eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Wykonanie robót budowlanych p.n.Przebudowa pomieszczeń Gabinetów Diagnostyczno - Zabiegowych w budynku Szpitala w Czeladzi. Nr referencyjny13/PN/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Będzin: Wykonanie robót budowlanych p.n.: Przebudowa pomieszczeń Gabinetów Diagnostyczno - Zabiegowych w budynku Szpitala w Czeladzi. Nr referencyjny: 13/PN/2013
Numer ogłoszenia: 139517 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Małachowskiego 12, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. (032) 7637636, faks (032) 2651430.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzzoz.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych p.n.: Przebudowa pomieszczeń Gabinetów Diagnostyczno - Zabiegowych w budynku Szpitala w Czeladzi. Nr referencyjny: 13/PN/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.: Przebudowa pomieszczeń Gabinetów Diagnostyczno - Zabiegowych w budynku Szpitala w Czeladzi (ginekologicznego i chirurgicznego), obejmujących wykonanie robót budowanych i wykończeniowych, wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej wod. - kan., wykonanie wewnętrznej instalacji wz i cwu.. Lokalizacja obiektu: Szpital, ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź - Segment C (I piętro), Segment a (I piętro). 2.Zakres adaptacji obejmuje: - demontaż umywalek i baterii, - rozebranie ścianki z cegieł, - przebicie otworów w ścianach z cegieł szt. 2, - wykonanie przesklepień w ścianach z cegieł i osadzenie belek stalowych, - zabudowa nowych drzwi szt. 2, - wykonanie dwóch ścianek działowych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi, - montaż umywalek, ustępów, bidetów i baterii umywalkowych, - dostosowanie wewnętrznej instalacji wod. - kan. do nowych podłączeń, - roboty malarskie, - montaż wykładzin z tworzyw sztucznych. 3. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonanej przez Autorską Pracownię Architektury arch. R. Malina 42 - 580 Wojkowice, ul. Sobieskiego 533 i 42 - 500 Będzin, ul. Świerczewskiego 17 stanowiącej Zał. nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: - dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie i uprawnienia, odpowiednie do zakresu wykonywanych przez nie czynności, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w tym co najmniej: - kierownik budowy (1 osoba) - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, z minimum 5. letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy danej branży, - kierownik robót (1 osoba) - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z minimum 3. letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika robót branży sanitarnej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ww. potencjałem kadrowym przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych powyżej, pod warunkiem wykazania się wymaganiami określonymi odpowiednio do danej funkcji. Osoba posiadająca ww. uprawnienia musi posiadać aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego o wpisaniu na listę i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu: - umowę, zawartą z firmą posiadającą właściwe pozwolenie, w zakresie odpadów - dla potwierdzenia spełniania wymagań Zamawiającego wskazanych w części VII pkt 3 e SIWZ; - uprawnienia dotyczącą osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, - kierownik budowy - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego - dla potwierdzenia spełniania wymagań Zamawiającego wskazanych w części VII pkt 3 f SIWZ. (Powyższe dokumenty należy przedłożyć w formie kserokopii).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany, tj. 1.1 w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 8 ust. 1 w stopniu nie wyższym niż będzie to spowodowane zmianą tej stawki, pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę stosownych dokumentów potwierdzających zaistnienie faktu wprowadzenia zmiany. Zmiana stawki VAT w ramach niniejszej umowy nie może nastąpić wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisu ust. 1 podlega unieważnieniu. 3. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego, przez obie Strony pod rygorem nieważności. Zmiany i uzupełnienia winny wynikać z przepisów prawnych i muszą być udokumentowane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzzoz.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - Szpital, ul Szpitalna 40, 41-250 Czeladź..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - Szpital, ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź - SEKRETARIAT..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.