eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › Wykonanie systemu kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn.Budowa sieci kanalizacji dla prawobrzeżnej części Strzyżowa wraz z optymalizacją procesów w oczyszczalni ścieków w Strzyżowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Strzyżów: Wykonanie systemu kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn.: Budowa sieci kanalizacji dla prawobrzeżnej części Strzyżowa wraz z optymalizacją procesów w oczyszczalni ścieków w Strzyżowie
Numer ogłoszenia: 139494 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzyżów , ul. Przecławczyka 5, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761354, faks 017 2763219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzyzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn.: Budowa sieci kanalizacji dla prawobrzeżnej części Strzyżowa wraz z optymalizacją procesów w oczyszczalni ścieków w Strzyżowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie systemu kanalizacji w ramach projektu pn.: Budowa sieci kanalizacji dla prawobrzeżnej części Strzyżowa wraz z optymalizacją procesów w oczysz-czalni ścieków w Strzyżowie. Na całość zadania do wykonania składają się następujące elementy: 1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym, w tym: a) budowa kolektorów grawitacyjnych z rur PCV O160 do O250 mm, długości 8 065,0 mb, b) budowa rurociągów tłocznych z rur PE O65 do O110 mm, długości 590,0 mb, c) budowa przyłączy kanalizacyjnych z rur PCV O160 mm, długości 3 333,0 mb, d) budowa 2 szt. przepompowni kanalizacyjnych kompletnych wraz z zasilaniem, 2) odbudowa dróg, chodników i infrastruktury..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 60000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakłada-ją obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji, z których każ-da miała długość 10 km. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.500.000,00 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych), 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospo-darczej na kwotę minimum 1.000.000,00 (jeden milion złotych). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwier-dzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć wymagane w rozdziale VI ust.1 SIWZ dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Za-mawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego wykonanie w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane po-legające na budowie sieci kanalizacji, z których każda miała długość 10 km z podaniem ich war-tości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wy-magane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Uprawnienia budowlane wraz z wpisem do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finan-sowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonaw-ca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.500.000,00 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubez-pieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.000.000,00 (jeden milion złotych)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzow.pl/Bip/przetargi /2009.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski W Strzyżowie , ul. Przecławczyka 5, 38-100 Strzyżów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Strzyżowie, ul.Przecławczyka 5; 38-100 Strzyżów, pok. 13..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.