączonych do SIWZ rzutów kondygnacji użytkowych Domów Studenta Nr 1 i 2, c) opracowanie scenariusza na wypadek powstania pożaru, d) opracowanie treści i formy komunikatów słownych, e) opracowanie STWiOR, f) uzyskanie akceptacji projektu przez rzeczoznawcę ds. ochrony p.poż., g) uzyskanie wszelkich pozwoleń wymaganych przez przepisy prawa budowlanego, h) przedłożenie dokumentacji do akceptacji inwestora (po dwa egzemplarze projektu technicznego i STWiOR), i) wykonanie instalacji (okablowania), dostawa i montaż osprzętu oraz urządzeń, zgodnie z wykonaną dokumentacją, j) uruchomienie systemu DSO, k) wykonanie pomiarów elektrycznych i akustycznych wykonanego systemu DSO, potwierdzających użyteczność systemu, l) przedłożenie dokumentacji powykonawczej (dwa egzemplarze) m) przedłożenie certyfikatów i atestów na zastosowane materiały, osprzęt i urządzenia, n) obsługa konserwacyjna w okresie gwarancji, o) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót. 3) Wymagania szczegółowe: a) skoordynowanie prac montażowych instalacji DSO z remontami pomieszczeń w Domach Studenta Nr 1 i 2, które będą wykonywane w okresie 01.07-30.09.2009r., b) uwzględnienie w projektach technicznych i wykonawstwie, prowadzenie instalacji w nawiązaniu do planów remontowych i przebudowy pomieszczeń mieszkalnych w budynku nr 3 D.S. Nr 2 przy ul. Waszyngtona 23 (piętra I-VIII) w latach 2010-2012, c) wykonywane prace montażowe nie mogą pogorszyć aktualnego stany pomieszczeń w zakresie funkcjonalnym i estetycznym, a wszelkie uszkodzenie po pracach budowlanych należy skutecznie naprawić, d) Wykonawca ponosi wszelkie koszty zabezpieczenia pomieszczeń i mienia Uczelni, znajdujących się w obrębie prac montażowych oraz zagwarantuje właściwe bezpieczne warunki BHP własnych pracowników i osób Zamawiającego, mogących przebywać na terenie prac montażowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.21.00 - 74.23.21.00 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 50.34.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 446000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zaprojektowanie i wykonanie dźwiękowych systemów ostrzegawczych w budynku Domu Studenta Nr 1 w Białymstoku, ul. Akademicka 3 wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CORAL W. PERKOWSKI, J.PERKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CORAL W. PERKOWSKI, J.PERKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Zakład Technicznej Ochrony Mienia CORAL, W. Perkowski, J. Perkowski, sp. j., ul. Błękitna 1, 15-136 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 149000.00
- Oferta z najniższą ceną: 149000.00 oferta z najwyższą ceną: 368183.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zaprojektowanie i wykonanie dźwiękowych systemów ostrzegawczych w budynku Domu Studenta Nr 2 w Białymstoku, ul. Waszyngtona 23 wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Technicznej Ochrony Mienia CORAL, W. Perkowski, J. Perkowski, sp. j., ul. Błekitna 1, 15-136 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 297000.00
- Oferta z najniższą ceną: 297000.00 oferta z najwyższą ceną: 646400.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Dostawa produktów do dializ
- Dostawa łóżek ortopedycznych
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach i lokalach użytkowych będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku oraz siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- OBSŁUGA PORTIERNI OBIEKTU FILHARMONII POŁOŻONEGO W BIAŁYMSTOKU PRZY ULICY PODLEŚNEJ W OKRESIE 2024 - 2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
- Dostosowanie lądowiska do obowiązujących przepisów w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- Modernizacja budynku Teatru Lalek Banialuka im. Jerzego Zitzmana przy ul. Adama Mickiewicza 20 w Bielsku-Białej, w zakresie poprawy bezpieczeństwa pożarowego
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.